Gå til innhold

Netgear useriøst?


LMH1

Anbefalte innlegg

Hei har noen erfaringer med supporten til netgear?

For får følge automatsvar: Er usa men usikker på om dette er norsk nummer, eller betalingnummer? finner lite informasjon på gulesider?

Sitat

Please call us within the next 24 hours with this case number xxx. Your case will automatically close and won’t be valid if we do not receive a call from you within the next 24 hours.

800 12500

Disclaimer: Free phone support is limited to 90 days only from date of purchase."" to a new one ""Free technical support via phone is available based on the support warranty entitlement. Local telephone fees may apply; different fees might apply when calling from different mobile networks. Telephone numbers and hours of operation may vary and are subject to change.

NETGEAR recommends that you use only the official NETGEAR support resources.

Tviler på netgear vil bytte hovedkortet på router billig men er jo verdt å sjekke uansett.

Men syns ett litt seriøst selvskap burde gi mere 1 dag tid på å ringe.

Fleste har jo epost så forstår ikke hvorfor de ikke har dette? med mindre telefonsamtalen koster 45 kr per minutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit fant ut at det er svensk kundeservice men er dårlig, de avslutter samtalen ganske rask, og ber deg ringe opp igjen, så tviler på det er særlig seriøst.

Så du kaster bort pengene dine, heldigvis er ikke samtalene så dyre, men alikevell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...