Gå til innhold

Snart kommer programmering inn på timeplanen: Slik forbereder skolene seg [Ekstra]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner meg smått misunnelig på hva elever får oppleve i sin skolehverdag nå i moderne tid. Fy så kjedelig undervisning var når jeg vokste opp. Diktanalyse, lære om forfattere fra er par århundre bakover i tid og annet "tøys" som kun lærerstudenter omtrent får glede av videre i livet sitt. Det er mye vås man måtte lære i gamleskolen. Har ikke barn så vet ikke om det er så veldig mye bedre stell på ting i dag riktig enda.

Lenke til kommentar
G skrev (2 minutter siden):

Kjenner meg smått misunnelig på hva elever får oppleve i sin skolehverdag nå i moderne tid. Fy så kjedelig undervisning var når jeg vokste opp. Diktanalyse, lære om forfattere fra er par århundre bakover i tid og annet "tøys" som kun lærerstudenter omtrent får glede av videre i livet sitt. Det er mye vås man måtte lære i gamleskolen. Har ikke barn så vet ikke om det er så veldig mye bedre stell på ting i dag riktig enda.

Helt enig, jeg ble totalt uinteressert i skolen pga disse tøyse tingene. Ble heldigvis langt bedre når jeg havnet over på mer yrkesrettet skole med interessante fag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...