Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg med denne filmen?Husker jeg såg den på TV Norge for et par år siden.En amerikansk film,og vil anta at den ble spillt inn sent 80-eller tidlig 90-tall,men kan hende jeg tar feil.

 

Filmen handlet altså om en gutt i 10-15 års alderen som drev og passet på en panda,eller en gorilla i et bur,og han fikk ett nært og vennskaplig forhold til den.

Dette er dessverre allt jeg husker.  :hmm:

Tror jeg også så den, for en hel del år siden, hehe. Kan det være denne?

 

http://imdb.com/title/tt0112342/

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med denne filmen?Husker jeg såg den på TV Norge for et par år siden.En amerikansk film,og vil anta at den ble spillt inn sent 80-eller tidlig 90-tall,men kan hende jeg tar feil.

 

Filmen handlet altså om en gutt i 10-15 års alderen som drev og passet på en panda,eller en gorilla i et bur,og han fikk ett nært og vennskaplig forhold til den.

Dette er dessverre allt jeg husker.  :hmm:

Tror jeg også så den, for en hel del år siden, hehe. Kan det være denne?

 

http://imdb.com/title/tt0112342/

8161205[/snapback]

 

nei det var ikke den dessverre,kan det ha vert en ape som satt i det buret da? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg så Birdy forige helg, rett god film, men en ting som plager meg er melodien som spilles mens kanarifuglen er ute å flyr. At melodien er fra Peter Gabriels The Rhythm of the Heat har jeg funnet ut, men jeg mener å ha hørt melodien i filmsammenheng tidligere. På IMDb står det at den har blitt brukt i en episode av Miami Vice, men jeg har ikke sett tilstrekkelig mye Miami Vice til at jeg føler det er der jeg har hørt den.

Noen som har hørt snutten jeg har lagt ved, i en film eller TV-serie, eventuelt en melodi som er svært lik. Hvis noen kan hjelpe meg, vil det gi meg ro i skjela.

Lenke til kommentar
Jeg så Birdy forige helg, rett god film, men en ting som plager meg er melodien som spilles mens kanarifuglen er ute å flyr. At melodien er fra Peter Gabriels The Rhythm of the Heat har jeg funnet ut, men jeg mener å ha hørt melodien i filmsammenheng tidligere. På IMDb står det at den har blitt brukt i en episode av Miami Vice, men jeg har ikke sett tilstrekkelig mye Miami Vice til at jeg føler det er der jeg har hørt den.

Noen som har hørt snutten jeg har lagt ved, i en film eller TV-serie, eventuelt en melodi som er svært lik. Hvis noen kan hjelpe meg, vil det gi meg ro i skjela.

Eneste jeg kan komme på er at den minner svakt om noe fra Operation Flashpoint spillet.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg lånte en laptop her en dag, og fant en "film", hvis ikke det var et tv-show fra usa eller noe sånt da. Den var veldig bra, og de analyserte videoklipp og bilder fra world trade center og pentagon. Der var det mye interessant, og det var en lang flm. tror den varte i 2 timer og 30-40 min. Kunne minne litt om 60 minutes på måten den ble presentert. Forskjellige folk som ble intervjuet og fortalte om det de visste/trudde osv. Den filmen jeg så hette "Münich", men det var nok feil. Tror den var lastet ned fra kazaa eller noe sånt. Men det stod Munich i bildet før det hele begynte da....?!?! jeg vet ikke, har søkt en del etter den i imdb, men finner ikke utav hva den heter. hvis det kan hjelpe, så var den filen jeg kikket på i litt dårlig kvalitet med fransk tekst og 4:3 format :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...