KeyanZa Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Hey Spørsmål. jeg har nå 2 tv i forskjellige rom, skal kjøpe en playstation pro tenkte jeg på for å ha i det ( nye ) rommet. Har jeg da tilgang på samme bruker på de maskinene? altså hvis jeg spiller på den ene og saver en game, kan jeg da logge inn på den andre playstation og fortsette på den gamen der? Installere samme spillene på begge konsollene. Spille fifa på ene playstation, har jeg da tilgang på laget mitt på begge konsollene? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Tror ikke dette kan fungere. Savner det jeg også. Junior har en PS4 pro hos meg og en slim hos moren sin, og det hadde vært fint om han kunne spilt videre på samme save begge steder. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 (endret) Du kan ha samme bruker på to maskiner, men det er litt plunder med å lagre og forsikre seg at spilldata blir lastet opp og dette blir lastet ned igjen på den andre maskinen. Jeg har to og det fungerer hvis man følger visse steg, men jeg glemmer ofte dette og ender dermed mest opp med å spille forskjellige spille på mine to PS4 Pro. Endret 17. november 2019 av Thunderhead Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 playsation +? Synd man ikke kan bruke onedrive eller google disk for det ville vært fordel. Men vet xbox er håpløs der, så spørs vel hvor enkelt det er med sony er vertfall ganske dyrt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 LMH1 skrev (1 time siden): Synd man ikke kan bruke onedrive eller google disk for det ville vært fordel. Hvordan kan det være en fordel at man bruker en tredjepart som umulig kan være optimalisert for IO'en som trengs på til dels store spill? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Fordi PS plus er så utrolig tåpelig, koster flere hundre kr måned, og eneste fordelen man får noen få GB lagringsplass + noen spill og kan spille online, forstår folk ønsker konkuranse. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Sitat Sitat Fordi PS plus er så utrolig tåpelig Du blander ikke ps pluss og ps now? når man handler ps+ må man være lur, dette er dyrt på psstore. men på prisjakt er det ganske overkommmelig om man setter opp prisvarsel. jeg har kost meg mye med de gratise spillene https://www.prisjakt.no/product.php?pu=1845368 google "2 playstations 1 account" "playstation plus family sharing" osv så er det en del info og videoer Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 KeyanZa skrev (19 timer siden): Hey Spørsmål. jeg har nå 2 tv i forskjellige rom, skal kjøpe en playstation pro tenkte jeg på for å ha i det ( nye ) rommet. Har jeg da tilgang på samme bruker på de maskinene? altså hvis jeg spiller på den ene og saver en game, kan jeg da logge inn på den andre playstation og fortsette på den gamen der? Installere samme spillene på begge konsollene. Spille fifa på ene playstation, har jeg da tilgang på laget mitt på begge konsollene? Den konsollen som er satt som hjemmekonsollen vil automatisk laste opp savegame. Men ikke ned. Den andre konsollen må du selv manuelt laste opp savegames også. Jeg bruker kun onlineløsningen for dette og det fungerer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå