Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

jeg så en film engang for ca 5år sia..

 

Den handla om et par som skjærte opp mennesker bl. a postmannen. og de fryste ned "kjøttet" og kjørte det en runde i miksmastern.. det var snø under hele filmen og handlingen fåregikk for det meste i huset dems.. husker ikke stort mer.. Knall hvis noen vet hva den heter;) --den høres veldig makaber ut, ja, den er det, men den er bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Da trenger jeg å vite navnet på en film. Jeg husker slettes ikke mye så dette blir fattig. Men får prøve.

 

Filmen handler om en fyr I en liten by i usa som har politiet etter seg. Eller noen sheriffer. Jeg tror de banker han ganske mye opp først, så rømmer han vel tror jeg.

 

Han klarer å komme seg ned i en liten dal, eller ikke helt ned men han gjømmer seg når han var kommet halvveis. Tor det er 2-3 sheriffer som følger etter han. De er slike typiske tøffe sheriffer som liker å banke dritten ut av folk.

De prøver da å få tak i han, og de får vel tilkalt et politihelikopter ( er ikke helt sikker på det. Kan ta feil)

Tror han ene sheriffen kommer ned i dalen og møter denne fyren, og sheriffen blir banket skikkelig opp før han detter ned i dalen og dør.

 

Mer husker jeg ikke. Dette var sikkert ganske fattig, men håper noen kjenner seg igjen.

Jeg kan si at filmen ikke er ny. Vil tippe den er minst 6 år. Garantert eldre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Den fra 1982 for å være helt eksakt, så litt eldre en 6 år :)

 

Du er ute etter Rambo eller First Blood som den heter...

8421820[/snapback]

 

Fant trailerern nå og den var jo ganske lik slik jeg beskrev den. Tenk at jeg ikke husket at det var First Blood jeg var ute etter :!: Men jeg kunne ikke huske at det var Sylvester Stallone som spilte han "fyren" (rambo) som jeg sa. First Blood burde jeg jo husket.

 

Skjønte at filmen var eldre enn 6 år, men ville ikke ta sjangsen å gå så altfor langt tilbake i tid.

 

Men sånn går det. Må vel få sett den :)

 

Takk Manx!

Lenke til kommentar
Hei, forresten. Jeg vet sånn nesten hvem du er uten å ha møtt deg. Anders Tønnesson og den gjengen nevner deg i forskjellige sammenhenger.

8393329[/snapback]

Jeg har hørt han Anders har nevn en Plomma i noen sammenhenger, og har antatt at det var deg.

 

 

Jeg har en scene fra en film eller-TV-serie i hode.

Det er en person i ett lystig lag som eter potetgull eller tortillachips og bruker rømmedip eller salsa på dette, men så er det en person som legger merke til at han dypper chipsen i dipen, tar en bit av chipsen, for så å dyppe den i dipen nok en gang. Personen som så dette gjør en aldrig så liten sak ut av dette og roper ut (gjentatte ganger tror jeg) " He doubledipped"

Jeg regner med at det er noen som kjenner igjenn scenen og kan fortelle meg hvor jeg har den ifra.

Lenke til kommentar
Hei, forresten. Jeg vet sånn nesten hvem du er uten å ha møtt deg. Anders Tønnesson og den gjengen nevner deg i forskjellige sammenhenger.

8393329[/snapback]

Jeg har hørt han Anders har nevn en Plomma i noen sammenhenger, og har antatt at det var deg.

 

 

Jeg har en scene fra en film eller-TV-serie i hode.

Det er en person i ett lystig lag som eter potetgull eller tortillachips og bruker rømmedip eller salsa på dette, men så er det en person som legger merke til at han dypper chipsen i dipen, tar en bit av chipsen, for så å dyppe den i dipen nok en gang. Personen som så dette gjør en aldrig så liten sak ut av dette og roper ut (gjentatte ganger tror jeg) " He doubledipped"

Jeg regner med at det er noen som kjenner igjenn scenen og kan fortelle meg hvor jeg har den ifra.

8427954[/snapback]

 

 

Mener at dette er ifra "Seinfeld" hvor George er i en begravelse? og en annen "doubledipper" og George tilter i vinkel p.g.a. dette. Eller så er det George som "doubledipper"

Husker ikke hvilke sessong det er, men .....

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en film som gikk på TVNorge i påsken for noen år siden, tror det var 2003 eller 2004.

Filmen handlet om en gutt med dysleksi og en mor som ikke brydde seg elns. Vet ikke særlig mer om filmen, men var noe med at han fikk hjelp av en utenforstående. Ender godt.

Alt jeg husker, er litt lite kanskje. Hadde vært fint å få vite hva den heter.

Lenke til kommentar
Hmm, Seinfeld ja, det høres riktig ut, takk for den.

Hvis noen vet hvilken sesong og/eller episode hendelsen er ifra tas det imot med stor takk.

8428819[/snapback]

Season 4, Episode 19: The Implant

 

[George, attending a wake, takes a large tortilla chip, dips it into a bowl of what appears to be sour cream, takes a bite, dips it into the bowl again, and then eats the remainder of the chip.]

Timmy:  What are you doing?

George Costanza:  What?

Timmy:  Did, did you just double dip that chip?

George Costanza:  Excuse me?

Timmy:  You double dipped a chip!

George Costanza:  Double dipped? What, what, what are you talking about?

Timmy:  You dipped a chip. You took a bite. And you dipped again.

George Costanza:  So?

Timmy:  That's like putting your whole mouth right in the dip. From now on, when you take a chip, just take one dip and end it.

George Costanza:  Well, I'm sorry, Timmy, but I don't dip that way.

Timmy:  Oh, you don't, huh?

George Costanza:  You dip the way you want to dip. I'll dip the way I want to dip.

[George grabs another chip, dips it, takes a bite and begins to reach for the dip as Timmy grabs his hand.]

Timmy:  Gimme the chip!

[An all-out brawl breaks out between George and Timmy.]

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Er en film jeg så for en del år siden seint på kvelden på tv. Filmen handlet om en gjeng med menn der den ene nettop hadde giftet eller skulle til å gjøre det. Uansett ble de blandet inn i et bankran og ble beleieret av politiet. To av de kom seg unna men fluktbilen/bussen veltet eller stoppet. Så sier den ene til andre at de bare får en sjangse til å ta ut den onde politmannen. De hopper så ut av bussen og plaserer en kule midt i skallen på han og så blir de pepret av de andre politfolkene. Noen som vet hvilke film det er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...