Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg lærer aldri, og blir like skuffa hver gang

Anbefalte innlegg

Når jeg er på fest eller ute på byen kan det bli litt flørting i ny og ne. De virker genuint interesserte, og jeg har like store forhåpninger hver gang, for å så bli skuffa.

I løpet av noen måneder:

Jente 1: Møttes ute på byen. Mye flørt, kyssing, kosing. Utveksling av tlfnummer. Hun sa at jeg MÅTTE sende melding dagen etter, noe jeg gjorde. Null svar.

Jente 2: Møttes på fest. Repeat fra jente 1 når det gjelder flørt, kos osv. Vi hadde mye å snakke om, mange felles interesser. Hun svarte meg, men brukte flere døgn på å svare etter hver melding. Nå har hun ikke svart på lenge.

Jente 3: Møttes på fest igjen. Hun hang på meg som en klegg, spurte etter snappen min, facebook, tlfnummer... Ga meg masse komplimenter. Hun sa: "Håper du synes jeg er like attraktiv når du er edru igjen, hehe". Hun svarer på meldinger, men virker ikke så interessert. Mer sånn at hun svarer kun for å være høflig. Har prøvd å ikke ta initiativ for å se om hun skriver til meg, men det skjer aldri.

Jeg er så lei av at jeg aldri lærer, og at jeg blir like skuffa hver gang. Det går utover selvtilliten min når dette skjer flere ganger. Er det virkelig slik at enkelte kun blir attraktive i fylla? Vet om mange som har møttes på fest, men jeg begynner å miste troa på å finne noen på den måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk sier ting de ikke mener i fylla.

I min mening er byen en av de minst egnede stedene å finne partner. Du spiller allerede lotto når du baserer søket på tilfeldigheter som hvor du tilfeldigvis er når du tilfeldigvis møter en tilfeldig person som akkurat den tilfeldige dagen var i rett humør til å være mottagelig for et fremstøt fra en annen tilfeldig person.

Når du blander alkohol opp i denne lottoen sånn at du ikke engang nødvendigvis treffer den ekte personligheten så synker oddsen betraktelig og man blir avhengig av at begge parter enten bestemmer seg for å "settle for less" eller at lynet faktisk slår ned to ganger på samme sted og man er så heldig å tilfeldig treffe noen som matcher så godt at det holder på sikt.

Bruk datingtjenester.

Og da helst de som koster penger slik at terskelen for å bruke disse krever LITT mer enn et innfall. På gratis tjenester finner du 90% useriøse folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
m20k skrev (På 18.11.2019 den 12.29):

Vet om mange som har møttes på fest, men jeg begynner å miste troa på å finne noen på den måten.

Som er gifte hele livet? 

Høres ut som du begynner å bli voksen.
Når du blir voksen, finner du deg en jente, som blir kjæreste, som blir partner, som blir kone, som blir alt.

Lykke til. 

Lenke til kommentar

Du har et alt for trangt syn på ting. Du har møtt 3 jenter (kanskje fler) på byen. Jeg tipper i samme by og muligens samme utested. 3 jenter!! Det finnes millioner. Du dømmer deg selv, din tiltrekningsevne og personlighet på grunn av 3 hendelser. Tenk litt på det. 

Byen kan være et fint sted å finne noen, eller du kan ha uflaks. Det handler om individene du møter. Ingen skylder deg noe fordi de var interesserte en kveld. Du har ikke krav på kjæreste. Du har møtt noen, hatt det hyggelig og det var det. 

Ikke generaliser jenter eller verden fordi du ikke fikk det du ønsket. Å finne en partner er som sagt ikke noe du har krav på, det er heller noe du skal sette stor pris på, hvis det skjer. 

Sier ikke at det ikke er greit å være på leting, men når du syter på grunn av 3 hendelser på byen, så virker du veldig kravstor og pompøs. Du er sikkert en flott fyr, men jeg tror du har feil fokus. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...