div_ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Ja router VIRKER fint..ingenting i veien med den.......adsl "modem" er også helt ok Hva i SH er det som skjer?? "logg på" vinduet FRA windows popper opp og ber meg logge på??? har jo Adsl og router, så jeg er alltid oppkoblet!! (dessuten er "pålogginga på adsl en gult vindu om jeg skulle fjerne routeren, noe jeg ikke gjør) det står et 815 nummer der også... ekploreren er dessuten i frakoblet modus...men jeg har ALDRI satt den i det? noen som vet hva som skjer........`Virkelig IRRITERENDE! Endret 27. desember 2003 av div_ Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente, men. Har du slettet gamle Modem eller ISDN koblinger på pcen, kan hende de prøver å komme seg ut. Ellers kan du kjøre Ad-Aware for å sjekke om du har fått noen dialers. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kan sikkert bare gå på IE så på Verktøy - Alternativer for internett - Tilkoblinger - Slå aldri et nummer Lenke til kommentar
div_ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Har IKKE noen dialer, kun ADSL i Oppkoblingen..har sjekket!! adsl "krever" slå ALLTID standard nummeret som option i opkobling.....(om er ADSl) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har IKKE noen dialer, kun ADSL i Oppkoblingen..har sjekket!! adsl "krever" slå ALLTID standard nummeret som option i opkobling.....(om er ADSl) det er hvis du bruker BARE modemet på EN pc. Hvis du bruker ROUTER må du velge: "slå aldri et nummer" Lenke til kommentar
div_ Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 ok lautsprecher:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå