Christian86 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 *snipp* 8712232[/snapback] mhm, tidlig i filmen vises det også at noen menn og en hund er ute i skogen. De finner restene av et dyr som har blitt skutt. Dyret er ille tilredt, kunne virke som noen har spist på det. Jegerne kommer til etter hvert og sier at dette dyret ble skutt for kort tid siden, og de forstår ikke hvordan dyret endte slik, når de som fant det kjefter for måten de trodde dyret ble etterlatt på. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Lurer på hvilken film dette kan være: Plot: En hawaiisk surfer flytter til vinter-USA og skal bekjempe en old skool alpinist. Innbiller meg at hovedpersonen(som har hawaiisk utseende) heter Johnny. Husker veldig lite fra filmen egentlig, men håper dette er nok til at noen kan kjenne igjen filmen. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lurer på hvilken film dette kan være:Plot: En hawaiisk surfer flytter til vinter-USA og skal bekjempe en old skool alpinist. Innbiller meg at hovedpersonen(som har hawaiisk utseende) heter Johnny. Husker veldig lite fra filmen egentlig, men håper dette er nok til at noen kan kjenne igjen filmen. 8716461[/snapback] Johnny Tsunami? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Stemmer det! Hjertelig takk, Captain Charisma. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg leter etter en sånn film... ehhh.. jeg husker ikke helt hva den handla om. Men jeg tror den er fra 2000 ca.. det er noen datafolk, også skal de lage en sånn super bra pc, også slåss de mot "apple" tror jeg. Denne pc-en dem lager er sånn spesiell, sånn at det lyser opp, også kan de ta på lyse å flytte etc. uansett.. han ene fyren er planleggeren, og de andre er programmerere, han ene kan sånn c++ og er skikkelig feit å kjører en liten moped, og snakker nesten ikke noe. han planleggeren blir forelska, eller tror jeg sammen med hu dama de leier av. tror de leier av henne. Jeg husker så lite. Noen som aner om hvilken film jeg snakker om? så den en helg ei natt jeg kjeda meg på canal + Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Neeei... ser ikke sånn ut.. dessverre. Det er også en midtøsten lignende fyr med. Han er vist også sånn slags programmerer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg leter etter en sånn film... ehhh.. jeg husker ikke helt hva den handla om. Men jeg tror den er fra 2000 ca.. det er noen datafolk, også skal de lage en sånn super bra pc, også slåss de mot "apple" tror jeg. Denne pc-en dem lager er sånn spesiell, sånn at det lyser opp, også kan de ta på lyse å flytte etc. uansett.. han ene fyren er planleggeren, og de andre er programmerere, han ene kan sånn c++ og er skikkelig feit å kjører en liten moped, og snakker nesten ikke noe. han planleggeren blir forelska, eller tror jeg sammen med hu dama de leier av. tror de leier av henne. Jeg husker så lite. Noen som aner om hvilken film jeg snakker om? så den en helg ei natt jeg kjeda meg på canal + 8731349[/snapback] Det er The First $20 Million Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Konge Manx! Akkurat den! Takk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg så en film på tv3 for noen år siden... Det handlet om et udyr som ble skapt. Mer husker jeg ikke Men tror at den het Udyret på norsk, men vet noen hva den engelske tittelen er ? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 *snipp* 8712232[/snapback] mhm, tidlig i filmen vises det også at noen menn og en hund er ute i skogen. De finner restene av et dyr som har blitt skutt. Dyret er ille tilredt, kunne virke som noen har spist på det. Jegerne kommer til etter hvert og sier at dette dyret ble skutt for kort tid siden, og de forstår ikke hvordan dyret endte slik, når de som fant det kjefter for måten de trodde dyret ble etterlatt på. 8712238[/snapback] Kom endelig på hvor jeg hadde sett en av skuespillerene nå. Eric Lutes fra "Caroline in the city." Filmen du leter etter burde være : Legion of fire : Killer Ants! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Lurer på navnet på en film hvor en ensom og enslig mann bestiller kone fra russland. Denne konen (som jeg tror er Nicole Kidman) robber han sammen med sin partner. Det viser seg etterhvert at dette er levebrøet til de to svindlerne, og at de har svindlet mange stakkarslige enslige menn. Har lett i filmographyen til Nicole Kidman, men fant ikke noe som ringet i en bjelle. Takk for svar :!: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Søkte på 'mail order bride' på plots på IMDb og fant denne som høres passende: Original Sin (2001). Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Lurer på navnet på en film hvor en ensom og enslig mann bestiller kone fra russland. Denne konen (som jeg tror er Nicole Kidman) robber han sammen med sin partner. Det viser seg etterhvert at dette er levebrøet til de to svindlerne, og at de har svindlet mange stakkarslige enslige menn. Har lett i filmographyen til Nicole Kidman, men fant ikke noe som ringet i en bjelle. Takk for svar :!: 8743595[/snapback] Tror det er Heartbreakers du er ute etter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Herregud som dere roter! Den han leiter etter er Birthday Girl Endret 30. mai 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ahh, fant det ut Birthday Girl... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei, det er em film jeg jakter på.. Det er to religiøse brødere? som går rundt å dreper mafiamennesker. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 The Boondock Saints (1999) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 jeg lurer på hva en film som jeg så da jeg var liten het.. Eneste jeg husker er at det var en mann i en bil (Lurer på om ikke det var i en varebil eller en lastebil) som kjørte inn i en tank med noe som sikkert var syre.. Og når han gikk ut av bilen smeltet han på en måte, slik at ansiktet rant nedover og ørene hang nesten ned i bakken... Så sto han bare og sa "Help me" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå