Manx Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Vi er til for å brukes Start på bånn, for det er en artig serie med filmer. Jeg vil i hvertfall annbefale og se Child's Play siden du da får historien hvordan han ender opp i dokka, frua kommer først med i film nummer fire. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Hva heter filmen der en mann plutselig arver en enorm sum penger? Det er visst flere milliarder. Han er ikke særlig rik fra før av, tror han jobber på ei pizzasjappe. Flytter inn i et svært hus/skyskraper. Husker at den var litt artig, den kom for tja, kanskje fire år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Hva heter filmen der en mann plutselig arver en enorm sum penger? Det er visst flere milliarder. Han er ikke særlig rik fra før av, tror han jobber på ei pizzasjappe. Flytter inn i et svært hus/skyskraper. Husker at den var litt artig, den kom for tja, kanskje fire år siden. 8593199[/snapback] Mr. Deeds? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, det var Mr. Deeds, takk! Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Hei, ser at kunnskapene Dere`s er helt på topp Bumper mitt spørsmål jeg Kan det tenkes at denne filmen er en hard nøtt Takker Dere for alle forslag som kommer inn. Jeg har en film som jeg også lurer på (har flere), men det er en som satte sine spor Det handler om en German Sheppard (schaefer hund) som blir trent opp til å bli en "Blind Dog" , eller på godt Norsk, Førerhund. Handlingen ligger i US of A på begynnelsen av 1940-50 årene. (husker sikkert feil). Men tidsepoken er rundt den tid. Ihvertfall så skal denne hunden vise de Store Herrer at det er en fremtid i førerhund / er. Det skjer veldig mye underveis, både hund og eier opplever oppgang og motgang. Men en av de mange tingene som satte sine spor er at denne hunden klarer å overbevise disse Store Herrer om at dette er fremtiden, så stryker hunden med rett etterpå. Siden jeg selv sitter med schaefer hund, og alltid har hatt det, så er det en film jeg gjerne vil ha tak i. Den så jeg på video for x-antall år siden. Så jeg håper noen av Dere, kan hjelpe meg ut Takker på forhånd. Vennlig Hilsen W_B Hjelp meg Trenger denne filmen Vennlig Hilsen W_B 8537727[/snapback] Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Kansje litt dårlig forklart, men leiter etter ein film. Såg den på tv for x antall år siden. Meiner det var ein komedie. Den handlet om ein familie som måtte flytte fra landet, og inn i storbyen. Det er 2 øyeblikk eg husker fra filmen: 1: De måtte jo som sagt flytte, og det eg husker var at de hadde ein lastebil de fylte opp. Men ikkje alle fikk plass inni bilen, så bestemora blei lenka fast i gyngestolen hennes på lasteplanet. Og når de køyrde, så var det eit tre som hadde ei så lav grein at bestemora blei slått av lasteplanet. Var så morsomt. 2: Andre øyeblikket eg husker, var at når de køyrde på motorveien, så var det noen som viste fing til de. Så de gikk ut ifra at det var slik de hilste her. Så når de kom på siden av noen "bad-boys" og viste fingen, blei jo det ikkje spesielt godt motatt. Så da tok han eine av bad-boysa opp ein pistol. Men da tok bestemora opp ei hagle. Håper inderlig noen veit kva film det er. På forhånd, tusen hjertelig takk! Mvh Brynjulv. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Kan det være noe med The Beverly Hillbillies det du beskriver her? The Beverly Hillbillies (1993) "The Beverly Hillbillies" (1962) The Return of the Beverly Hillbillies (1981) (TV) The Legend of the Beverly Hillbillies (1993) (TV) Jeg har ikke sett noe av det jeg linker til her, så jeg har egentlig ikke peiling, men skal jeg gjette, ville jeg gjettet på at det er den første av de jeg linket til, hvis noen av dem. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kan se ut som om du er ute etter filmen The Beverly Hillbillies. Edit: Pokker slått på målstreken, men vi er jo i hvert fall enige Endret 12. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Ser sånn ut at det er The Beverly Hillbillies ja, bare eg får lastet... eg meiner kjøpt de no. Tusen hjertelig takk. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Denne filmen handler om en gutt som for de gamle skoene til Michael Jordan, plutselig begynner han å spille sinnsykt bra og kommer på et lag i NBA. Noen av disse klippene er fra filmen: Her Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Den sangen du linker til på youtube, ser du i forklaringen av klippet at det står "Soundtrack of Like Mike". Filmen heter: Like Mike. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Hva heter denne korte animasjonsfilmen? Det er et skrott fjell. På fjellet ligger det et hus. Dette huset vipper frem og tilbake på denne fjelltoppen når husets beboere flytter seg fra den ene siden til den andre. Det bor en gammel mann der og kona hans, samt ei ku, en hund og en katt. Sinnyskt morsom animasjonsfilm Men hva heter den? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Mann og fartøy blir forminsket og havner inni en menneskekropp. Møter og på en bad-guy etterhvert. Micro et eller annet, hva het nå denne igjen? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Er nok den norske tittelen som heter Micro-ett eller annet, fordi jeg husker også den tittelen, men filmen er Innerspace (1987) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Er nok den norske tittelen som heter Micro-ett eller annet, fordi jeg husker også den tittelen, men filmen er Innerspace (1987) 8635160[/snapback] "Min mikropartner" heter den på norsk. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Bingo, er nok den norske tittelen som henger igjen i hodet mitt ja. Takker! Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg husker jeg så en trailer for en film med ei sånn berte som hadde ett gevær istedenfor en fot, men jeg finner ikke ut hva filmen heter. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg husker jeg så en trailer for en film med ei sånn berte som hadde ett gevær istedenfor en fot, men jeg finner ikke ut hva filmen heter. Noen som vet? 8650153[/snapback] Det var vel Wrongfully Accused som var parodien pa den. Var ihvertfall en fyr med gevaer som bein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå