torbjornhb Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Hei. Har alltid opplevd iCloud som en plettfri tjeneste uten problemer, men i det siste opplever jeg at ingenting av det som er lagret i iCloud mappen på maskinen min, ligger i iCloud (filer) mappen på iPhone. Synkronisering er aktivert, if jeg har en million gigabyte å gå på. Any idea? Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Er det Mac eller PC? Hos meg stopper sync om jeg setter den i mobildata modus. Kan det være noe sånt? 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 Takk for forslag til løsning. Viser seg at jeg hadde hengt meg opp i navnet "Download" i mappen på iPhone, mens den på Mac'n heter "nedlastinger". Når innholdet ikke var likt i to mappene så trodde jeg det var en feil, men skjønner jo nå at det er to ulike mapper. Er det mulig å velge selv hvilke mapper jeg ønsker å synkronisere? Slik man kan med nesten alle andre tjenester... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 torbjornhb skrev (2 timer siden): Er det mulig å velge selv hvilke mapper jeg ønsker å synkronisere? Slik man kan med nesten alle andre tjenester... Nei, men du kan velge å synkronisere hele Dokumenter-mappen og Skrivebordet fra Macen din, med alle undermapper: https://support.apple.com/no-no/HT206985 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå