akelbo Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Utvikleren jobber med en løsning. Star Wars Jedi: Fallen Order-feil kan tvinge spillere til å begynne forfra igjen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Oi, fin bommert. Jeg fant heldigvis ingen vei over den brua. hehe Koser meg skikkelig med spillet, beste SW spill på lenge lenge imo! Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Fantastisk spill. Og en finger til de få surmaga grinebitere her inne som slaktet dette spillet med tankekraft før det kom og som også pratet om microtransakjsoner. Dere vet hvem dere er... 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Vanvittig herlig spill ja! Dette håper jeg selges mengder av slik at ett klart og tydelig signal sendes! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Det var jo virkelig kjedelig for dem det gjelder. Virker som om spillet er digg i seg selv though, så hvis utviklerne fikser dette fort så er det vel ok. Om det tar lang tid though, så er det verre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Fantastisk spill! Er sånn det skal gjøres både historie og gameplaymessig, håper på flere slike spill fremover. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Godt å høre positive inntrykk av spillet - gleder meg til å spille det ? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Har sett første timen eller så på YouTube, SW Theory sin let's play. Digg å se på! Har ikke penger før jul til å kjøpe det, for trenger nok ny gpu til PCen også. ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 3 hours ago, Guybrush 3pwood said: Fantastisk spill. Og en finger til de få surmaga grinebitere her inne som slaktet dette spillet med tankekraft før det kom og som også pratet om microtransakjsoner. Dere vet hvem dere er... Det var helt berettiget å være ekstremt skeptisk med tanke på hva EA har holdt på med de siste 6+åra. Men du gjør det jo bare verre med å kalle de sur mugga grinebitere, da gir du dem null interesse til å innrømme at de ble positiv overasket. Og med tanke på dine kommentarer på mange spill, skal du være forsiktig med hvem du kaller surmugga. 6 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 @Gunfreak Hvordan er det berettiget når dette spillet ikke ble utviklet av EA? Spillet ble laget av Respawn Entertainment, som i tur ble starta av noen av folka bak Infinity Ward/Call of Duty-serien. Det er absolutt riktig og bra å være skeptisk til spill utviklet av EA. Men SWJ:FO er ikke et slikt spill. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 1 minute ago, Feenyx said: @Gunfreak Hvordan er det berettiget når dette spillet ikke ble utviklet av EA? Spillet ble laget av Respawn Entertainment, som i tur ble starta av noen av folka bak Infinity Ward/Call of Duty-serien. Det er absolutt riktig og bra å være skeptisk til spill utviklet av EA. Men SWJ:FO er ikke et slikt spill. Nesten ingen spiller er "utviklet" av EA. men EA styrer så klart, Bioware lagde Anthem, hvordan gikk det? Så jo det er helt berettiget å være ekstremt skeptisk til alle spill som har noe som helst med EA å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Feenyx skrev (34 minutter siden): @Gunfreak Hvordan er det berettiget når dette spillet ikke ble utviklet av EA? Spillet ble laget av Respawn Entertainment, som i tur ble starta av noen av folka bak Infinity Ward/Call of Duty-serien. Det er absolutt riktig og bra å være skeptisk til spill utviklet av EA. Men SWJ:FO er ikke et slikt spill. Respawn er eid av EA dog. De fleste store EA-spill utvikles av EA-eide studioer. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Anthem var også bioware selv som gjorde dårlig, ikke EA. Ellers har EA gitt ut flere gode spill de siste årene. Inkludert to Star wars spill. 2 Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Med denne muligheten burde de heller se på muligheten til og sekvens breake spillet, ala Super Metroid. Hvor ofte blir det gjort lenger? Er du god nok trenger du ikke kreftene dine, burde vært en fin belønning og samt gir mer replayability Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Men spillet er helt klart bra. Noen ganger føler jeg at spillet prøver å være for mye, det vil være Dark souls, det vil være Castlevania OG det vil være uncharted. Man kunne kanskje skippet uncharted plattformingen for min del. Lenke til kommentar
WARKRAZZ Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Jeg er faktisk vanvittig skuffa over spillet. Omgivelsene er Star Wars, og storyen. Men spillet er Tomb Raider med et romskip og en lightsaber. Spillet er helt blankt på force powers. Istedet for det ikoniske force jumps, har vi double jump som er copy & paste ability fra andre spill. Wall running, puzzle tombs, nærmest alt du finner i et Tomb Raider spill er her, minus cool loot. Ble så skuffet, det kunne vært så mye mere. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 12 minutes ago, WARKRAZZ said: Jeg er faktisk vanvittig skuffa over spillet. Omgivelsene er Star Wars, og storyen. Men spillet er Tomb Raider med et romskip og en lightsaber. Spillet er helt blankt på force powers. Istedet for det ikoniske force jumps, har vi double jump som er copy & paste ability fra andre spill. Wall running, puzzle tombs, nærmest alt du finner i et Tomb Raider spill er her, minus cool loot. Ble så skuffet, det kunne vært så mye mere. Nei det er først og fremst en Souls clone, brett og combat er helt klart souls. Så har de slengt på Castlevania konsepter. og til slutt platforming og slikt fra Uncharted(som de nye tomb raider spillene har kopiert) Men ja det kunne hvert mer star wars historie, det er veldig lite expanded universe lore her. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Det første jeg gjør i spillet omtrent er å dra til Dathomir og hente dobbelt lightsabel'en så tilbake til skipet å fortsette historien som vanelig, har spill igjennom spillet 2 ganger nå og eneste som ikke virker bra hos meg er att musa ikke virker ordentlig inne i settings osv det er helt håpløst må restarte windows for at det skal virke, har prøvd en annen mus men samme problemet ikke hvet jeg hva det skyldes, musa virker perfekt i 100% av mine andre spill! Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Gunfreak skrev (2 timer siden): Det var helt berettiget å være ekstremt skeptisk med tanke på hva EA har holdt på med de siste 6+åra. Men du gjør det jo bare verre med å kalle de sur mugga grinebitere, da gir du dem null interesse til å innrømme at de ble positiv overasket. Og med tanke på dine kommentarer på mange spill, skal du være forsiktig med hvem du kaller surmugga. Jøss, følte deg truffet Men surmaga, ikke surmugga(som ikke er et ord) I motsetning til mange så kan jeg inrømme når jeg tar feil. Har kjøpt mange spill etter å vært eplekjekk for å så og blitt positivt overrasket. Og har også gjort det samme den andre veien. RDR2 er et av eksemplene, Det likte jeg sinnsykt godt de første timene, men det var jo bare et ræva spill som jeg fort ble lei etter en stund. Cowboysimulator.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 7 minutes ago, Guybrush 3pwood said: Jøss, følte deg truffet Men surmaga, ikke surmugga(som ikke er et ord) I motsetning til mange så kan jeg inrømme når jeg tar feil. Har kjøpt mange spill etter å vært eplekjekk for å så og blitt positivt overrasket. Og har også gjort det samme den andre veien. RDR2 er et av eksemplene, Det likte jeg sinnsykt godt de første timene, men det var jo bare et ræva spill som jeg fort ble lei etter en stund. Cowboysimulator.. Nei jeg var ikke truffet, jeg tror ikke jeg har kommentert noe særlig på om dette spillet, da jeg ikke hadde noen forhåpninger til spillet, jeg har ikke fulgt med heller på denne saken. før noen dager før spillet kom og folk snakket om at de virker bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå