Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Jeg så en film for en god stund siden,

er liksom en sånn "kamp mellom himmel og helvete"-film

Det eneste jeg husker er at det er en fyr som går inn i et rom, så går han ut igjen, går over gangen, og rett etter ham kommer det en annen fyr i en slags kappe med en hagesaks i hendene, for å kutte hodet av han.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som har spilt PC-spillet "Prey" se her. Eller, se her uansett du.

Leter etter navnet på en film. Veldig gammel. Svart hvitt. Har sett èn scene, som jeg så på en TV i "Prey". Der er det en fyr som er ganske redd, og sjokkert. Ved siden av, står en tilsynelatende gal fyr i doktor-drakt. De ser på en slags skjerm med en sinnsykt stygg fyr (ser bare hodet) med feite øyenbryn. Han svever liksom litt, og har kjempestøre øyne.

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Hei:)

Kan noen hjelpe meg med hvilken film dette er?

Det er en sci-fi film, noen animerte og noen ekte mennesker. Plotet går ut på at Osiris(tror jeg) må ned til jorda for å befrukte en menneskekvinne, ikke hvem som helst, men ei dame som gråter blå(?) tårer. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Det er en sci-fi film, noen animerte og noen ekte mennesker. Plotet går ut på at Osiris(tror jeg) må ned til jorda for å befrukte en menneskekvinne, ikke hvem som helst, men ei dame som gråter blå(?) tårer. Noen som kan hjelpe meg?

6715014[/snapback]

Enki Bilals Immortel (ad vitam), basert på hans egne tegenserier.

Lenke til kommentar

6715014[/snapback]

Enki Bilals Immortel (ad vitam), basert på hans egne tegenserier.

6715079[/snapback]

Takk, det var helt riktig :)

Lenke til kommentar

Var i filippinene i sommer, og når jeg tok en ferje mellom to øyer der, så så jeg på en film inne på loungen.

Handlinga var da om det 4. flyet i 9/11-hendelsen..

Hva som skjedde med dem og alt det der..

MEN, det er ikke United93 - den filmen det vises mye reklame om nå, jeg har sett på caps i fra den, og kjenner ikke igjen skuespillerene..

Noen som vet om noen andre like filmer?

Lenke til kommentar
Var i filippinene i sommer, og når jeg tok en ferje mellom to øyer der, så så jeg på en film inne på loungen.

MEN, det er ikke United93 - den filmen det vises mye reklame om nå, jeg har sett på caps i fra den, og kjenner ikke igjen skuespillerene..

6733475[/snapback]

World Trade Center er jo en film om 9/11, men jeg tror ikke den handler bare om det 4. flyet.

Lenke til kommentar

6733475[/snapback]

World Trade Center er jo en film om 9/11, men jeg tror ikke den handler bare om det 4. flyet.

6734433[/snapback]

ikke dumt tenkt, men var ikke den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...