Redaksjonen. Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Snart kommer programmering inn på timeplanen: Slik forbereder skolene seg [Ekstra] Lenke til kommentar
G Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Kjenner meg smått misunnelig på hva elever får oppleve i sin skolehverdag nå i moderne tid. Fy så kjedelig undervisning var når jeg vokste opp. Diktanalyse, lære om forfattere fra er par århundre bakover i tid og annet "tøys" som kun lærerstudenter omtrent får glede av videre i livet sitt. Det er mye vås man måtte lære i gamleskolen. Har ikke barn så vet ikke om det er så veldig mye bedre stell på ting i dag riktig enda. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 G skrev (2 minutter siden): Kjenner meg smått misunnelig på hva elever får oppleve i sin skolehverdag nå i moderne tid. Fy så kjedelig undervisning var når jeg vokste opp. Diktanalyse, lære om forfattere fra er par århundre bakover i tid og annet "tøys" som kun lærerstudenter omtrent får glede av videre i livet sitt. Det er mye vås man måtte lære i gamleskolen. Har ikke barn så vet ikke om det er så veldig mye bedre stell på ting i dag riktig enda. Helt enig, jeg ble totalt uinteressert i skolen pga disse tøyse tingene. Ble heldigvis langt bedre når jeg havnet over på mer yrkesrettet skole med interessante fag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå