Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker jeg så en film på TV for noen år siden. Den handlet om en politimann (eller hva han var) som ble skutt, og sjelen til denne politimannen levde videre i en annen person til drapssaken ble løst.

 

Denne politimannen hadde et hemmelig håndtrykk sammen med sønnen, og da personen som fikk sjelen til denne politimannen i seg kunne dette håndtrykket, innså sønnen og kona at farens sjel levde videre i denne personen.

 

Husker ikke så mye mer. Noen som vet hva denne filmen heter?

 

The Force?

7034283[/snapback]

 

Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til finne navnet på en film her. Det var en ful jeg så nå jeg var liten. Handlet om en gutt som ble tatt opp i en ufo her på jorden. Ufon'en var helt sølvgråd, og "skipet" snakket med gutten. Husker at nesepartiet på "skipet" ble spisst når de beveget seg fort.

Husker egentlig ikke hva mer filmen handlet om eller hva mer som skjedde.

 

Noen som vet hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp av anime fans...

 

Så en film på TV'en for litt siden, på Anime-aften på en eller annen kanal....

 

Handlet ihvertfall om en futuristisk by, Gibraltar som har blitt overfyllt med smog og eksos, uten solenergi, så trenger de å brenne opp store mengder forsyninger for å overleve, men det fører til enda mer eksos og drit. Så er det en liten gruppe rebeller som prøver å stoppe staten i å brenne disse forsyningene.

 

Noen som vet sånn ca hvilken film jeg snakker om?

Endret av Ezo
Lenke til kommentar

Det er en asiatisk (japansk?) film, som er noe psykotisk grøsser/thriller eller noe slikt. Handlingen: En asiat som jobber som elektriker begynner å se syner etter han en dag på T-banen ser to barn som ikke går av på endestoppet. De er død morgenen etter.(de satt på nøyaktig samme plass som dagen før) De synene hjemsøker han, samtidig "treffer" han en narkoleptisk jente og så noe forholdsgreier mellom dem og så videre :hmM.

 

Er det jeg husker av den... noen som vet?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hei!

 

Så denne glimrende idèen her og tenkte da å benytte muligheten til å spørre om en film jeg har lurt på i mange år. Var en film jeg så som liten (på 80-tallet). Eneste jeg husker var ei dame som ble låst nedi en kjeller fordi hun ble gal og fikk masse utslett når hun spiste ettellerannet.. Er en grøsser som jeg egentlig trodde het "the farm", men finner ingen omtale om noen film som kan være den jeg tenker på når jeg søker på det, så har vel egentlig slått fra meg den tittelen.. Noen som har den fjerneste aning?

Lenke til kommentar

Det stemte 100% det! :D Takker! Tenkte å spørre med det samme etter en annen film jeg heller ikke har sett siden jeg var liten.. Husker desverre heller ikke så mye om denne filmen, men det handler om noen ungdommer som tar vare på en slags "ET-figur". Husker vagt at han svever over en boksering.. tror det foregikk på en "high school" eller noe.. og til slutt; Finnes det en rollefigur i en eller annen film som heter "Seb McCaine"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...