hallvis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Robotech? http://en.wikipedia.org/wiki/Robotech Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg lurer ikke på en film, men en serie. Tror den gikk på TVN for ca 10 år siden. Handlet om flere fraksjoner vampyrer som sloss og allierte seg med hverandre. Anyone? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Robotech?http://en.wikipedia.org/wiki/Robotech 9500026[/snapback] Tror du er inne på noe her. Dette bildet her var i hvert fall veldig kjent: Som er hentet fra The Super Dimension Fortress Macross, som Robotech har hentet mye av, om jeg forstår Wiki korrekt. Skal jo til og med komme en Live-Action film av Robotech, så dette kan jo bli spennende. Takker så mye! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg lurer ikke på en film, men en serie.Tror den gikk på TVN for ca 10 år siden. Handlet om flere fraksjoner vampyrer som sloss og allierte seg med hverandre. Anyone? 9500030[/snapback] Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg lurer ikke på en film, men en serie.Tror den gikk på TVN for ca 10 år siden. Handlet om flere fraksjoner vampyrer som sloss og allierte seg med hverandre. Anyone? 9500030[/snapback] Ingen som vet noe? 9510743[/snapback] Kan jo være du kan finne noe om du klikekr deg litt rundt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Vampire_films Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 så en film for ganske mange år siden som handlet om et hotell der de fikk radioaktiv fisk servert pga av lekkasje fra et kjernekraftverk, etter de har spist fisken begynner alle å spy grønn "gugge". Tror den er fra 1990 tallet en gang. Husker ikke så mye fra den men de snakker ihvertfall engelsk 9293413[/snapback] Tipper det er Guest House Paradiso (1999) http://www.imdb.com/title/tt0202381/ Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Okay... Idag dukket det opp en film i hodet mitt.... Vet ikke om den er ekte eller hva. Også mulig det er en serie eller et spill. Det jeg husker er: Forgår i Øst-Europeisk storby. På en stor plass blir uskyldige mennesker skutt av en snikskyter. Panikk oppstår, flere og flere blir skutt... Ringer det noen bjeller? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Okay... Idag dukket det opp en film i hodet mitt.... Vet ikke om den er ekte eller hva. Også mulig det er en serie eller et spill. Det jeg husker er: Forgår i Øst-Europeisk storby. På en stor plass blir uskyldige mennesker skutt av en snikskyter. Panikk oppstår, flere og flere blir skutt... Ringer det noen bjeller? 9516925[/snapback] Schindlers Liste? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ved dag gry! er det noen som vet hva tittelen er på engelsk? filmen gikk på ztv/tv 4 på søndag kveld.. filmen var meget bra... så eg har lyst å kjøpe den, men må ha den engelske tittelen.. noen som vet det? eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hva handlet den om, litt vanskelig å finne TV-program for TV-som har blitt sendt. Den første som falt meg inn er Before sunrise, (men den heter vel Før soloppgang på norsk) romantisk film med ethan hawke og julie delpy http://www.imdb.com/title/tt0112471/ Om du skal søke på den så skrives daggry i ett ord. Endret 18. september 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ved dag gry!er det noen som vet hva tittelen er på engelsk? filmen gikk på ztv/tv 4 på søndag kveld.. filmen var meget bra... så eg har lyst å kjøpe den, men må ha den engelske tittelen.. noen som vet det? eller kan hjelpe? 9519533[/snapback] http://imdb.com/title/tt0247232/ Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Lurt på dette ganske lenge nå. Er en film der de sier noe ca som dette "Thats a huge ass robot". Noen som hvet hvilken? Endret 20. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Lurt på dette ganske lenge nå. Er en film der de sier noe ca som dette "Thats a huge ass robot".Noen som hvet hvilken? 9535570[/snapback] http://imdb.com/title/tt0398165/quotes Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg kommer til å være småflau når svaret kommer men greit nok, here we go... Hvor pokker er musikken som ruller å går i bakgrunnen på dette klippet i fra, klarer ikke å plassere den i det hele tatt akkurat nå. Får skylde på at jeg nettopp har stått opp [Youtube]J5nwr13ZMcs Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du bør faen være flau også hvis det er et seriøst spørsmål. Det er den alt for overbrukte Requiem for a Dream sangen av Clint Mansell. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Som jeg sa: Jeg tenkte på Requiem for a Dream, men så slo jeg det i fra meg når jeg startet å tenke (må slutte med det) er som du sier overbrukt... PS! Helt sant hadde akkurat stått opp, minuset var at hjernen ikke hadde det Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Vet noen hva en lavbudsjettsfilm med handling fra L.A i USA heter? Den handler om en som begynner å mistenke at det er en satanistisk kult i leiligheten over. Ganske ny tror jeg , fra 90 tallet. Han tar en stige opp til vinduet etterhvert og hører også masse rare lyder. Endret 25. september 2007 av Robocoop Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så en film jeg likte veldig godt for en stund siden. Er en fyr som dreper kjærestens bestemor i søvne, og så er det stor rettsak og etteforsking for å finne ut om han faktisk gikk i søvne. Anyone? Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Leter etter en film jeg så for en stund siden. Handler om en mann som flyr helikopter i en storby, trur han er politi. Kan være David Hasselhoff, men er ikke helt sikker. Han oppdager i alle fall noe mistenkelig i en skyskraper/høy bygning og lander på taket. Fra der tar han hånd av skurkene. Detter er alt husker nå. Noen som kan hjelpe meg finne denne filmen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det kan høres ut som Blue Thunder. sd3lDhyM21M Du kjenner sikkert igjen helikopteret som dukker opp ca. 55 sekunder ut i traileren... Forøverig en ganske bra film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå