ray001 Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Har følgt med i Peaky Blinders serien på Netflix .sett ferdig 4 sesong på min Windows PC. Og venter på 5sesong på Windows Netflix. Er enda ikke kommet. Lånte meg en iPad og ser allerede 5 sesong ligger inne på Netflix men ikke på Windows eller på android. Er det forskjell på Netflix om man har iPad vs android eller Windows ? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 8. januar 2020 Del Skrevet 8. januar 2020 Brukte du TV-appen på iPad-en du lånte, og så det kanskje via Sumo/CMore hvis de som eier iPad-en har abo på det? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2020 NULL skrev (1 time siden): Brukte du TV-appen på iPad-en du lånte, og så det kanskje via Sumo/CMore hvis de som eier iPad-en har abo på det? Det tror jeg ikke, mener det var Netflix og ikke via AppleTV/Sumo/CMore Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2020 probedroid skrev (1 time siden): VPN? Nei, brukte ikke VPN. Er det slik hos dere andre og med iPad og Windows pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå