Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så en film for ganske mange år siden som handlet om et hotell der de fikk radioaktiv fisk servert pga av lekkasje fra et kjernekraftverk, etter de har spist fisken begynner alle å spy grønn "gugge".

Tror den er fra 1990 tallet en gang.

Husker ikke så mye fra den men de snakker ihvertfall engelsk

9293413[/snapback]

Tipper det er Guest House Paradiso (1999)

http://www.imdb.com/title/tt0202381/

Lenke til kommentar

Okay... Idag dukket det opp en film i hodet mitt.... Vet ikke om den er ekte eller hva. Også mulig det er en serie eller et spill.

Det jeg husker er: Forgår i Øst-Europeisk storby.

På en stor plass blir uskyldige mennesker skutt av en snikskyter. Panikk oppstår, flere og flere blir skutt...

Ringer det noen bjeller?

Lenke til kommentar
Okay... Idag dukket det opp en film i hodet mitt.... Vet ikke om den er ekte eller hva. Også mulig det er en serie eller et spill.

Det jeg husker er: Forgår i Øst-Europeisk storby.

På en stor plass blir uskyldige mennesker skutt av en snikskyter. Panikk oppstår, flere og flere blir skutt...

Ringer det noen bjeller?

9516925[/snapback]

Schindlers Liste?

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å være småflau når svaret kommer men greit nok, here we go...

Hvor pokker er musikken som ruller å går i bakgrunnen på dette klippet i fra, klarer ikke å plassere den i det hele tatt akkurat nå. Får skylde på at jeg nettopp har stått opp :whistle:

[Youtube]J5nwr13ZMcs

Lenke til kommentar

Vet noen hva en lavbudsjettsfilm med handling fra L.A i USA heter? Den handler om en som begynner å mistenke at det er en satanistisk kult i leiligheten over. Ganske ny tror jeg , fra 90 tallet. Han tar en stige opp til vinduet etterhvert og hører også masse rare lyder.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

Leter etter en film jeg så for en stund siden. Handler om en mann som flyr helikopter i en storby, trur han er politi. Kan være David Hasselhoff, men er ikke helt sikker. Han oppdager i alle fall noe mistenkelig i en skyskraper/høy bygning og lander på taket. Fra der tar han hånd av skurkene. Detter er alt husker nå. Noen som kan hjelpe meg finne denne filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...