Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg leter etter en sang, ja jeg vet det er en egen tråd for det i musikk delen, men jeg tror denne er så sær at jeg har bedre muligheter å få svar her.

sangen jeg letter etter eller melodien er den som spilles flere steder under A Better Tomorrow 2. det er den som kommer når de først angriper huset på slutten, har hatt denne melodien på hode i mange år, men vet ikke hva den heter.

Lenke til kommentar

Leter etter 2 filmer jeg så for kansje 6-7 år siden.

Den ene filmen er en alla skrekkfilm. Eneste jeg kommer på i filmen er en dama som ligger i senga fullt naken blir voldtatt av et "spøkelse" Du ser hvordan hun blir tatt på, bare at du ser ikke hvem eller hva det er.

Den andre filmen jeg leter etter er noe "alla" christine. Om en spøkelse bil, alt jeg

kommer på av filmen er at bilen var svart. :p

Håpen noen kan hjelpe meg med disse 2 filmene.

Lenke til kommentar
Film 1 vet jeg hva er for noe men det står helt stille, kommer ikke på tittelen. (nå kommer jeg til å gå og irritere meg over det i hele kveld mens jeg er på jobb, takk skal du faen meg ha :mad: )

Film 2 kan være Sometimes They Come Back, en annen Stephen King historie...

7976170[/snapback]

Da håper jeg du kommer på filmen i løpet av kvelden :p Dette er en film jeg har letet lenge etter.

Nei det er ikke Sometimes they come back, trodde det jeg også men var ikke den. Tror det var en Ford mustang, det var mye kjøring i ørkenen.

Lenke til kommentar
Leter etter 2 filmer jeg så for kansje 6-7 år siden.

*snip*

Den andre filmen jeg leter etter er noe "alla" christine. Om en spøkelse bil, alt jeg

kommer på av filmen er at bilen var svart. :p

Håpen noen kan hjelpe meg med disse 2 filmene.

7976043[/snapback]

The Car (DeathMobile)? Ingen Mustang men Lincoln så det er i familien. Svart bil og ørken.

Ha en fin dag. :)

7977783[/snapback]

Kan den første filmen være The Entity?

7978498[/snapback]

Yeep det var de 2 filmene jeg var ute etter. Tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...