Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henriksen spør:

hva heter filmen der en elendig komiker ála adam sandler eller ben stiller får velge å bli annerledes (av en ånd eller noe), og velger blant annet å være en "følsom" gutt, hvilket medfører at han strigråter på en picnic-date på ei strand fordi solnedgangen er så vakker etc?

Lenke til kommentar
Henriksen spør:
hva heter filmen der en elendig komiker ála adam sandler eller ben stiller får velge å bli annerledes (av en ånd eller noe), og velger blant annet å være en "følsom" gutt, hvilket medfører at han strigråter på en picnic-date på ei strand fordi solnedgangen er så vakker etc?

8264617[/snapback]

Bedazzled

Lenke til kommentar
husker ikke hvilken film det var.. men det var et eller annet hvor de ble atacka av alien de var på mars, for å teste no prøver så kom det noe gugge inn på flyet demmes.. å angrep de

8263979[/snapback]

kan det være Red Planet du tenker på?

8264387[/snapback]

nei:p hehe det er en kvinne som er "alien" frafør av kan man si som prøver å få seg barn.. men så finner hu ut at det er en annen som er "alien" å han er mann

hu dama har vært i sånt svæær rom hvor hu ble overvåka.. men klarte å rømme derifra

det var noe med tog.. også.. hvor hu drepte en kvinne og tokk klærern hennes

Lenke til kommentar

lurer på en film....

Jeg hugser at det var noen folk i en u-båt, som gikk på av på en øy, og så ble de jagt av de innfødde. De innfødde kastet spyd på u-båten (tror det var en av mannskapet som ble truffet av et spyd), de innfødde prøver å komme seg ombord i ubåten men får elektrisk sjokk når de går på den, hugser også at folka i ubåten fikk mye vann inn gjennom luka.

Sorry at jeg ikke kunne være mer spesifik!

Lenke til kommentar
lurer på en film....

Jeg hugser at det var noen folk i en u-båt, som gikk på av på en øy, og så ble de jagt av de innfødde. De innfødde kastet spyd på u-båten (tror det var en av mannskapet som ble truffet av et spyd), de innfødde prøver å komme seg ombord i ubåten men får elektrisk sjokk når de går på den, hugser også at folka i ubåten fikk mye vann inn gjennom luka.

8269111[/snapback]

En verdensomseiling under havet/20 0000 leagues under the sea?

link

Lenke til kommentar
lurer på en film....

8269111[/snapback]

20000 Leagues Under the Sea (1954) av Richard Fleischer for Disney Studios.

Lenke til kommentar

Er på jakt etter en film som jeg kun husker hvordan coveret ser ut. Er bilde av en ung gutt, mest sannsynlig Hitlerjugend siden han har hitlerbånd på armen, og hvis jeg ikke husker helt feil så er han utendørs i snøvær eller lignende.

Noen som aner hvilken film jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...