Fallingwater Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: "notisen" vil jo komme mere og mere i bakgrunnen når jeg får fylt opp siden med masse stæsj, Oioi pass deg nå. Dett er er standardoppskriften for en bedriten hjemmeside...:wink: manfred mans earth-band er ganske bra da, det skal du ha. Lenke til kommentar
sircam Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Vel..... jeg synes nå det er greit å betale 500,- kr i året for eget no. domene inkludert webhotell. Mailadressen [email protected] kan vel ikke bli stort enklere..... :smile: Lenke til kommentar
i-am Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 woooow Tokelau jeg takker dere :smile: snappa meg ett domain der jeg også :smile: Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 w00t - er ikke .no domenene reservert til bedrifter? Lenke til kommentar
Samot Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 .no er reservert til enheter med org.nr. I enhetsregisteret kan man forresten registrere seg uten kostnader noe som gir deg org.nr.! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 13:02, Samot skrev:.no er reservert til enheter med org.nr. I enhetsregisteret kan man forresten registrere seg uten kostnader noe som gir deg org.nr.! ikke nå lenger nei, 2800.-, men d er vel verdt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå