Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Prøver igjen : Trenger hjelp til en film jeg så sist påske, den gikk på TV2 og var matine film eller hva det var....

Den handler om En gutt som er jøde, og han spiller basket.

Han spiller for basketlaget på skolen og dem er ikke så veldig ''proffe''.

En dag så kommer det en mann som er god i basket, og så spør laget om han

vil trene dem opp.. Mannen tror jeg bodde i bil vis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter en western-film med en fyr som er medlem for en bande, så drar han til en by hvor han kan få være "fri" og leve godt og fri seg for sine synder så han kommer til himmelen.

I denne byen finner man Billy the Kid, Wild Bill Hicock (staving?) og andre legender.

Så kommer banden til han fyren til byen og angriper og så er det masse heftig slossing mellom banden og legendene, eller noe sånt.

 

Var ikke helt med da den gikk på NRK.

8143796[/snapback]

 

*bump*

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Leter etter en western-film med en fyr som er medlem for en bande, så drar han til en by hvor han kan få være "fri" og leve godt og fri seg for sine synder så han kommer til himmelen.

I denne byen finner man Billy the Kid, Wild Bill Hicock (staving?) og andre legender.

Så kommer banden til han fyren til byen og angriper og så er det masse heftig slossing mellom banden og legendene, eller noe sånt.

 

Var ikke helt med da den gikk på NRK.

8143796[/snapback]

 

*bump*

Noen som vet? :)

8215169[/snapback]

Purgatory (1999)

Lenke til kommentar

Jeg så en film for en god stund sia som handla om et satanist band som skulle fly med fansen eller noe og så kom det noen terrorrister ombord kled ut som sataniste,r og så ende det med at vokalisten i satanist bandet redder alle på flyet med og klare og lande det. Det er mange år sia jeg så filmen så jeg husker ikke så mye men jeg er ganske sikker på at det var noe av dette som sjedde. Noen som hvet vilken film jeg prater om?

Lenke til kommentar
Jeg så en film for en god stund sia som handla om et satanist band som skulle fly med fansen eller noe og så kom det noen terrorrister ombord kled ut som sataniste,r og så ende det med at vokalisten i satanist bandet redder alle på flyet med og klare og lande det. Det er mange år sia jeg så filmen så jeg husker ikke så mye men jeg er ganske sikker på at det var noe av dette som sjedde. Noen som hvet vilken film jeg prater om?

8222652[/snapback]

 

 

Turbulence 3

Lenke til kommentar
Prøver igjen : Trenger hjelp til en film jeg så sist påske, den gikk på TV2 og var matine film eller hva det var....

Den handler om En gutt som er jøde, og han spiller basket.

Han spiller for basketlaget på skolen og dem er ikke så veldig ''proffe''.

En dag så kommer det en mann som er god i basket, og så spør laget om han

vil trene dem opp.. Mannen tror jeg bodde i bil vis jeg husker riktig.

8214556[/snapback]

 

Full Court Miracle

Lenke til kommentar
Prøver igjen : Trenger hjelp til en film jeg så sist påske, den gikk på TV2 og var matine film eller hva det var....

Den handler om En gutt som er jøde, og han spiller basket.

Han spiller for basketlaget på skolen og dem er ikke så veldig ''proffe''.

En dag så kommer det en mann som er god i basket, og så spør laget om han

vil trene dem opp.. Mannen tror jeg bodde i bil vis jeg husker riktig.

8214556[/snapback]

 

Full Court Miracle

8227978[/snapback]

Vet du hvor jeg kan få den på film?

Lenke til kommentar

Lurer på navnet på en film. Dette husker jeg fra filmen:

 

Handler om en gutt som "sliter" sossialt. Og han har en storebror som er populær, om jeg ikke husker feil. Men så treffer "lillebroren" noen da han har gjensitting. Han blir venner med disse. Så husker jeg at storebroren hans får samfunnstraff.

Men det er denne scenen jeg husker best.. De folka som lillebroren henger med, mobber storebroren hans, de kjører på en smal vei(med bil, side ved side), og de begynner og presser bilen storebroren. Dette ender med at storebroren krasjer og dør.

 

Broren dør på sykehuset, så husker jeg at lillebroren hans springer for og banke opp de folka som gjorde at han krasjet, men ender selv opp med og få bank. Husker også at di knuser klokka hans, noe som betydde en god del for han(Husker ikke grunnen).

 

Mener og huske at den norske tittelen var "Min Brors Hevn" elns.. Men kan være at jeg er helt på villspor.

 

Vet det var UTROLIG dårlig forklart, men setter stor pris på alt hjelp.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Jeg så en film for en god stund sia som handla om et satanist band som skulle fly med fansen eller noe og så kom det noen terrorrister ombord kled ut som sataniste,r og så ende det med at vokalisten i satanist bandet redder alle på flyet med og klare og lande det. Det er mange år sia jeg så filmen så jeg husker ikke så mye men jeg er ganske sikker på at det var noe av dette som sjedde. Noen som hvet vilken film jeg prater om?

8222652[/snapback]

 

 

Turbulence 3

8227940[/snapback]

Takker :thumbup:

Lenke til kommentar
Prøver igjen : Trenger hjelp til en film jeg så sist påske, den gikk på TV2 og var matine film eller hva det var....

Den handler om En gutt som er jøde, og han spiller basket.

Han spiller for basketlaget på skolen og dem er ikke så veldig ''proffe''.

En dag så kommer det en mann som er god i basket, og så spør laget om han

vil trene dem opp.. Mannen tror jeg bodde i bil vis jeg husker riktig.

8214556[/snapback]

 

Full Court Miracle

8227978[/snapback]

Vet du hvor jeg kan få den på film?

8228348[/snapback]

 

Ser ikke ut som om den har blitt lansert på dvd. Da er det tv-opptak som gjelder.

Lenke til kommentar

Lurer på en reklamefilm.

 

Er en fyr som leser opp ett testamente til to stykker. Han ene får mye digge saker. Så når han kommer til han andre, så har han arvet huset.......på prærien, komplett på dvd.

 

Litt dårlig forklart, men vil vite hvilket produkt denne reklamen er for. Blir gahl!

Endret av Rotski
Lenke til kommentar
Lurer på en film som jeg så på tv3 for noen år siden...

Det var en flyfilm at en hadde fått virus på flyet og dem kunne ikke lande.

Og han som spiller MacGyver var piloten i den filmen...

Det er alt jeg husker:P Noen som vet hvilken film jeg prater om:P

8232353[/snapback]

 

 

Ærlig talt, denne kunne du ha funnet selv ved hjelp av første post.

 

Søkte på Richard Dean Anderson på IMDB for å sjekke hvilke filmer mannen har spilt i, og fikk bl.a. opp denne filmen.

Lenke til kommentar
Lurer på en film som jeg så på tv3 for noen år siden...

Det var en flyfilm at en hadde fått virus på flyet og dem kunne ikke lande.

Og han som spiller MacGyver var piloten i den filmen...

Det er alt jeg husker:P Noen som vet hvilken film jeg prater om:P

8232353[/snapback]

 

 

Ærlig talt, denne kunne du ha funnet selv ved hjelp av første post.

 

Søkte på Richard Dean Anderson på IMDB for å sjekke hvilke filmer mannen har spilt i, og fikk bl.a. opp denne filmen.

8232537[/snapback]

Fins denne filmen på dvd da? :hmm:

Lenke til kommentar
Lurer på en reklamefilm.

 

Er en fyr som leser opp ett testamente til to stykker. Han ene får mye digge saker. Så når han kommer til han andre, så har han arvet huset.......på prærien, komplett på dvd.

 

Litt dårlig forklart, men vil vite hvilket produkt denne reklamen er for. Blir gahl!

8230616[/snapback]

 

Løst...var McDonalds...

Lenke til kommentar

Så en skrekkfilm for noen år siden som satte spor for å si det sånn :p Handlet om en filmskaper/forfatter eller noe som jobbet med å lage noe. og i hodet sitt så for seg scenene.

 

Husker en hvor han så for seg en dame gå inn til legen. Hun sier hun har vondt i benet og spør hva han kan gjøre med det. Da sager han beinet av henne. Damen roper i smerter og sier: ooh,my leg!" og mannen svarer "Don't thank me,thank science". Ganske komisk scene egentlig :!:

 

Husker også en scene han ser for seg hvor en kunde møter en prostituert, de snakker og hun sier "well,have a piece" og han skjærer puppen av henne"

 

At jeg så denne i en alder av maks 11 eller noe burde forklare hvorfor denne satte seg :!:

 

Noen som klarer å plassere denne?

 

Ps: til Zemeckis, den norske tittelen på All Dogs Go To Heaven er Hunden Charlie ;) Har den liggende på vhs pga lillesøster :p

Endret av DanielL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...