Archangel Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Som jeg postet tidligere saa tenker jeg aa kjoepe et headset med mic , men jeg har ogsasa tenkt litt paa headphones med loes mic dersom det er bra nok . Jeg er da gamer og lurer paa om det egentlig er veldig upraktisk med loes mic naar man spiller , gaar det ut over kvaliteten ogssaa dersom den er loes ? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 vet ikke hva andre synes, men jeg synes headphones med "fast" mic er det beste, men jeg ønsker meg en som det går ann å ta micen av å på, det hadde vært konge Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ja jeg har i og for seg et lite problem der , jeg ville da foretrekke et med fast mic , men siden det er et headset og ikke headphones saa maa man i de fleste tilfeller ofre litt mht lyden der . Jeg har sett litt rundt paa Sony Mdv 700 ( eller noe saant ) og de ser bra ut , er lukket ogsaa slik at man kan spille saa hoeyt man vil . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå