AfterGlow Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Er rett rundt hjørnet. Nå kommer Detroit: Become Human til PC Lenke til kommentar
jmalmin Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 kommer nåk ikke til å få meg dette spillet nei. Kjøper aldri spill som har kommet ut på en annen platform og lanser på en annen platform flere måneder senere Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 interessant prinsipp 3 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Har du lyst til å begrunne hvorfor? Jeg er bare litt nysgjerrig på om det er for å straffe noen eller om du kun er ute etter ferske spill osv? Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 jmalmin – 2 timer siden kommer nåk ikke til å få meg dette spillet nei. Kjøper aldri spill som har kommet ut på en annen platform og lanser på en annen platform flere måneder senere. Et og et halvt år senere faktisk..... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Jeg har det på PS4, men har ikke spilt det ennå. Vurderer å skaffe det til PC hvis det støtter 1440p Ultrawide. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Er uansett eksklusivt tilknyttet en drittbutikk på PC. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 jmalmin skrev (3 timer siden): kommer nåk ikke til å få meg dette spillet nei. Kjøper aldri spill som har kommet ut på en annen platform og lanser på en annen platform flere måneder senere Lurt ? Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 (endret) 9 hours ago, Pewee said: interessant prinsipp Nei. Maskiner vil aldri bli bevisste og denne hollywood ideen om å menneskeliggjøre roboter er latterlig. En algoritme med utspring i binære tall på en datamaskin vil aldri bli bevisst og aldri ha qualia. Så enkelt er det. Endret 20. november 2019 av Allostasis Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) Quote Et og et halvt år senere faktisk..... Og Skyrim ble gitt ut på Nintendo "bare" 6 år etter spillet først ble gitt ut på PC, PS3 og Xbox 360. Dette spillet er jo høyst aktuelt i forhold. Endret 21. november 2019 av Milarwen Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Milarwen skrev (4 timer siden): Og Skyrim ble gitt ut på Nintendo "bare" 6 år etter spillet først ble gitt ut på PC, PS3 og Xbox 360. Dette spillet er jo høyst aktuelt i forhold. Helt sant. Jeg har ikke den tankegangen han har. Kommer spillet på en plattform jeg eier i etterkant, om det så er 10 år. så hadde jeg kjøpt det om spillet var interessant. Rar tankegang. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) Allostasis : du forutsetter altså at datamaskiner kommer til å forbli binære? Endret 22. november 2019 av Brede_Skapstroppen Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 On 11/20/2019 at 9:58 PM, Allostasis said: Nei. Maskiner vil aldri bli bevisste og denne hollywood ideen om å menneskeliggjøre roboter er latterlig. En algoritme med utspring i binære tall på en datamaskin vil aldri bli bevisst og aldri ha qualia. Så enkelt er det. Nuvel.. Vi vet aldri hva fremtiden vil bringe. En gang i tiden så man på det som klin umulig at mennesket skulle kunne fly, eller forlate planeten.. Dessuten vet vi ikke at datamaskiner alltid vil være binære. Kanskje datamaskiner blir selvbevisste en dag, men det "livet" vil nok være ganske annerledes enn vårt. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Faktisk en av de bedre filmene jeg har spilt i! Ble meget positivt overrasket over dette lille mesterverket. Definitivt ikke for alle, men for meg ble det fulltreffer rett inn i hjerterota! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå