mushi Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Leter ikke etter en film men en episode av en serie. Leter etter charmed episoden som handler om to shapeshifters elns. som er ulv og ugle og elsker hverandre. De kan bare se hverandre i et minutt når de forvandles om hverandre. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Kanskje denne? http://www.imdb.com/title/tt0539389/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Kanskje denne?http://www.imdb.com/title/tt0539389/ 6841231[/snapback] Ey! takk! Nå blir kompisen min glad Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Så er det min tur igjen, så en japansk film for under ett år siden(tror jeg) på NRK 2. Den handlet om to brødre vis jeg ikke husker helt feil. Den ene broren har fanget en manet av ett eller annet slag som kun lever i saltvann og som er giftig. En dag blir han satt i fengsel og den andre broren tar over maneten og ved beskjeder fra broren så skifter han gradvis saltvannet med ferskvann. Denne maneten "flykter" og masseeproduserer seg. Håper noen vet hvilken jeg mener, irriterer vettet av meg at jeg ikke husker tittelen. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Så er det min tur igjen, så en japansk film for under ett år siden(tror jeg) på NRK 2. Den handlet om to brødre vis jeg ikke husker helt feil. Den ene broren har fanget en manet av ett eller annet slag som kun lever i saltvann og som er giftig. En dag blir han satt i fengsel og den andre broren tar over maneten og ved beskjeder fra broren så skifter han gradvis saltvannet med ferskvann. Denne maneten "flykter" og masseeproduserer seg. Håper noen vet hvilken jeg mener, irriterer vettet av meg at jeg ikke husker tittelen. 6845844[/snapback] Akarui mirai/Bright Future, anmeldelse m bilder @ DVD Beaver. Lenke til kommentar
master air Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Tusen takk Njål, fant den filmen når jeg søkte på imdb, men trodde den het noe annet. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Leste om en film i avisa her om dagen... Men kommer ikke på navnet. _Tror_den nylig har kommet ut på dvd. Det eneste jeg husker om den er at den handler om 4 ungdom/halvvoksne menn... Ganske dårlig forklart av meg, men håper noen kanskje vet hvilken jeg snakker om... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hva heter den kjente filmen med dette sitatet: "My mum used to say, life is like a box of chocolate..."? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hva heter den kjente filmen med dette sitatet: "My mum used to say, life is like a box of chocolate..."? 6854018[/snapback] Forrest Gump Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Leste om en film i avisa her om dagen... Men kommer ikke på navnet. _Tror_den nylig har kommet ut på dvd. Det eneste jeg husker om den er at den handler om 4 ungdom/halvvoksne menn... Ganske dårlig forklart av meg, men håper noen kanskje vet hvilken jeg snakker om... Forholdsvis ny film om 4 ungdom/halvvoksen menn? Four Brothers? Eller Lords of Dogtown kanskje? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 kan også være den grøsser filmen med alien og militæret og sånt, tror kanskje den heter mystic river, eller så blander jeg det navnet med denne filmen. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Er nok ikke Mystic River, som er et drama med Sean Penn og Tim Robbins, ikke noe aliens eller militære der. Bra film forresten Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 ok da huska jeg feil navn. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Leste om en film i avisa her om dagen... Men kommer ikke på navnet. _Tror_den nylig har kommet ut på dvd. Det eneste jeg husker om den er at den handler om 4 ungdom/halvvoksne menn... Ganske dårlig forklart av meg, men håper noen kanskje vet hvilken jeg snakker om... Forholdsvis ny film om 4 ungdom/halvvoksen menn? Four Brothers? Eller Lords of Dogtown kanskje? 6854413[/snapback] Nei, ingen av dem... Tittelen var, så vidt jeg husker ganske rar... Helt jernteppe ass.... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg må finne navnet på en film. Det er en som forelsker seg i en transvesitt (tror i alle fall det var sånn) men han vet ikke at han/hun/det er transvesitt. Transvesitten er "underholdning" for en eller annen person, og hovedpersonen ser transvesitten kle av seg når han står utenfor vinduet. Noe sånt, i alle fall. Filmen er vel kanskje fra tidlig 90-tallet og er vel drama. Jeg trodde det var The Crying Game, men beskrivelsen av den matcher ikke helt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Leste om en film i avisa her om dagen... Men kommer ikke på navnet. _Tror_den nylig har kommet ut på dvd. Det eneste jeg husker om den er at den handler om 4 ungdom/halvvoksne menn... Ganske dårlig forklart av meg, men håper noen kanskje vet hvilken jeg snakker om... 6853869[/snapback] Chingoo (2001)? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 The Dudesons Movie? Lenke til kommentar
stout Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Har en potensielt tøff nøtt.. eller kanskje ikke. Sci-fi, foregår i London (TROR jeg). Noe man tror er et mutantrottemonster fra kloakken (så den aldri ferdig + hukommelsen er elendig) dreper damer rundtomkring. Politi(?)etterforskeren jakter på rotta med diverse pistoler og større våpen, selvfølgelig med overdimensjonerte plastikk casings for å se tøffe ut. Mulig deler av byen var dekket av en halvmeter vann (kanskje oversvømmelsen drev ut monsteret?). Har prøvd å finne ut av dette et par ganger før, uten suksess. Tror den gikk på TV1000 eller Canal+ for ca. 10 år siden. Endret 15. september 2006 av fretex Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Har en potensielt tøff nøtt.. eller kanskje ikke.Sci-fi, foregår i London (TROR jeg). Noe man tror er et mutantrottemonster fra kloakken (så den aldri ferdig + hukommelsen er elendig) dreper damer rundtomkring. Politi(?)etterforskeren jakter på rotta med diverse pistoler og større våpen, selvfølgelig med overdimensjonerte plastikk casings for å se tøffe ut. Mulig deler av byen var dekket av en halvmeter vann (kanskje oversvømmelsen drev ut monsteret?). Har prøvd å finne ut av dette et par ganger før, uten suksess. Tror den gikk på TV1000 eller Canal+ for ca. 10 år siden. Kan det være Split Second? Rutger Hauer rules... Lenke til kommentar
stout Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Kan det være Split Second? Rutger Hauer rules... 6869541[/snapback] Høres VELDIG sannsynlig ut! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå