Lars-Chr. Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kunne tenkt meg å kjøpt et memorycard til mobilen. hva er bra og hvor mye koster det ca. kan vel bestilles gjennom nettet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kunne tenkt meg å kjøpt et memorycard til mobilen. hva er bra og hvor mye koster det ca. kan vel bestilles gjennom nettet. Hvilken mobil har du? Har du P800/P900 skal du ha Memory Stick Duo. Har du 3650/6600/SX1 skal du ha Multi Media Card. Sjekk prisguiden Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 nesten ooooooooooooooooooovvvvvvveeeeeeeer alt... fra obs- til mpx.no Lenke til kommentar
Lars-Chr. Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 jeg har 6600. tenkte jeg skulle kjøpe 256 mb kort. har fått svaret mitt nå. takk. Lenke til kommentar
Lars-Chr. Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 jeg fant et 256mb multimedia card på nettet til 632 kr. fins det noe billigere. jeg dret meg litt ut når jeg kjøpte mobilen min. ser at den er mye, myyyye billigere på nettet. men det står at det er det billigste. får vente litt. se om prisen detter. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 du får det ikke billigere i butikk. der koste 128 ca 600 Lenke til kommentar
Lars-Chr. Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 syns du jeg burde kjøpe det da. er det noen som har noen erfaringer med dem. er det noen problemer, eller er det bare topp. må spøre om en annen ting også. hvordan kan jeg få bilde under navner mitt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Du mener avatar? Du går inn på ditt kontroll panel også kan du velge avatar der(bilde). Kontrollpanelet ligger til høyre på siden. Lenke til kommentar
Lars-Chr. Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 takk. fikk det til ser du. Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 fins det ikke mer enn 256mb i Multi Media Card brikker. blir dårlig med filmer det.. Lenke til kommentar
Lars-Chr. Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 jeg mins jeg har sett at det fins i over 300 også. men aner ikke hvor du får tak i det. 256 holder vel i en god stund. det er vel ikke så mange filmer du skal ha der. de filmsnuttene er jo så korte. jeg skal kjøpe meg et videoprogram, så jeg kan filme lenger. syns mange av de programma som er til salgs er ganske dyre. derfor prøver jeg ut demoene først. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Finnes 512 MMC også, men vet ikke om noen norske webshopper har det. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Nope, finnes ikke her ennå. Men det går jo alltid ann å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei Noen som kan fortelle meg hvilket merke mmc som fungerer best til Nokia 6600,har bare hørt at noen fungerer dårlig,noen med noe erfaring? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg fant et 256mb multimedia card på nettet til 632 kr. fins det noe billigere. jeg dret meg litt ut når jeg kjøpte mobilen min. ser at den er mye, myyyye billigere på nettet. men det står at det er det billigste. får vente litt. se om prisen detter. det billigste er ikke alltid d beste selv har jeg et Sandisk 256 kort som virker (-t) utmerket på 3650 og 6600, men de fleste sier at Tracsend (heter noe sånnt) har 100% kompatibilitet, men disse er litt dyrere (av og til) enn andre merker... Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Hei, sjekk ut på nokiafree.org sitt form. Der har de et emne om alle mmc kort som virker til n6600. Det er ellers veldig mye annet gøy der, lurer på om siden er nede i skrivende stund Uansett så bruker jeg et 256mb fra TwinMOS, fungerer veldig bra Funker igjen nå, woohoo Endret 30. desember 2003 av eckmann Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Den siden funker som bare rakkern. Kan kanskje virke litt dødt i det siste... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt Transcend mmc,har prøvd å lete på forskjellige nettbutikker ,men ingen hell.har n6600 og har hørt at transcend mmc er helt kompatibelt med n6600. På forhånd takk Lenke til kommentar
Lars-Chr. Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 hvor mye kostet det 256mb kortet fra twinmos. jeg bor veldig nerme sverige. kansje de har billige kort der. er det stor forskjell fra de billige til de dyre korta. noe annet jeg lurer på også. går det ann å få et bilde jeg har tatt selv som bakrunsbilde i menyen. jeg har prøvd å knote med det inne på "temaer". men klarer det ikke. kan velge å ha bakgrunnsbilde i "gå til" Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) tror ikke det er billigere i sverige; krona er jo sterkere enn den svenske; det betyr 2 ting: det er billig for oss men de må kjøpe det fra utlandet de også og krona deres er lav så blir innkjøpprisen høy noe annet jeg lurer på også. går det ann å få et bilde jeg har tatt selv som bakrunsbilde i menyen. jeg har prøvd å knote med det inne på "temaer". men klarer det ikke. kan velge å ha bakgrunnsbilde i "gå til" ja selfølgelig går det ann skal prøve å forklare men har ikke mobben her (er ikke hjemme) så det går litt på minnet (i hjernen altså ikke mobilen)... gå på meny-->temaer-->det temaet du har på-->rediger--> bakrundsbilde og så velger du ditt bilde og voila! godt nytt år Endret 31. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå