Manx Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Egentlig ikke, du beskrev hele historien i filmen gjør ting fryktlig mye lettere Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Som Manx sa. Beskrivelsen din er Death Wish (II) i ett nøtteskall slik jeg husker den. Både eneren og II ble sett MANGE ganger på 80-tallet. Ikke mange som var tøffere enn 'Bronsaren' på den tiden. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 jeg leter etter en sang, ja jeg vet det er en egen tråd for det i musikk delen, men jeg tror denne er så sær at jeg har bedre muligheter å få svar her. sangen jeg letter etter eller melodien er den som spilles flere steder under A Better Tomorrow 2. det er den som kommer når de først angriper huset på slutten, har hatt denne melodien på hode i mange år, men vet ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Finner ikke noe bedre sted å spørre om dette. Husker introen til en episode fra Fresh Prince in Bel Air der Will synger/rapper hele periodesystemet (grunnstoffene). Lurer på om den er å finne på nettet et sted. Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Finner ikke noe bedre sted å spørre om dette. Husker introen til en episode fra Fresh Prince in Bel Air der Will synger/rapper hele periodesystemet (grunnstoffene). Lurer på om den er å finne på nettet et sted. 7972405[/snapback] Er du på jakt etter selve sangen eller teksten til sangen? Her er i hvertfall teksten.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Det var bare teksten på seriens intro. Swome er ute etter et klipp fra serien hvor han rapper om periodesystemet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 En film der en kjører en buss gjennom gatene, og det blir skutt på bussen av en masse politimenn(tror jeg) fra hustakene helt til den kommer fram til en bygning der han må bevise et eller annet eller hva det var. Husker ikke mer hva det egentlig handlet om Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kan høres ut som Clint Eastwoods The Gauntlet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kan høres ut som Clint Eastwoods The Gauntlet 7975927[/snapback] Så nettopp på traileren, og det stemmer nok det Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Leter etter 2 filmer jeg så for kansje 6-7 år siden. Den ene filmen er en alla skrekkfilm. Eneste jeg kommer på i filmen er en dama som ligger i senga fullt naken blir voldtatt av et "spøkelse" Du ser hvordan hun blir tatt på, bare at du ser ikke hvem eller hva det er. Den andre filmen jeg leter etter er noe "alla" christine. Om en spøkelse bil, alt jeg kommer på av filmen er at bilen var svart. Håpen noen kan hjelpe meg med disse 2 filmene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Film 1 vet jeg hva er for noe men det står helt stille, kommer ikke på tittelen. (nå kommer jeg til å gå og irritere meg over det i hele kveld mens jeg er på jobb, takk skal du faen meg ha ) Film 2 kan være Sometimes They Come Back, en annen Stephen King historie... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Film 1 vet jeg hva er for noe men det står helt stille, kommer ikke på tittelen. (nå kommer jeg til å gå og irritere meg over det i hele kveld mens jeg er på jobb, takk skal du faen meg ha ) Film 2 kan være Sometimes They Come Back, en annen Stephen King historie... 7976170[/snapback] Da håper jeg du kommer på filmen i løpet av kvelden Dette er en film jeg har letet lenge etter. Nei det er ikke Sometimes they come back, trodde det jeg også men var ikke den. Tror det var en Ford mustang, det var mye kjøring i ørkenen. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Leter etter 2 filmer jeg så for kansje 6-7 år siden.*snip* Den andre filmen jeg leter etter er noe "alla" christine. Om en spøkelse bil, alt jeg kommer på av filmen er at bilen var svart. Håpen noen kan hjelpe meg med disse 2 filmene. 7976043[/snapback] The Car (DeathMobile)? Ingen Mustang men Lincoln så det er i familien. Svart bil og ørken. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kan den første filmen være The Entity? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Leter etter 2 filmer jeg så for kansje 6-7 år siden.*snip* Den andre filmen jeg leter etter er noe "alla" christine. Om en spøkelse bil, alt jeg kommer på av filmen er at bilen var svart. Håpen noen kan hjelpe meg med disse 2 filmene. 7976043[/snapback] The Car (DeathMobile)? Ingen Mustang men Lincoln så det er i familien. Svart bil og ørken. Ha en fin dag. 7977783[/snapback] Kan den første filmen være The Entity? 7978498[/snapback] Yeep det var de 2 filmene jeg var ute etter. Tusen takk Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Håper noen kan hjelpe meg med denne: -Robin Williams som ung (mulig han ikke var så ung) -Noen som har sex i en park/hage Dette er alt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 The World According to Garp. Ellers er IMDB.com et fint sted å leite. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Kan den første filmen være The Entity? 7978498[/snapback] Det var da som pokker det var det jeg skulle svare nå Kom jo på det når jeg var på jobb Edit: Må jo få sett den igjen, bare £6.11 fra amazon.co.uk ink.frakt Endret 19. februar 2007 av Manx Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kan den første filmen være The Entity? 7978498[/snapback] Det var da som pokker det var det jeg skulle svare nå Kom jo på det når jeg var på jobb Edit: Må jo få sett den igjen, bare £6.11 fra amazon.co.uk ink.frakt 7980249[/snapback] Beklager det Manx, neste gang skal jeg la deg svare først. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Vel du svarte med syv tiden og da var det fremdeles 3,5 timer til jeg hadde en pc til disposisjon, så jeg tror nok det skal gå bra. Er bare så typisk at at man ikke husker tittelen på filmen når du ser for deg scenen som han beskriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå