Gå til innhold

Ser dette noenlunde greit ut?

Anbefalte innlegg

Holder på å skal sette opp en ny pc og har kommet ett stykke på vei. Hovedkortet slet jeg litt med å få ned i pris og hadde låst meg helt på Aorus Master. Men har jo ett budsjett å holde meg til. Cpu'en (3900x)blir handlet til "normal" pris så derfor blir den handlet ett annet sted. Psu'en blir ikke brukt til det bygget her, bruker min  gamle Evga Supernova G2 850w. Kommer sikkert til å kjøpe meg en annen kjøler til Cpu'en. Skal ikke overklokke. Holder da Noctua nh u12a?

Noen innspill? 

handlevogn.jpg

Ripjaws'ene skal ikke være med.. Fant de ikke i qvl. Hørt det kan være litt lurt å gå etter minne som er nevnt der. Hvis det går greit med Ripjaws'ene så gjør det meg selvfølgelig ingenting å spare over 300 kr. Trenger ingen lys..

Endret av FranZe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endret litt på handlelisten. Fant ut at prisdifferansen på 2060 super og 2070 super var for liten til å gå for 2060 super. Var jo egentlig bare ute etter å ha ett brukanes skjermkort som ikke bare var skrotet og samtidig var brukbart. Jeg lette og jeg fant, ett 2060 super til 3890 kr. Likte navnet, 1-click-OC ? Så listen ble nesten totalt endret. Det ble Ripjaws'ene, Aorus master og 2060 super skjermkortet. Nh u12a tok jeg også med, så får jeg håpe den gjør nytten sin. Endte med at jeg handlet alt utenom det jeg egentlig skulle ha, en skjerm. Kanskje kjekt å se i nærområdet (F.eks Elkjøp) så får jeg teste den ut, er jeg ikke fornøyd så er det enkelt å levere den inn igjen.

Jaja, slik ble det nå i alle fall.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...