OJ_Sledge Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Kan det være Congo? 8157822[/snapback] nei det var det ikke,for det var en familie/komedie-film.glemte visst å skrive det Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Noen som kan hjelpe meg med denne filmen?Husker jeg såg den på TV Norge for et par år siden.En amerikansk film,og vil anta at den ble spillt inn sent 80-eller tidlig 90-tall,men kan hende jeg tar feil. Filmen handlet altså om en gutt i 10-15 års alderen som drev og passet på en panda,eller en gorilla i et bur,og han fikk ett nært og vennskaplig forhold til den. Dette er dessverre allt jeg husker. Tror jeg også så den, for en hel del år siden, hehe. Kan det være denne? http://imdb.com/title/tt0112342/ Lenke til kommentar
OJ_Sledge Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Noen som kan hjelpe meg med denne filmen?Husker jeg såg den på TV Norge for et par år siden.En amerikansk film,og vil anta at den ble spillt inn sent 80-eller tidlig 90-tall,men kan hende jeg tar feil. Filmen handlet altså om en gutt i 10-15 års alderen som drev og passet på en panda,eller en gorilla i et bur,og han fikk ett nært og vennskaplig forhold til den. Dette er dessverre allt jeg husker. Tror jeg også så den, for en hel del år siden, hehe. Kan det være denne? http://imdb.com/title/tt0112342/ 8161205[/snapback] nei det var ikke den dessverre,kan det ha vert en ape som satt i det buret da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det pandaen som han vil redde, og rømmer med den?! Pga krypsskyttere osv? Så denne filmen på tv3 for 4-5 år siden? Lenke til kommentar
OJ_Sledge Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det pandaen som han vil redde, og rømmer med den?! Pga krypsskyttere osv?Så denne filmen på tv3 for 4-5 år siden? 8162206[/snapback] Ja det er denne filmen,men ikke denne jeg mente http://imdb.com/title/tt0112342/ Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg så Birdy forige helg, rett god film, men en ting som plager meg er melodien som spilles mens kanarifuglen er ute å flyr. At melodien er fra Peter Gabriels The Rhythm of the Heat har jeg funnet ut, men jeg mener å ha hørt melodien i filmsammenheng tidligere. På IMDb står det at den har blitt brukt i en episode av Miami Vice, men jeg har ikke sett tilstrekkelig mye Miami Vice til at jeg føler det er der jeg har hørt den. Noen som har hørt snutten jeg har lagt ved, i en film eller TV-serie, eventuelt en melodi som er svært lik. Hvis noen kan hjelpe meg, vil det gi meg ro i skjela. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg så Birdy forige helg, rett god film, men en ting som plager meg er melodien som spilles mens kanarifuglen er ute å flyr. At melodien er fra Peter Gabriels The Rhythm of the Heat har jeg funnet ut, men jeg mener å ha hørt melodien i filmsammenheng tidligere. På IMDb står det at den har blitt brukt i en episode av Miami Vice, men jeg har ikke sett tilstrekkelig mye Miami Vice til at jeg føler det er der jeg har hørt den.Noen som har hørt snutten jeg har lagt ved, i en film eller TV-serie, eventuelt en melodi som er svært lik. Hvis noen kan hjelpe meg, vil det gi meg ro i skjela. Eneste jeg kan komme på er at den minner svakt om noe fra Operation Flashpoint spillet. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei! Jeg lånte en laptop her en dag, og fant en "film", hvis ikke det var et tv-show fra usa eller noe sånt da. Den var veldig bra, og de analyserte videoklipp og bilder fra world trade center og pentagon. Der var det mye interessant, og det var en lang flm. tror den varte i 2 timer og 30-40 min. Kunne minne litt om 60 minutes på måten den ble presentert. Forskjellige folk som ble intervjuet og fortalte om det de visste/trudde osv. Den filmen jeg så hette "Münich", men det var nok feil. Tror den var lastet ned fra kazaa eller noe sånt. Men det stod Munich i bildet før det hele begynte da....?!?! jeg vet ikke, har søkt en del etter den i imdb, men finner ikke utav hva den heter. hvis det kan hjelpe, så var den filen jeg kikket på i litt dårlig kvalitet med fransk tekst og 4:3 format :-) Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Eneste jeg kan komme på er at den minner svakt om noe fra Operation Flashpoint spillet. 8170974[/snapback] Jeg har ikke spilt det spillet, så det kan ikke være der jeg har hørt melodien, men du skal ha takk for at du prøvde å hjelpe. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Fra hvor? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 17. mars 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Fra hvor? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8172758[/snapback] Rimelig sikker på at det bildet er fra The Shining (Kubrick-versjonen). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Rimelig sikker på at det bildet er fra The Shining (Kubrick-versjonen). 8172807[/snapback] Var det jeg tenkte meg, men var ikke sikker. Må nok se den igjen snart. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg kan bekrefte at det er The Shining. Det må være en av tidenes rareste scener: Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 HEh, kan ikke hugse den scenen da jeg så den da men,men.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Husker ikke den jeg heller - til tross for at jeg har sett den tre-fire ganger Må vel finne den fram igjen og se nøye etter Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Kan det tenkes dere har sett Stephen king's versjon da? Kanskje? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Neida, veit at jeg har sett Kubrick-versjonen. Med Jack Nicholson og greier... Omtrent hvor langt uti filmen sees dette? EDIT: fant det nå. Omtrent 2 timer og 9 minutter og 45 sekunder uti Endret 17. mars 2007 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg lurer på en film. den handler om en mann som må konstant ha adrenalin i kroppen for å overleve han er blitt forgiftet av en leiemorder som ga han en sprøyte da han sov en gangske ny film Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Crank, kanskje ... 8175932[/snapback] yeah.. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå