Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, de fikser bilene til privatpersoner..

Det var 1 programleder og 1 mekaniker som drev på i dette programmet.

7927315[/snapback]

Det heter Wheeler Dealers eller den klingene Norske tittelen bilfikserne :roll:

Går vel på discovery en gang på lørdagene hvis jeg ikke husker feil...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en film det er lenge siden jeg har sett, 3 år eller no. Så den noen ganger.

Den handler om Det er en dame som vil redde nesehorn i et sånt land, pga dem selger nesehornas nesehorn:P

Husker ikke no fra filmen nesten, bare det... Er det noen som vet hvilken movie jeg preiker om?

Lenke til kommentar

Jeg så en film i stad, men jeg aner ikke hva den originale tittelen er. Filmen er spansk/amerikansk, og heter visstnok "Urørt" på norsk. Den handler hovedsaklig om en prestedatter, som klarer kunststykket å bli gravid uten å ha hatt sex. Dette har i utgangspunktet prestefaren vanskelig å tro på, og de to blir uvenner. Datteren (som jeg ikke husker navnet på) flytter til onkelen sin, og bor der sammen med broren sin, som for øvrig er både homofil og kriminell. Sammen prøver de å klare seg så godt som mulig sammen, da de nå har blitt sviktet av sine egne. I slutten av filmen dør forresten onkelen.

Anyone?

Lenke til kommentar
Jeg så en film i stad, men jeg aner ikke hva den originale tittelen er. Filmen er spansk/amerikansk, og heter visstnok "Urørt" på norsk. Den handler hovedsaklig om en prestedatter, som klarer kunststykket å bli gravid uten å ha hatt sex. Dette har i utgangspunktet prestefaren vanskelig å tro på, og de to blir uvenner. Datteren (som jeg ikke husker navnet på) flytter til onkelen sin, og bor der sammen med broren sin, som for øvrig er både homofil og kriminell. Sammen prøver de å klare seg så godt som mulig sammen, da de nå har blitt sviktet av sine egne. I slutten av filmen dør forresten onkelen.

Anyone?

7950423[/snapback]

http://www.filmweb.no/orofilm/article105544.ece

Kan det være denne? Et googlesøk etter "Urørt"

Lenke til kommentar
Jeg takker mye for den som hjalp med med Scruffy filmen, men er det noe mer informasjon? Hvem som lagde den, eller hvor den kan kjøpes? Jeg bare må se den igjen. Virker som om det er mange som er flinke til å finne ut slikt her..  :blush:  :innocent:

7963297[/snapback]

Det er ikke mye informasjon å finne om den filmen. Den er ikke utgitt på DVD, men det går an å kjøpe den brukt på VHS på Amazons bruktmarked.

Lenke til kommentar

Trenger navnet på en film her...

Filmen handler om en som lager et spill der man "havner inni" en virtuell verden. Hun som lagde spillet blir skutt og må rømme og greier. Husker ikke så mye hva ellers som skjer men de lager en pistol av knoklene på et dyr og greier.

Noen som har peil?

Lenke til kommentar

Trenger virkelig hjelp til en film her. Husker så lite så umulig å søke på imdb sin powersearch.

Dette er en film fra 80 tallet er jeg ganske sikker på. Musikk og bilde er indikerer det. Jeg mener filmen har ett lignende ord som "town", "city" i seg men har prøvd å søke på det på imdb uten treff. Denne filmen gikk som nattfilm på tv3 for kanskje 3-4 måneder siden.

Filmen handler om en bande som dreper og voldtar dattra til en fyr. Hun blir voldtatt i ett parkeringshus også klarer hun og unnslippe, hopper så ut av vinduet og blir spiddet av ett gjerde. Banden er vel på 5-6 stykker. Fyren klikker helt og sporer opp en etter en og dreper dem. Stortsett hele filmen foregår om natta og er ganske dyster. Husker spesielt en av de i gjengen som var neger med store knæsje solbriller(selv på natta) og gikk rundt på en slags "boomblaster".

Vet denne er veldig vanskelig. Skal prøve å komme på flere detaljer senere for å gjøre det lettere.

På forhånd takk ;)

Endret av Lambada
Lenke til kommentar
Trenger virkelig hjelp til en film her. Husker så lite så umulig å søke på imdb sin powersearch.

Dette er en film fra 80 tallet er jeg ganske sikker på. Musikk og bilde er indikerer det. Jeg mener filmen har ett lignende ord som "town", "city" i seg men har prøvd å søke på det på imdb uten treff. Denne filmen gikk som nattfilm på tv3 for kanskje 3-4 måneder siden.

Filmen handler om en bande som dreper og voldtar dattra til en fyr. Hun blir voldtatt i ett parkeringshus også klarer hun og unnslippe, hopper så ut av vinduet og blir spiddet av ett gjerde. Banden er vel på 5-6 stykker. Fyren klikker helt og sporer opp en etter en og dreper dem. Stortsett hele filmen foregår om natta og er ganske dyster. Husker spesielt en av de i gjengen som var neger med store knæsje solbriller(selv på natta) og gikk rundt på en slags "boomblaster".

Vet denne er veldig vanskelig. Skal prøve å komme på flere detaljer senere for å gjøre det lettere.

På forhånd takk ;)

7968764[/snapback]

En av 'Death Wish' filmene med Charles Bronson kanskje? 'Death Wish II'?

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...