Ducklink Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Lurer på hva dere mener er best man når man bygger et kabinett? er det smart og lage et liggende ett fordi HK et ikke knekker med stor vannblokk med pelt Eller hva mener dere er best Endret 27. desember 2003 av Ducklink (nybegynner) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tror ikke jeg kan hjelpe så mye. Jeg har aldri bygget i "liggende" el "desktop" osv. -kun TOWER Det er ikke så stort utvalg i 'liggende' kabinetter. Tung blokk på CPU ? - det er jo 4hull i hovedkortet, har man et kabinett med tilsvarende hull er det greit. Ellers er det en smal sak å borre (måtte gjøre det i min kabbis) Hmm. Var det noe mer ??? RETT MEG HVIS JEG ER DUM ! LOZER Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Borret du hull i HK et Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Borret du hull i HK et Mange hovedkort er lagd med 4 hull rundt cpu'en så man kan feste ganske tunge blokker uten problem. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du har helt klart en poäng. Frågan är om du menar "bygga nytt från scratch" eller "montera ihop". Bygga helt nytt så kan det verkligen vara tänkvärt, om man har utrymme för det. Monteringen av CPU-kylare gör jag alltid med kortet liggande, även i stående kabinett. /Olle Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Mener og bygge ny fra scratch untatt "hovedkortbrettet" Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det som er mest praktisk for deg vil lønne seg. Med stående kan du bygge mer i høyden og spare gulvplass, mens med liggende kan du kanskje bruke den som et minibord hvis du lager den høy nok.. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 eneste som skal være liggende i mitt hus er dama Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 eneste som skal være liggende i mitt hus er dama Du har senga oppover veggen eller? Ingen stålamper eller talglys? Jeg skulle likt å se huset ditt Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 eneste som skal være liggende i mitt hus er dama Du har senga oppover veggen eller? Ingen stålamper eller talglys? Jeg skulle likt å se huset ditt haha.. tok den Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 eneste som skal være liggende i mitt hus er dama Du har senga oppover veggen eller? Ingen stålamper eller talglys? Jeg skulle likt å se huset ditt haha.. tok den vilt best!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå