Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fast sexpartner uten videre forpliktelser

Gjest b304c...81b

Anbefalte innlegg

Gjest b304c...81b

Usikker på om dette passer bedre i seksualitet eller ei;

har veldig høy sexlyst, men føler ikke jeg er på rett plass for å ha en kjæreste. Engangssamleier er sjeldent bra utenom spenningen. Så det jeg lurer på er hvordan jeg må gå frem for å skaffe noen som ønsker det samme? Altså samleie når en/begge skulle ha lyst/tid, men uten videre forpliktelser. Er tinder passende for det, eller er det andre sider som passer bedre? Har fått inntrykk på tinder at det kun er en gang som er greia? Eller er det egentlig bedre å kjøpe en vibrator e.l.? Selv om jeg også er ute etter intimitet/nærhet, og ikke bare å komme...

Anonymous poster hash: b304c...81b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det skal gå ned til det rent "bare" og kjedelige, så er det kun utseendet som spiller en rolle for sånne folk. Ikke noe annet enn hva penger betyr for mange. Så hvis det er sånn du vil "ha det", altså gjøre deg om til en vare som verdsettes kun ut fra hvordan du ser ut, så står du fritt til å gjøre det. Men du finner ingen som bryr seg som vil ha det sånn. Så hvis du "også" er ute etter intimitet og nærhet, så vil du slite en stund med å finne noen som vil ha det sånn, men uten forpliktelser. Hvis du finner noen, så kan de plutselig stikke av en dag, så er du alene igjen, så blir ensomheten bare enda tyngre å bære, pluss følelsen du har av å ha investert mye følelser og tillit til et annet menneske uten å få noe tilbake. Det blir et brudd i livet du nesten sikkert skulle ønske du var uten. Så jakt heller på ekte kjærlighet enn falsk.

Høy sexlyst er bare et disiplinproblem, det. Som igjen med penger, rus og mat.  Er som Mr Miyagi sier: "Balance not only karate, whole life have balance, everything get better" ^^

Lenke til kommentar

Ikke hør på Taurean. Det er absolutt mulig å finne noen som ønsker det samme som deg, og tinder er et fint utgangspunkt. Bare vær åpen om hva du ønsker, og bruk litt tid på å bli kjent med potensielle partnere (jeg kaller det partner selv om det ikke er snakk om forpliktelser) før du eventuelt tar med vedkommende hjem. Kommunikasjon er viktig uansett relasjon, og hvis man bare knekker den koden vil det meste gå bra.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest b304c...81b
Mr.Duklain skrev (Akkurat nå):

Har du noen single kompiser som du kunne tenkt å ligge med? Det er ofte det greieste da dere kjenner hverandre fra før av, og man slipper den evige tindejakten. Et tips vil være å hinte litt om det i en samtale og ikke gå rett på spørsmålet om dere skal være pulevenner. 

Hm, ja, har i hvert fall en jeg kunne tenke meg det med. Forrige gang vi møttes virket det ikke som han hadde noe i mot å sitte tett inntil meg, ta på bena mine o.l.... Så kanskje jeg får prøve å hinte litt.  Bare redd det skal ødelegge vennskapet...

Lenke til kommentar
Gjest b304c...81b
Runar skrev (47 minutter siden):

Ikke hør på Taurean. Det er absolutt mulig å finne noen som ønsker det samme som deg, og tinder er et fint utgangspunkt. Bare vær åpen om hva du ønsker, og bruk litt tid på å bli kjent med potensielle partnere (jeg kaller det partner selv om det ikke er snakk om forpliktelser) før du eventuelt tar med vedkommende hjem. Kommunikasjon er viktig uansett relasjon, og hvis man bare knekker den koden vil det meste gå bra.

Godt! Da skal jeg prøve å utforske litt. 

Lenke til kommentar
Gjest b304c...81b skrev (24 minutter siden):

Bare redd det skal ødelegge vennskapet...

Det kan gå helt fint, og ikke for å skremme deg fra å prøve, men vær forberedt på at det kan bli vanskelig å gå tilbake til kun et vennskap. Hvis han vil noe mer, så bør det komme frem ganske raskt. Hint litt, og hvis du føler interessen er der, så grav litt dypere og finn ut hva han kunne tenke seg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest b304c...81b
Runar skrev (3 minutter siden):

Det kan gå helt fint, og ikke for å skremme deg fra å prøve, men vær forberedt på at det kan bli vanskelig å gå tilbake til kun et vennskap. Hvis han vil noe mer, så bør det komme frem ganske raskt. Hint litt, og hvis du føler interessen er der, så grav litt dypere og finn ut hva han kunne tenke seg!

Ja, nei, tror heller jeg vil beholde vennskapet, da han virkelig er en fantastisk person... Han betyr såpass mye at jeg ville nok vært redd for avvisning også ? kontra en tilfeldig fyr

Lenke til kommentar

Som dame har du eit godt utgangspunkt for å kunne finne ein sånn person, så det høyrest fornuftig ut å ikkje setje eit godt venskap på spel av den grunn. Bruk litt tid på å finne riktig person og sjølvsagt ha veldig klar kommunikasjon. Om du finn ein og prøver litt, men det viser seg at det ikkje var noko god match, så kan du prøve på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...