Gå til innhold

memory card

Lars-Chr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg mins jeg har sett at det fins i over 300 også. men aner ikke hvor du får tak i det. 256 holder vel i en god stund. det er vel ikke så mange filmer du skal ha der. de filmsnuttene er jo så korte. jeg skal kjøpe meg et videoprogram, så jeg kan filme lenger. syns mange av de programma som er til salgs er ganske dyre. derfor prøver jeg ut demoene først.

Lenke til kommentar
jeg fant et 256mb multimedia card på nettet til 632 kr. fins det noe billigere. jeg dret meg litt ut når jeg kjøpte mobilen min. ser at den er mye, myyyye billigere på nettet. men det står at det er det billigste. får vente litt. se om prisen detter.

det billigste er ikke alltid d beste ;)

selv har jeg et Sandisk 256 kort som virker (-t) utmerket på 3650 og 6600, men de fleste sier at Tracsend (heter noe sånnt) har 100% kompatibilitet, men disse er litt dyrere (av og til) enn andre merker...

Lenke til kommentar

hvor mye kostet det 256mb kortet fra twinmos. jeg bor veldig nerme sverige. kansje de har billige kort der. er det stor forskjell fra de billige til de dyre korta. :cry:

noe annet jeg lurer på også. går det ann å få et bilde jeg har tatt selv som bakrunsbilde i menyen. jeg har prøvd å knote med det inne på "temaer". men klarer det ikke. kan velge å ha bakgrunnsbilde i "gå til"

Lenke til kommentar

tror ikke det er billigere i sverige; krona er jo sterkere enn den svenske; det betyr 2 ting: det er billig for oss men de må kjøpe det fra utlandet de også og krona deres er lav så blir innkjøpprisen høy :(

noe annet jeg lurer på også. går det ann å få et bilde jeg har tatt selv som bakrunsbilde i menyen. jeg har prøvd å knote med det inne på "temaer". men klarer det ikke. kan velge å ha bakgrunnsbilde i "gå til"

ja selfølgelig går det ann ;) skal prøve å forklare men har ikke mobben her (er ikke hjemme) så det går litt på minnet (i hjernen altså ikke mobilen)...

gå på meny-->temaer-->det temaet du har på-->rediger--> bakrundsbilde og så velger du ditt bilde og voila! :thumbup:

godt nytt år

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...