Wipeout Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Lurer på hva denne kortfilmen heter : det er tegnefilm og handler om et hus som balanserer på tuppen av en spiss fjelltopp ! En western med Clint Eastwood, der han spiller en prest tror jeg (Ikke Pale rider). han har en sånn rund hatt (skalk..?) i denne filmen. 9112032[/snapback] Silverado ? usikker på om eastwood er med der. tor han er det , den er hvertfall i fra åttitallet Noen av disse ? xD Pink Cadillac (1989) The Dead Pool (1988) Heartbreak Ridge (1986) Pale Rider (1985) City Heat (1984) Tightrope (1984) Sudden Impact (1983) Honkytonk Man (1982) Firefox (1982) Any Which Way You Can (1980) Bronco Billy (1980) 9155293[/snapback] Clint Eastwood var ikke med i "Silverado" men som jeg nevnte tidligere så tror jeg det er "Unforgiven" Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 En western med Clint Eastwood, der han spiller en prest tror jeg (Ikke Pale rider). han har en sånn rund hatt (skalk..?) i denne filmen. 9112032[/snapback] Silverado ? usikker på om eastwood er med der. tor han er det , den er hvertfall i fra åttitallet Noen av disse ? xD Pink Cadillac (1989) The Dead Pool (1988) Heartbreak Ridge (1986) Pale Rider (1985) City Heat (1984) Tightrope (1984) Sudden Impact (1983) Honkytonk Man (1982) Firefox (1982) Any Which Way You Can (1980) Bronco Billy (1980) 9155293[/snapback] Clint Eastwood var ikke med i "Silverado" men som jeg nevnte tidligere så tror jeg det er "Unforgiven" 9155760[/snapback] Det var ingen av disse. Det viser seg at det er Joe Kidd alt fra 1972. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Kom på en film jeg kunne tenkt meg å vite navnet på. Husker ikke mye av den men er her de tingene jeg husker. Det er ikke en spesielt god film men men.. * Handlingen foregår i en slaks middelalder, i en ørken. Tror den begynner med en sandstorm e.l. * Hovedpersonen er en veldig stor kar som har en bue som kun han kan spenne. * Buen hadde noen rare piler, klump med pigger på. * Var også en heks eller noe slikt med. Tror jeg så den i 2002-2003. Noe som vet hvilken jeg tenker på? Endret 30. juli 2007 av heanwi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kan det være en av Conan-filmene? Er så lenge siden jeg har sett de men kunne minne om en av dem. Søk på Conan på IMDB: http://www.imdb.com/find?q=conan&sourceid=mozilla-search Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kan det være en av Conan-filmene?Er så lenge siden jeg har sett de men kunne minne om en av dem. Søk på Conan på IMDB: http://www.imdb.com/find?q=conan&sourceid=mozilla-search 9173477[/snapback] Tror ikke det er noen av de, likner fælt dog. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 filmen heter scorpion king, og hovedpersonen er The Rock Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 filmen heter scorpion king, og hovedpersonen er The Rock 9173794[/snapback] Takk skal du ha Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei Har en film jeg skulle likt og vite navnet på, håper dere kan hjelpe meg. Såg filmen for noen år siden, så husker veldig lite. Filmen handler om en "sprinter" eller hva det heter. Slike folk som løper 5 km osv. (her er det snakk om proffe, så de løper på "bane"). Vi får se at han blir veldig god etterhvert.. Så husker jeg kun 3 scener 1: Mens han løper så får han gnagsår, men han fullfører, så når han kommer i mål, har han et digert gnagsår. 2: Han dør i en bilulykke 3: I begravelsen så stopper de stoppeklokken på 12 minutter, det var en rekord elns han vile slå.. Beklager for dårlige forklaring, men håper noen kan hjelpe meg! Tusen takk! Mvh: LasH. 9106189[/snapback] Ingen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ok, jeg har spurt om denne filmen før. Men fikk aldri svar. Så det handler om: Et udyr som blir laget og dreper mennesker. Filmen gikk på Tv3 for 2-3 år siden tror jeg, heter faktisk Udyret på norsk. Men er det noen som vet hvilken film jeg snakker om? Ikke beste forklaringen, men men Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 kan du bidra med noe mer? søkte litt rundt men fant bare skjønnheten og udyret. skuespillere, setting, produsert når? beskrive udyret osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Udyret ble skapt i sånn maskin. Det var vel 2 hovedpersoner. Den som laget udyret var en mann. Husker at det Udyret kom plutselig gjennom gulv osv. Så var det mannen som lagde udyret, tok å lurte han inn i en sånn rom og der døde den. Det gjorde også mannen som lagde udyret, siden han kom aldri ut eller det var for noe. Det er alt jeg husker dessverre, en rå film som jeg lengter etter. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 urk ikke lett den der. noe annet du husker? når ca var filmen laget? hvor var handlingen lagt til? hva slags setting (hus, hule, låve osv) skuespillernavn? a eller b film? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har en film på sånn bakers på tunga, men jeg regner vel med at du hadde husket at de hadde snakket fransk? Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg lurer på hvor dette klippet er tatt fra: Og hvem hu berta er da. http://thedarkchannel.com/loops/8/smile.swf http://thedarkchannel.com/loops/82/smile2.swf Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg lurer på hvor dette klippet er tatt fra:Og hvem hu berta er da. http://thedarkchannel.com/loops/8/smile.swf http://thedarkchannel.com/loops/82/smile2.swf 9188956[/snapback] En eller annen japansk kjendis, klippet er vel fra en reklame hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hmmm, har en film jeg lurer litt på. Det er mye bilkjøring/biljakt og i slutten tror jeg han krasjer i en bulldoser som står under en bro, er ikke sikker men mener det var sånn. Er amerikansk bil. Husker egentlig ikke noe annet fra filmen, siden jeg tror jeg bare har sett slutten men hørt andre si det er en bra biljakt film. Har selvsagt glemt hva den heter. Prøvde for noen år siden å få tak i den på DVD, men fantes ikke da. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvorfor får jeg en tanke om at det er Gone in 60 Sec? Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nei, selvfølgelig er det ikke den. Dette er en gammel film. Uten at jeg kan utdype det noe mere. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det kan muligens være Vanishing Point, men i den står ikke bulldozeren under en bro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå