Dj Frost Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Heisann! kjøpte msi pakken med hovedkortet K8T NEO, amd 64 prosessor + vifte, MSI Geforce FX 5900 Ultra, 1gb Corsair pc3200 og 2 WD Raptor disker. Kjører hd`ene i raid 0 med windows 2000 som operativ system. Å har oppdatert alt som kan oppdateres. Alikvell fryser pcen ofte. Skjer som regel mens jeg spiller spill, men har også hendt ute i windows skrivebord. Alt klikker, så d er bare å restarte. Sitter på lan med flunkende ny maskin som ikke virker. Dette er irriterende. Hørte rykter om at MSI K8T NEO hadde fabrikasjons feil eller noe? Noen som kan hjelpe? Og noen som vet hvorfor det i oppstarten står No Bios found? men kan fint gå inn i i biosen om jeg vil. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har du prøvd å flashe BIOS? Tror det har kommet noe oppdateringer i sata delen, kanskje det hjelper ? http://www.msi.com.tw Lenke til kommentar
pskard Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har kortet for dual fra MSI og det har jeg enda ikke hatt noen problemer med... Jeg ville sett litt på minnet ditt. Muligens kan det ligge noe her. Evt at PSU-et ditt er for svakt? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hadde også stabilitets problemer med msi k8t hovedkortet mitt i starten og det viste seg at det var et tråløst nettverks kort som lagde feilen. hvis du har noe lignende så ta det ut og prøv. (Er 99% sikker på at nettverkskortet var tipp topp). etter jeg gjorde dette har i hvertfall min maskin vært 100 % stabil. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Takker for svar. Noen jeg har snakket med har også sagt et jeg kanskje burde instalere windows xp. Siden 2000 er så gammelt, kan d være d ikke støtter systemet så bra. Det er jo tross alt 64 bits system. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Takker for svar. Noen jeg har snakket med har også sagt et jeg kanskje burde instalere windows xp. Siden 2000 er så gammelt, kan d være d ikke støtter systemet så bra. Det er jo tross alt 64 bits system. Det skulle ikke ha noe å si, men du kan jo brøve (både 2000 og xp er 32 bits systemer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå