Krillekongen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg så en film for en god stund siden, er liksom en sånn "kamp mellom himmel og helvete"-film Det eneste jeg husker er at det er en fyr som går inn i et rom, så går han ut igjen, går over gangen, og rett etter ham kommer det en annen fyr i en slags kappe med en hagesaks i hendene, for å kutte hodet av han. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Husker så godt som ingenting fra denne filmen, men det fins ikke så mange "kamp mellom himmel og helvete"-filmer. Defor satser jeg på The Prophecy. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Alle som har spilt PC-spillet "Prey" se her. Eller, se her uansett du. Leter etter navnet på en film. Veldig gammel. Svart hvitt. Har sett èn scene, som jeg så på en TV i "Prey". Der er det en fyr som er ganske redd, og sjokkert. Ved siden av, står en tilsynelatende gal fyr i doktor-drakt. De ser på en slags skjerm med en sinnsykt stygg fyr (ser bare hodet) med feite øyenbryn. Han svever liksom litt, og har kjempestøre øyne. Noen som vet? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Dr . Jekyll & Mr. Hyde kanskje? Ikke at jeg verken har spilt spillet, eller sett filmen noe grundig. Men det er jo en _gammel_ klassiker. Endret 19. august 2006 av SpecialK Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei:) Kan noen hjelpe meg med hvilken film dette er? Det er en sci-fi film, noen animerte og noen ekte mennesker. Plotet går ut på at Osiris(tror jeg) må ned til jorda for å befrukte en menneskekvinne, ikke hvem som helst, men ei dame som gråter blå(?) tårer. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hei:) Kan noen hjelpe meg med hvilken film dette er? Det er en sci-fi film, noen animerte og noen ekte mennesker. Plotet går ut på at Osiris(tror jeg) må ned til jorda for å befrukte en menneskekvinne, ikke hvem som helst, men ei dame som gråter blå(?) tårer. Noen som kan hjelpe meg? 6715014[/snapback] Enki Bilals Immortel (ad vitam), basert på hans egne tegenserier. Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei:) Kan noen hjelpe meg med hvilken film dette er? Det er en sci-fi film, noen animerte og noen ekte mennesker. Plotet går ut på at Osiris(tror jeg) må ned til jorda for å befrukte en menneskekvinne, ikke hvem som helst, men ei dame som gråter blå(?) tårer. Noen som kan hjelpe meg? 6715014[/snapback] Enki Bilals Immortel (ad vitam), basert på hans egne tegenserier. 6715079[/snapback] Takk, det var helt riktig Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva heter den filmen som han ene modden(husker ikke navn) har i avataren sin. Krigsfilm. Med litt komedie tror jeg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hva heter den filmen som han ene modden(husker ikke navn) har i avataren sin. Krigsfilm. Med litt komedie tror jeg 6725793[/snapback] wh1te? Den avataren du sikter til, aner ikke hva filmen heter hvis bildet er tatt fra en Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hmm.. han hadde en annen avatar før. Krigsfilm fra en ørken elns. Ganske ny film Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hmm.. han hadde en annen avatar før. Krigsfilm fra en ørken elns. Ganske ny film 6725943[/snapback] Er nok Jarhead du tenker på. Wh1te hadde ett bilde fra den som avatar før. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Var i filippinene i sommer, og når jeg tok en ferje mellom to øyer der, så så jeg på en film inne på loungen. Handlinga var da om det 4. flyet i 9/11-hendelsen.. Hva som skjedde med dem og alt det der.. MEN, det er ikke United93 - den filmen det vises mye reklame om nå, jeg har sett på caps i fra den, og kjenner ikke igjen skuespillerene.. Noen som vet om noen andre like filmer? Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Var i filippinene i sommer, og når jeg tok en ferje mellom to øyer der, så så jeg på en film inne på loungen.Handlinga var da om det 4. flyet i 9/11-hendelsen.. Hva som skjedde med dem og alt det der.. MEN, det er ikke United93 - den filmen det vises mye reklame om nå, jeg har sett på caps i fra den, og kjenner ikke igjen skuespillerene.. Noen som vet om noen andre like filmer? 6733475[/snapback] World Trade Center er jo en film om 9/11, men jeg tror ikke den handler bare om det 4. flyet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg leter etter en gammel TG-film der en av deltakere får ned en 1,5l cola på 11 sek. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den, eller hva filen heter slik at jeg kan google? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 For å slippe en litt unødvendig tråd tar jeg spm. her: Hva heter hun spøkelsesjenta i Harry Potter filmene? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Var i filippinene i sommer, og når jeg tok en ferje mellom to øyer der, så så jeg på en film inne på loungen.Handlinga var da om det 4. flyet i 9/11-hendelsen.. Hva som skjedde med dem og alt det der.. MEN, det er ikke United93 - den filmen det vises mye reklame om nå, jeg har sett på caps i fra den, og kjenner ikke igjen skuespillerene.. Noen som vet om noen andre like filmer? 6733475[/snapback] World Trade Center er jo en film om 9/11, men jeg tror ikke den handler bare om det 4. flyet. 6734433[/snapback] ikke dumt tenkt, men var ikke den. Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 ikke dumt tenkt, men var ikke den. 6734993[/snapback] Regnet egentlig ikke med det, men var verdt ett forsøk. Kan kanskje være 9/11. Tviler på at det er den, regner med at du hadde kjent igjen Robert De Niro eller Steve Buscemi. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Moaning Myrtle 6734839[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå