Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Jeg må finne navnet på en film.

Det er en som forelsker seg i en transvesitt (tror i alle fall det var sånn) men han vet ikke at han/hun/det er transvesitt.

Transvesitten er "underholdning" for en eller annen person, og hovedpersonen ser transvesitten kle av seg når han står utenfor vinduet.

Noe sånt, i alle fall.

Filmen er vel kanskje fra tidlig 90-tallet og er vel drama.

Jeg trodde det var The Crying Game, men beskrivelsen av den matcher ikke helt.

6865091[/snapback]

 

Kan det være "Tootsie" du mener? http://www.imdb.com/title/tt0084805/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på hvilken film Bruce Willis overrasker kona si med en fyr og når de prøver å unnskylde seg kommer han med en genial kommentar om at han fyren snublet når han kom inn døren og landet inni kona hans eller lignende.

 

Lurer på om det kan være en av disse:

 

Hudson Hawk

Die Hard  I, II

6913005[/snapback]

The Last Boy Scout

Endret av fretex
Lenke til kommentar

En fil som handler om en gutt som liker ei jente (hun liker han også etterhvert) men hun er sammen en tøff latino fyr.

 

Dama som er med er litt mørk og gutten som har hovedrollen er veldig karekteristisk for ørene hans. De står litt ut.

 

Han bor sammen med en rar fyr som gjør masse drit med ballene sine og greier.

 

Det er en "teen movie" liksom..

Lenke til kommentar
En fil som handler om en gutt som liker ei jente (hun liker han også etterhvert) men hun er sammen en tøff latino fyr.

 

Dama som er med er litt mørk og gutten som har hovedrollen er veldig karekteristisk for ørene hans. De står litt ut.

 

Han bor sammen med en rar fyr som gjør masse drit med ballene sine og greier.

 

Det er en "teen movie" liksom..

6925862[/snapback]

100 Girls (2000)?

Lenke til kommentar
Trodde jeg aldri skulle spørre i denne tråden, men nå kom jeg på en film som jeg aldri fikk sett. Alle i klassen min på ungdomsskolen anbefalte denne filmen, men jeg fikk aldri knødd meg til å se den. Det eneste jeg husker av handlingen er som følger:

 

En gjeng skyteglade folk skal delta i en konkurranse om en stor premie. Det er en "last man standing" hvor den som overlever får premien. Alle samles i en bygning uten våpen. Deretter kastes masse våpen og ammo ned på gulvet og spillet har begynt. Folk tar de våpnene de kan finne og prøver å finne ammo som passer til våpenet de tok. Og spillet fortsetter...

 

Noen som vet hvilken film jeg snakker om?

4550172[/snapback]

Vedder bestemor på at det er snakk om "Battle Royale" siden alle i klassen din anbefalte den. Scenen du beksriver er identisk. Og filmen er gjennomført syk og tiltalende for ungdomskoleelever. (den er faktisk bra, egentlig)

 

Kan forsåvidt også være "The Running Man" med Arnold Schwarzenegger - handler om fanger som blir tvunget til å drepe hverandre i et tv-show!

 

Men satser på det er Battle Royale som er riktig.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

det er nok feil, filmen han tenker på heter Mean Guns, hvor Ice T har hovedrolla som bad guy som tvinger alle de ansatte til å skyte hverandre over en premie på 10 mill. dollar til de tre som står igjen. Christopher Lambert er også med og har en ganske morsom/tøff rolle.

 

er vel B film, men definitivt en film verdt å se :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...