Bruktbilen Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg husker jeg så en film for et par år siden på tv, den handlet om Amerikanske skoler som konkurrerte så og si om hvem som hadde det beste korpset på skolen deres. Noen som vet om slike filmer? Jeg husker jeg likte den svært mye, men kan ikke huske hva den het. Stomp the Yard er en slik film, bare den handler da om breakdancing. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Var den veldig fokusert på slagverkerne i korpset? Isåfall har jeg sett den, men ikke søren om jeg husker hva den het. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) En film som gikk på tv temmelig sent for litt siden. Så ikke hele, men det viste seg at en gjeng ungdommer hadde fått tak i et romvesen. Dette romvesenet tror jeg de hadde tenkt til å selge mens en jente ville beholde han og passe på han. Husker en scene der guttene stormer inn døra og romvesenet står med en telefon og gutta sier: "Oh no! He's calling the mothership!" Og pjokken begynte å løpe rundt og rope "Wee"! Hysterisk morsom en sen kveld, skulle gjerne visst navnet. Forresten så avslutter filmen med at han blir hentet av en ufo og de finner ut at et gevær egentlig er et redskap for å forstå hverandres språk. Høres kanskje litt sykt ut, men! 6755554[/snapback] Prøver igjen. bump Endret 23. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Kan det være Mac and Me (1988)? Hvis du husker ca. når den ble laget kan du prøve å sjekke denne listen - http://www.imdb.com/title/tt0095560/ Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Ja hei! Nå har jeg helt glemt hva en veldig god film heter! Det handler om ei jente som jobber med foreldrene sine på et sirkus. Men så blir mora sjuk, og hu havner inn i en drømmeverden. Den er engelsk, og jeg husker godt en scene med mange klokker der en versjon av "why do birds suddenly appear" er. Den kunne fått meg til å sovne (en god ting) nårsomhelst På forhånd takk. Tror den er lagd i 2005 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Tideland? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg så en trailer av en film for et par måneder siden, filmen var langt litt inn i fremtiden tror jeg. Menneskeheten slet fordi vi ikke kunne lage barn lenger, men så ble det funnet en kvinne som var gravid eller noe sånt. Noen som vet navnet på filmen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Children of Men... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Children of Men... 7795559[/snapback] Takk Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Satt her en dag og plutselig kom jeg på en sånn film jeg hadde sett, men husker absolutt ikke hva tittelen var! Det handlet og en katt og en hund som var venner. Katten var oransje og hunden var en mops, som het poski eller noe..? Irriterer meg sånn når jeg ikke husker tittel på filmer! Om jeg ikke husker helt feil, så satt katten seg i en sånn korg og fløt nedover en elv og kom bort, og hunden skulle prøve å finne ham. Om noen vet hvilken film jeg snakker om, så please tell me! Irriterer meg grønn her Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Mora mi fortalt meg nylig om en film hu så på TV for noen år siden. Dette var en tysk film, som omhandlet to ungdommer som kledde seg i helt hvite drakter, for så å drepe, og utføre syke voldshandlinger mot hyttefolk. På ett eller flere tidspunkt i filmen stilte hovedpersjonene direkte spørsmål til seeren av filmen om hvorvidt de skulle fortsette drepingen, og volden. Mamma mente det det var sanssyneig at jeg ville like denne filmen, men hun husker ikke filmens titel. Ringer det en bjelle hos noen? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 Mora mi fortalt meg nylig om en film hu så på TV for noen år siden.Dette var en tysk film, som omhandlet to ungdommer som kledde seg i helt hvite drakter, for så å drepe, og utføre syke voldshandlinger mot hyttefolk. På ett eller flere tidspunkt i filmen stilte hovedpersjonene direkte spørsmål til seeren av filmen om hvorvidt de skulle fortsette drepingen, og volden. Mamma mente det det var sanssyneig at jeg ville like denne filmen, men hun husker ikke filmens titel. Ringer det en bjelle hos noen? 7800490[/snapback] "Funny games" ? av Michael Haneke fra Østerrike? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 25. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2007 "Funny games" ? av Michael Haneke fra Østerrike?7800620[/snapback] Det er nok helt sikkert den, ho mor surret nok litt med enkelte detaljer, men det må være den, takker og bukker. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Satt her en dag og plutselig kom jeg på en sånn film jeg hadde sett, men husker absolutt ikke hva tittelen var! Det handlet og en katt og en hund som var venner. Katten var oransje og hunden var en mops, som het poski eller noe..? Irriterer meg sånn når jeg ikke husker tittel på filmer! Om jeg ikke husker helt feil, så satt katten seg i en sånn korg og fløt nedover en elv og kom bort, og hunden skulle prøve å finne ham. Om noen vet hvilken film jeg snakker om, så please tell me! Irriterer meg grønn her 7799746[/snapback] Kan det være The Fox and the Hound (To Gode Venner)? Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Satt her en dag og plutselig kom jeg på en sånn film jeg hadde sett, men husker absolutt ikke hva tittelen var! Det handlet og en katt og en hund som var venner. Katten var oransje og hunden var en mops, som het poski eller noe..? Irriterer meg sånn når jeg ikke husker tittel på filmer! Om jeg ikke husker helt feil, så satt katten seg i en sånn korg og fløt nedover en elv og kom bort, og hunden skulle prøve å finne ham. Om noen vet hvilken film jeg snakker om, så please tell me! Irriterer meg grønn her 7799746[/snapback] Kan det være The Fox and the Hound (To Gode Venner)? 7800768[/snapback] Nei, det var ikke den. Glemte å si at det ikke er tegnefilm, men "skikkelig" Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg husker jeg så en film for et par år siden på tv, den handlet om Amerikanske skoler som konkurrerte så og si om hvem som hadde det beste korpset på skolen deres. Noen som vet om slike filmer? Jeg husker jeg likte den svært mye, men kan ikke huske hva den het. Stomp the Yard er en slik film, bare den handler da om breakdancing. 7765905[/snapback] Prøver lykken igjen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Satt her en dag og plutselig kom jeg på en sånn film jeg hadde sett, men husker absolutt ikke hva tittelen var! Det handlet og en katt og en hund som var venner. Katten var oransje og hunden var en mops, som het poski eller noe..? Irriterer meg sånn når jeg ikke husker tittel på filmer! Om jeg ikke husker helt feil, så satt katten seg i en sånn korg og fløt nedover en elv og kom bort, og hunden skulle prøve å finne ham. Om noen vet hvilken film jeg snakker om, så please tell me! Irriterer meg grønn her 7799746[/snapback] Sikkert ett skudd i blinde, men har du sjekket her? Edit: Mest sannsynlig feil, da katten ikke er oransje heller... Endret 26. januar 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg husker jeg så en film for et par år siden på tv, den handlet om Amerikanske skoler som konkurrerte så og si om hvem som hadde det beste korpset på skolen deres. Noen som vet om slike filmer? Jeg husker jeg likte den svært mye, men kan ikke huske hva den het. Stomp the Yard er en slik film, bare den handler da om breakdancing. 7765905[/snapback] Prøver lykken igjen 7803305[/snapback] Drumline er en slik film Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 I dag ble jeg enormt skuffa... Jeg så en film som jeg trodde var den riktige filmen, men jeg tok feil. Det var nerme, men feil film. Filmen jeg er på utkikk etter, er ganske lik videodrome i at den handler om en TV vert eller noe, som vil ta over verden.. et eller annet. På et kutt i filmen sier hoved bad guyen: "Ok people, we got a lot of work to do. We have a symphony to compose." Det er en slags skrekk, action film greie, hvor en kar bruker tv til å skape tortur å kaos ... noe i den duren. Jeg vet filmen er fra ca. 90 tallet. En ganske mørk film.. Jeg ble fascinert av den når jeg så klipp av den, men fikk meg aldri til å finne ut navnet på den. Den har sirkulert på de vanlige kanalene noen ganger, etter klokka 22:00. Jeg trodde filmen var videodrome, som jeg så i dag. Jeg tok feil. Om noen har noen anelse, vennligst skrik ut. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Hva heter den filmen om 9/11? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå