Delvis Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 En western med Clint Eastwood, der han spiller en prest tror jeg (Ikke Pale rider). han har en sånn rund hatt (skalk..?) i denne filmen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kan stemme med The Creature, men kan også stemme med X antall andre filmer 9073056[/snapback] Hm, hvilken av disse? http://polish.imdb.com/find?s=all&q=The+Creature Kan nevnes at det bare var 1 dyr/monster, og det kom opp fra vannet.(grunt eller dypt/husker ikke) Tipper at filmen var fra mellom 1990-2002 ellerno 9073087[/snapback] Det er nok Creature (1998) ja. <3 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 En western med Clint Eastwood, der han spiller en prest tror jeg (Ikke Pale rider). han har en sånn rund hatt (skalk..?) i denne filmen. Du husker ikke noe annet av filmen? Ca når den er laget. Hva slags sjanger. Hva den handler om? Hvor den ble spillt inn? Og er du sikker det er Clinter'n? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg leter etter en film som jeg så for noen år siden.. Det handler om en familie som er redd for at de skal bli truffet av en atom-bombe eller noe slikt, og har derfor et gigantisk bomberom i kjelleren.. En dag når familien er nede i bomberommet styrter et fly inni huset til familien, og de tror da at de er under angrep, og stenger seg selv inne fra omverdenen i 20 år eller noe slikt.. Til slutt må sønnen i familien gå ut og kjøpe mat eller noe slikt (han har på seg en gul drakt) og så bor han på et hotell.. Det er alt jeg husker, men jeg tror det er nok Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) "Blast from the past" edit: Linksy Endret 22. juli 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 "Blast from the past" edit: Linksy 9119987[/snapback] Det var den ja, takk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 En western med Clint Eastwood, der han spiller en prest tror jeg (Ikke Pale rider). han har en sånn rund hatt (skalk..?) i denne filmen. Du husker ikke noe annet av filmen? Ca når den er laget. Hva slags sjanger. Hva den handler om? Hvor den ble spillt inn? Og er du sikker det er Clinter'n? 9119881[/snapback] Nei husker ikke så mye, annet enn at det garantert var Clintern. Det er ikke tvil om. Mulig det handlet fra litt senere tid enn 1800 tallet, og at det kan ha vært noe annet enn prest han var. Og vil tro den er fra rundt 1980 +/- (temmelig usikker der også) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 En western med Clint Eastwood, der han spiller en prest tror jeg (Ikke Pale rider). han har en sånn rund hatt (skalk..?) i denne filmen. Du husker ikke noe annet av filmen? Ca når den er laget. Hva slags sjanger. Hva den handler om? Hvor den ble spillt inn? Og er du sikker det er Clinter'n? 9119881[/snapback] Nei husker ikke så mye, annet enn at det garantert var Clintern. Det er ikke tvil om. Mulig det handlet fra litt senere tid enn 1800 tallet, og at det kan ha vært noe annet enn prest han var. Og vil tro den er fra rundt 1980 +/- (temmelig usikker der også) 9120879[/snapback] Kan det være "Unforgiven" Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg lurer på navnet på en film som gikk på TVNorge tror jeg, påsken 03 eller 04. Filmen handlet om en gutt som hadde dysleksi og som kom fra en fattig familie, bodde sammen med moren. Historien var i landlig strøk. Faren fikk vi ikke vite noe om. I slutten får gutten hjelp med problemene. Sjangeren var nok helt klart 'Drama'. Tror den var laget i 1999. Er ikke hundre prosent sikker på alt jeg skrev her, men i grove trekk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Var en kortfilm som lå på Dagbladet.no for en del måneder siden. Det var om en gutt som bodde ute, i et forlatt hus. Hadde en søster med store problemer og en mor som tok med seg en unggutt hjem. Veldig dyster film. Norsk. Noen som husker hva den heter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg husker jeg så traileren til en film for noen år siden, om en gutt som kom til Paris og var med på noe opprør (eller noe sånt), men hadde ikke noe sted å være, så han ble kjent med et søskenpar, som han kræsja hos, og fant etter hvert ut at de ikke bare var søsken, men også elskere. Filmen kom etter år 2000. Det er alt jeg har. Noen som vet hvilken film det kan være? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Det var nok Bernardo Bertoluccis knallfilm The Dreamers du så traileren til. Endret 24. juli 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Noen som husker hva denne filmen heter.. jeg hadde den på VHS når jeg var liten.. veldig lærerik egentlig.. (men likte aldre denne scenen ) http://www.youtube.com/watch?v=jb8hd3IjhVo Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Noen som husker hva denne filmen heter.. jeg hadde den på VHS når jeg var liten.. veldig lærerik egentlig.. (men likte aldre denne scenen )http://www.youtube.com/watch?v=jb8hd3IjhVo 9140072[/snapback] The Mysterious Stranger. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Filmer heter "The Adventures of Mark Twain" faktisk.. Må få kjøpt den filmen igjen.. kom vist ut på DVD i fjor er faktisk nesten 20 år siden jeg hadde den på VHS Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Bestemora til en kamerat ( ) vil veldig gjerne vite hva en film hun har sett heter. Ikke så mye å gå etter her, men den handlet visst om et par som døde, og så møtte de hverandre igjen etter døden. Noen forslag? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Kan tenkes at det er denne: What Dreams May Come Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Så en film for lenge siden som handlet om en bil uten bremser, husker ikke hva den het og vil gjerne se den igjen. Kan noen hjelpe? Det eneste jeg husker er at bilen i filmen var grå og at hu dama var blond og lignet litt på Meg Ryan. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Lurer på hva denne kortfilmen heter : det er tegnefilm og handler om et hus som balanserer på tuppen av en spiss fjelltopp ! En western med Clint Eastwood, der han spiller en prest tror jeg (Ikke Pale rider). han har en sånn rund hatt (skalk..?) i denne filmen. 9112032[/snapback] Silverado ? usikker på om eastwood er med der. tor han er det , den er hvertfall i fra åttitallet Noen av disse ? xD Pink Cadillac (1989) The Dead Pool (1988) Heartbreak Ridge (1986) Pale Rider (1985) City Heat (1984) Tightrope (1984) Sudden Impact (1983) Honkytonk Man (1982) Firefox (1982) Any Which Way You Can (1980) Bronco Billy (1980) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå