Jernlov Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har bare sett en trailer på tv engang, filmen er nok ikke gamlere enn 5år. Handler om noen som blir stengt inne/går seg vill i en slags grotte. Anyone? Skal være skummel film, mener jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) To muligheter som dukker opp i mitt hode med en gang. The Descent ---> trailer og The Cave ---> trailer Endret 4. april 2007 av Manx Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Det var The Descent, tusen takk! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Det er en film hvor det er mangel på mat, og de eldre får sitte behagelig men så blir de omgjort til alger eller noe grønt slik at de yngre får spise de. De dør behagelig. Er det noen som vet hvilken film det er snakk om? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Det er en film hvor det er mangel på mat, og de eldre får sitte behagelig men så blir de omgjort til alger eller noe grønt slik at de yngre får spise de. De dør behagelig. Er det noen som vet hvilken film det er snakk om? 8309400[/snapback] Soylent Green var det første som slo meg. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Hey.. .Jeg lurer også på hva en film heter... jeg har sett den på tv3 for mange år siden.. den handler om noen folk som styrter på et fjell, mulig det var alpene... og der begynner de å tenke på å spise hverandre... noen som vet hvilken film det kan være? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Hey.. .Jeg lurer også på hva en film heter... jeg har sett den på tv3 for mange år siden.. den handler om noen folk som styrter på et fjell, mulig det var alpene... og der begynner de å tenke på å spise hverandre... noen som vet hvilken film det kan være? 8326616[/snapback] Alive heter den og det var i Sør-amerika og ikke alpene edit: IMDB-link Endret 7. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Hey.. .Jeg lurer også på hva en film heter... jeg har sett den på tv3 for mange år siden.. den handler om noen folk som styrter på et fjell, mulig det var alpene... og der begynner de å tenke på å spise hverandre... noen som vet hvilken film det kan være? 8326616[/snapback] Alive heter den og det var i Sør-amerika og ikke alpene edit: IMDB-link 8326640[/snapback] Ahh... takk... nei, jeg vet ikke jeg.. Alpene virket logisk.. Men jeg finner den ikke jeg assa... når jeg søker etter den på f.eks cdon.com, så kommer det bare opp en grøsser....vil kjøpe den... Endret 7. april 2007 av hansenx Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Du finner den da på cdon.com! http://www.cdon.com/product.phtml?prod=136331 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Du finner den da på cdon.com! http://www.cdon.com/product.phtml?prod=136331 8326924[/snapback] Der var den... Takk skal du ha! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 En Britisk sær kommedie fra sent 1980tall (enten 1986 eller 1984 _tror_ jeg). Den er veldig rar, er fylt med sær humor og handler om to fyrer som har sære navn som havner på en hytte på kysten av england (elns) og bøljer litt rundt. Er mye merkelig som foregår - bla. blir de nødt til å lete etter mat osv, møte folk, må slakte noe og tuller generelt mye rundt. Jeg husker verken tittelen og denne handlingsbeskrivelsen er nok uten tvil vag - men desverre er det lenge lenge siden jeg så filmen og minnene har falmet: Men den var meget god og jeg har derfor lyst å se den igjen! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Var ikke helt sikker på om jeg skulle spørre her, eller i musikk-forumet, men siden spørsmålet er relatert til filmmusikk, forsøker jeg i denne tråden først. Legger ved et lydklipp fra soundtracket til World of Warcraft. Temaet i dette klippet VEIT jeg at jeg har hørt før i en eller annen film(ihvertfall noe aldeles kjempelikt), men å klare og plassere det? Det var det verre med. Jeg har lyst til å si en adventure-film, gjerne noe som innebærer sjø og vann, men sier det ikke med noen grad av sikkerhet. Er det noen som kjenner igjen dette temaet og kan gi meg en AHA-opplevelse og dermed sjelefred? Lydklipp.mp3 Lenke til kommentar
Brilla Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Hei, vet ikke helt hvor jeg skulle plassere dette spørsmålet, men poster det alikevel her. Spørsmålet gjelder musikken i begynnelsen av Babel-traileren, kan ikke finne ut hva denne sangen/komposisjonen heter for noe. Har drevet litt research, men har foreløpig ikke maktet å finne ut hva den heter. Skal bruke det i en skoleoppgave som skal være ferdig neste uke og musikken passer utrolig bra med stoffet mitt. Takker for alle svar Link til Babel-traileren: http://www.apple.com/trailers/paramount_va...babel/trailer1/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Er det noen som kjenner igjen dette temaet og kan gi meg en AHA-opplevelse og dermed sjelefred? Lydklipp.mp3 8348293[/snapback] Jeg fikk litt Vangelis følse over det det Skal sjekke litt så kommer jeg tilbake... Lenke til kommentar
MobyDick Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei! Jeg har et problem! Jeg har sett en film med en råkul sang i, men jeg vet ikke hva filmen eller sangen heter. OK, Her kommer filmen. Den handler om en dame som får dansejobb hos en mannager. Hun jobber også som danselærer på en skole for barn. De har ikke ordentlig lokae eller penger til det, men på slutten av filmen får hun en idé om at hun kan sette opp en danseforestilling så folk kan komme og betale penger for å se på, men hun hadde ikke noe danselokale til å sette opp forestillingen i. Da fikset kjæresten hennes en nedlagt kirke som snart skulle rives som de kunne ha forestillingen. Hva heter denne filmen? Den gikk på TVnorge i påsken! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei! Jeg har et problem! Jeg har sett en film med en råkul sang i, men jeg vet ikke hva filmen eller sangen heter. OK, Her kommer filmen. Den handler om en dame som får dansejobb hos en mannager. Hun jobber også som danselærer på en skole for barn. De har ikke ordentlig lokae eller penger til det, men på slutten av filmen får hun en idé om at hun kan sette opp en danseforestilling så folk kan komme og betale penger for å se på, men hun hadde ikke noe danselokale til å sette opp forestillingen i. Da fikset kjæresten hennes en nedlagt kirke som snart skulle rives som de kunne ha forestillingen. Hva heter denne filmen? Den gikk på TVnorge i påsken! 8377534[/snapback] Det hørest ut som Honey med Jessica Alba i hovedrollen. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Har en film jeg lurer på hva heter. Den er amerikansk, og handler om en familie, mor, far og sønn, som lukket seg inne i en bunker fordi de var redde for atombombeangrep eller noe. Etter X antall år må de ut i virkeligheten av en eller annen grunn, og da sendes sønnen ut. Har får et par apple-aksjer og et par gamle baseball-kort med seg tror jeg. Luka ned til bunkeren er i gulvet på et hus der det var fullt av hippier. Peil noen? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Har en film jeg lurer på hva heter. Den er amerikansk, og handler om en familie, mor, far og sønn, som lukket seg inne i en bunker fordi de var redde for atombombeangrep eller noe. Etter X antall år må de ut i virkeligheten av en eller annen grunn, og da sendes sønnen ut. Har får et par apple-aksjer og et par gamle baseball-kort med seg tror jeg. Luka ned til bunkeren er i gulvet på et hus der det var fullt av hippier. Peil noen? 8382275[/snapback] Blast from the Past (1999). Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Leter etter en 10-15 år gammel film. Den er basert på en sann historie og handler om en mann som blir tatt for hasjsmugling i et fremmed land og havner i fengsel. Han klarer etter mange år å stikke av etter å ha drept en vakt og tatt uniformen hans. Noen? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Filmen du er på jakt etter, er nok Midnight Express fra 1978. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå