Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg lurer på en film..noen har kanskje lest at jeg postet det på "filmer jeg aldri vil se igjen" også men jeg bare må vite hva den het... er en skikelig taper film.. Skal være like morsom som american pie, men det er den IKKE! Handler om en gutt med en penis som lever sitt eget liv. Får gutten til å klipe jentene i rumpa osv.. han snakker med penisen sin.. huff.. Var dubba til engelsk, kanskje fra tysk?`Noen som har sett denne tragediske filmen?

Lenke til kommentar

PS. husker ikke om det var bjørner eller pandaer.

 

Ja... plutselig kom jeg på en film jeg så når jeg var veldig liten, den handlet om TROR det var 1 panda eller bjørne familie

Det starter med at 1 panda/bjørn blir født, og vokser opp etc. når han blir "ungdom" må han klatre opp en foss får å bestå "manndomsprøven" men han greier det ikke.

 

Da må han dra derfra ut i the wild nature for å bli sterkere:p

 

Når han kommer tilbake er det en slem Bjørn der, også skal dem klatre i fossen eler noe sånn for å se hvem som er sterkest ?

 

(veldig kort fortalt)

 

OK.. til poenget... Jeg husker ikke hva filmen heter eller helt hva den handler om, men vil gjerne hatt hjelp til å huske det !

1 godt barneminne

 

Noen som har peiling? :innocent:

Lenke til kommentar

Jepp, jeg har peiling. Søstra mi fikk den på vhs når hun var liten. :wee: Den heter "Panda's adventures". Den norske tittelen er Panda på eventyr. :) Er forresten en veldig koselig og trist film.

Det jeg husker er at det er en panda som blir født inn i en vanlig brunbjørnfamilie. Altså er han annerledes, og blir da også mobbet. Men han skal bli konge, men for å klare det så må han klatre opp fossen. Det greier han ikke, så han drar sin vei for å bli sterkere. På den reisen mener jeg å huske at han ender opp på et sirkus og blir venn med noen av dyrene der.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Det er en film jeg har forsøkt å finne ut navnet på i et par år nå. Har sett den på TV i mellomtiden, men så klart har jeg ikke tatt notis av hva filmen heter. Kan prøve å forklare det eneste jeg husker fra filmen:

 

Det er en mann som står nede i en undergrunnsbane eller noe slikt. Han ser ikke så veldig oppegående ut, etter det jeg husker, og pistrete hår eller noe. Det er en dame i billettluken, og mannen tar frem en eller annen form for bensinholder, som han bruker til å sprute bensin inn i luken, antenner en fyrstikk og kaster den inn i billettluken. Det er en forholdsvis vag beskrivelse, men det er alt jeg husker. Tror filmen er forholdsvis gammel. Av en eller annen grunn assosierer jeg den med filmen Money Train, men jeg har ingen anelse om hvorfor.

 

The film was vilified for its portrayal of a man setting fire to token booths, a crime that was repeated in real life after the film's release.

 

Haha, det må være denne filmen.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

har noen sett den der filmen om han der gutten som bi kidnappa som baby åsså går d mange år åsså ring han på ei dør å ska klipp plæn demmes så syns ho dama i dt huset at d e noe kjent me han gutten så tar ho masse bilda a han åsså finn ho t slutt ut at d e sønn, han som bei kidnappa før mange år sia. så tilkall ho politie åsså t slutt får di t bake sønn som da va kidnappa. osv osv

 

Veldig dårlig forklart, da det er ei venninne som har forklart meg det over msn, men dere skjønner vel tegninga..

Hadde vært meeeget fint hvis noen har noen ide om hvilken film det er. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...