Taurean Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Gikk nettopp forbi komfyren min, og la merke til at tallmarkørene på de fire toppene blinket "0". Jeg flyttet på et par ting som stod på toppen, og da sluttet de å blinke. Hva betydde de signalene? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Taurean skrev (4 timer siden): Hva betydde de signalene? Hvis du forteller oss komfyrens merke og modell, så øker sjansen betraktelig for at noen kan svare deg. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Siemens HE533SB.1S. Vet ikke om det er produktnummer, det står på fremsiden av bruksanvisningen. Står ingenting i bruksanvisningen. Skal ringe servicenummer i morgen eller når jeg har tid. Endret 21. november 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Taurean skrev (41 minutter siden): Siemens HE533SB.1S. Vet ikke om det er produktnummer, det står på fremsiden av bruksanvisningen. Ukjent betegnelse. Kan det være HE533AB.1S ? I såfall er det en innbyggingsstekeovn som kan kombineres med et par forskjellige topper. Egen bruksanvisning til toppen, og for å finne typen på denne mmå du finne E-nr på typeskiltet på undersiden av toppen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Taurean skrev (10 timer siden): ... Jeg flyttet på et par ting som stod på toppen, og da sluttet de å blinke. Hva betydde de signalene? Sto de tingene oppå betjeningspanelet? Det er mange platetopper som har touch-betjening, og de sier fra hvis noe blokkerer funksjonen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå