DanielL Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Finnes da på DVD,men kun med engelske og franske stemmer. Fant heller ikke noe sted med norsk dubbing Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Finner ikke region 2 på Play.com ivertfall:( Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Hvis du ikke er avhengig av norsk tekst så får du den på DVD Pacific til ca. $13 med den billigste frakten... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Fins Pandora's Clock på film? Dem med Richard Dean Anderson, han spiller Macgyver.... Syns denne filmen er knall bra, og hadde likt og hatt den i dvdsamlinga mi. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 husker ikke hvilken film det var.. men det var et eller annet hvor de ble atacka av alien de var på mars, for å teste no prøver så kom det noe gugge inn på flyet demmes.. å angrep de Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 husker ikke hvilken film det var.. men det var et eller annet hvor de ble atacka av alien de var på mars, for å teste no prøver så kom det noe gugge inn på flyet demmes.. å angrep de 8263979[/snapback] kan det være Red Planet du tenker på? Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Henriksen spør: hva heter filmen der en elendig komiker ála adam sandler eller ben stiller får velge å bli annerledes (av en ånd eller noe), og velger blant annet å være en "følsom" gutt, hvilket medfører at han strigråter på en picnic-date på ei strand fordi solnedgangen er så vakker etc? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Henriksen spør:hva heter filmen der en elendig komiker ála adam sandler eller ben stiller får velge å bli annerledes (av en ånd eller noe), og velger blant annet å være en "følsom" gutt, hvilket medfører at han strigråter på en picnic-date på ei strand fordi solnedgangen er så vakker etc? 8264617[/snapback] Bedazzled Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Henriksen sier takk, Plomma2. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 husker ikke hvilken film det var.. men det var et eller annet hvor de ble atacka av alien de var på mars, for å teste no prøver så kom det noe gugge inn på flyet demmes.. å angrep de 8263979[/snapback] kan det være Red Planet du tenker på? 8264387[/snapback] nei:p hehe det er en kvinne som er "alien" frafør av kan man si som prøver å få seg barn.. men så finner hu ut at det er en annen som er "alien" å han er mann hu dama har vært i sånt svæær rom hvor hu ble overvåka.. men klarte å rømme derifra det var noe med tog.. også.. hvor hu drepte en kvinne og tokk klærern hennes Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 lurer på en film.... Jeg hugser at det var noen folk i en u-båt, som gikk på av på en øy, og så ble de jagt av de innfødde. De innfødde kastet spyd på u-båten (tror det var en av mannskapet som ble truffet av et spyd), de innfødde prøver å komme seg ombord i ubåten men får elektrisk sjokk når de går på den, hugser også at folka i ubåten fikk mye vann inn gjennom luka. Sorry at jeg ikke kunne være mer spesifik! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 lurer på en film.... Jeg hugser at det var noen folk i en u-båt, som gikk på av på en øy, og så ble de jagt av de innfødde. De innfødde kastet spyd på u-båten (tror det var en av mannskapet som ble truffet av et spyd), de innfødde prøver å komme seg ombord i ubåten men får elektrisk sjokk når de går på den, hugser også at folka i ubåten fikk mye vann inn gjennom luka. Sorry at jeg ikke kunne være mer spesifik! 8269111[/snapback] En verdensomseiling under havet/20 0000 leagues under the sea? link Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 lurer på en film.... Jeg hugser at det var noen folk i en u-båt, som gikk på av på en øy, og så ble de jagt av de innfødde. De innfødde kastet spyd på u-båten (tror det var en av mannskapet som ble truffet av et spyd), de innfødde prøver å komme seg ombord i ubåten men får elektrisk sjokk når de går på den, hugser også at folka i ubåten fikk mye vann inn gjennom luka. Sorry at jeg ikke kunne være mer spesifik! 8269111[/snapback] 20000 Leagues Under the Sea (1954) av Richard Fleischer for Disney Studios. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Takk L4r5 og Njål! var den ja. Endret 29. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Er på jakt etter en film som jeg kun husker hvordan coveret ser ut. Er bilde av en ung gutt, mest sannsynlig Hitlerjugend siden han har hitlerbånd på armen, og hvis jeg ikke husker helt feil så er han utendørs i snøvær eller lignende. Noen som aner hvilken film jeg snakker om? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Wild guess men American History X? Den er iallefall svart og hvit som kan se likt ut som snø. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Niks, ikke den filmen. Er ikke sikker på om handlingen tar sted under 2. verdenskrig, men vil tro det etter coveret og bedømme. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Kan Det vere Der Führers Elite?Imdb Platekompaniet Endret 31. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 YES! Der har vi filmen jeg var på jakt etter! Kyss, klapp og klem til deg for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå