Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Hva bør du tjene? Sjekk ingeniørlønna med TUs lønnskalkulator Lenke til kommentar
lolkyb Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Quote I kalkulatoren må du først validere at du er en ekte person gjennom epost .... du står selvsagt fritt til å benytte en falsk epost ?? Quote vi har benyttet e-postvalidering i stedet for CAPTCHA til å gjøre det vanskelig å legge inn informasjonen flere ganger ??? 5 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Dette er moderne TU. Laget av elendige ingeniører, for elendige ingeniører. 2 Lenke til kommentar
delxzen Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Hvorfor er beløpet i dollar? 1 Lenke til kommentar
Erlend Tangeraas Lygre Skrevet 20. november 2019 Forfatter Del Skrevet 20. november 2019 Hei Rosetta. Er det noe spesifikt du reagerer på i kalkulatoren? Lenke til kommentar
Araghos Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Kalkulatoren slår sammen erfaringsnivå i 5 års intervaller. I privat sektor er sikkert godt over 100.000 kr forskjell i lønn for sivilingeniør med 0 års erfaring og 4 års erfaring. Dette blir bare enda verre for intervallet 5-9 års erfaring, men flater kanskje litt ut fra 10+ års erfaring. Alene det at man slår flere årskull sammen gjør at kalkulatoren er fullstendig ubrukelig. I tillegg skrives det "Fagfeltet ditt trekker ned forventet lønn med XXX". Jeg ønsker en sammenligning innen fagfeltet mitt. Jeg bryr meg ganske enkelt ikke om hvor jeg ligger ift. andre fagfelt. 3 Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Araghos - Jeg er enig at det burde vært litt mer differansiering i starten. Men skjønner ikke hva du mener med at du ønsker en sammenligning innen ditt fagfelt. Det er jo akkurat det du har fått i oppgitt forventet lønn. Opplysningen om at ditt fagfelt er lavere/høyere en andre fagfelt er bare en tilleggsopplysning du kan gjøre akkurat hva du vil med. 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 Høres ut som uhøytidig spørreundersøkelse enn en faktisk kalkulator, mtp e-post. Som teh intewebs kaller sånt: "Nice try, FBI. You're gay, CIA." 1 Lenke til kommentar
Boggs123 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Kalkulatoren ligger +-100K lavere enn Tekna sin lønnsstatistikk for 5-9 års erfaring. I tillegg kan du ved innlogging hos tekna se statistikk for eksamensår. Denne kalkulatoren er et dårlig forhandlingskort å komme med til sjefen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå