Thewiz Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva heter den filmen som handler om 11 sep. ? Har nettopp hatt premiære i USA. Mr. Cage er i hovedrollen. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 World Trade Center heter den. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Den er fra ca 1995, type familiefilm, amerikansk! Handlingen er etter hva jeg husker: storesøsteren skal passe på de yngre søskenene da foreldrene skal på firmafest! vi følger reisen dems for å få tak i foreldrene, mener at de treffer en som har en taubil som den ene tror er Tor med hammeren! Noen som husker tittelen? Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Den er fra ca 1995, type familiefilm, amerikansk! Handlingen er etter hva jeg husker: storesøsteren skal passe på de yngre søskenene da foreldrene skal på firmafest! vi følger reisen dems for å få tak i foreldrene, mener at de treffer en som har en taubil som den ene tror er Tor med hammeren! Noen som husker tittelen? 6662024[/snapback] Adventures In Babysitting fra 87? http://imdb.com/title/tt0092513/ Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg kom til å tenke på en film mens jeg leste Da Vinci koden. Det var på det stedet i boka hvor de var i ei kirke i Skottland, på jakt etter etterkommere etter Jesus (eller var det Maria Magdalena). Jeg mener jeg har sett en film der denne kirka var i fokus. Ikke mye å gå etter, men er det noen som har peiling? Tror det var en skrekkfilm, men er veldig usikker på akkurat det. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg kom til å tenke på en film mens jeg leste Da Vinci koden. Det var på det stedet i boka hvor de var i ei kirke i Skottland, på jakt etter etterkommere etter Jesus (eller var det Maria Magdalena). Jeg mener jeg har sett en film der denne kirka var i fokus. Ikke mye å gå etter, men er det noen som har peiling? Tror det var en skrekkfilm, men er veldig usikker på akkurat det. 6663518[/snapback] The Name Of The Rose? http://imdb.com/title/tt0091605/ Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Den er fra ca 1995, type familiefilm, amerikansk! Handlingen er etter hva jeg husker: storesøsteren skal passe på de yngre søskenene da foreldrene skal på firmafest! vi følger reisen dems for å få tak i foreldrene, mener at de treffer en som har en taubil som den ene tror er Tor med hammeren! Noen som husker tittelen? 6662024[/snapback] Adventures In Babysitting fra 87? http://imdb.com/title/tt0092513/ 6662399[/snapback] Glimmrende, mente seff ca 1985... Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg leter etter en film som har gått på tvnorge ett par ganger. Om en blond jente som elsker å gamle, så spiller hun på internett ogsånt så blir hun i endel skyld, alt går galt, noen som vet hvilken film dette er? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Tror det er Lucky Girl fra 2001 med Elisha Cuthbert i hovedrollen du er på jakt etter. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg leter etter en film som foregår i et "moderne" aborginermiljø i Australia. En far har mistet en sønn i et gjengoppgjør, og hans andre sønn og den døde sønnens kjæreste blir med i en annen gjen i håp om å ta hevn. Filmen var nummer 2 i rekken, altså en oppfølger. Den gikk på TV2 en gang i sommer. Noen som vet? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg leter etter en film som foregår i et "moderne" aborginermiljø i Australia. En far har mistet en sønn i et gjengoppgjør, og hans andre sønn og den døde sønnens kjæreste blir med i en annen gjen i håp om å ta hevn. Filmen var nummer 2 i rekken, altså en oppfølger. Den gikk på TV2 en gang i sommer. Noen som vet? 6670248[/snapback] En gang var vi krigere 2? Personlig liker jeg ikke norsk oversetting av filmtitler. Originaltittelen er 'What Becomes of the Broken Hearted?', som er en oppfølger til Once Were Warriors'. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 For 10-13 år siden gikk det en serie på TV2. En slags cowboy-serie, med en mann som hadde en spesiell pistol med grønne (?) kuler av noe slag, en mann med bjørnehand, og i minst en episode var det en fullt armert skurk i kledd noe rustning av noe slag som rana en bank. Tittelen var todelt, muligens to ord. Begynner muligens på S, etter danielzu's hukommelse. Var muligens med en indianer også. Jeg kom til å tenke på den, og skulle likt å vite hva den het. Dette er desverre alt jeg kommer på i farten. Vet noen av dere hva jeg tenker på? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 En gang var vi krigere 2?Personlig liker jeg ikke norsk oversetting av filmtitler. Originaltittelen er 'What Becomes of the Broken Hearted?', som er en oppfølger til Once Were Warriors'. 6670635[/snapback] Takk Mente det var noe med En gang var vi krigere, men fant ingenting når jeg oversatte det på IMDB. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fins det en film som handler om snus? Legg link til hvor jeg kan kjøpe den gjerne vis dere vet om noen. En kompis av meg sa at det var en film som het: Snus. Men jeg fant den ikke. Lenke til kommentar
slettebakken Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fins det en film som handler om snus?Legg link til hvor jeg kan kjøpe den gjerne vis dere vet om noen. En kompis av meg sa at det var en film som het: Snus. Men jeg fant den ikke. 6679096[/snapback] sikker på at det var snus, og ikkje sinus? Lenke til kommentar
slettebakken Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hei, eg har en skikkelig nøtt. det er en film eg har lurt på i evigheter og ingen har den fjerneste anelse om ka film det er. det handler om en heks som dreper småunger, men blir fanget inn av landsby boerne og begravd under et tre, etter mange titalls år (ca 60-70 år) så leker noen unger i det treet og klarer å vekke hun opp. mer fikk eg ikkje sett før foreldrene mine slo av. eg var ikkje gammel nok til å se den. var vel 5-6 på den tiden, og da gikk den på tv. no er eg 22 så er noen år siden. ingen som vet? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fins det en film som handler om snus?Legg link til hvor jeg kan kjøpe den gjerne vis dere vet om noen. En kompis av meg sa at det var en film som het: Snus. Men jeg fant den ikke. 6679096[/snapback] sikker på at det var snus, og ikkje sinus? 6679687[/snapback] Handler Sinus som snus? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Leiter etter en tegnefilm som jeg så for mangemange år siden og som jeg elsket. Jeg trodde den het "Excalibur" men det var tydeligvis feil, men det var noe rundt den historien. Det eneste jeg husker er at det er en dame som møter en Aragorn type i villmarken som redder henne fra noen vesener. Han har bare en stav og er blind osv.. Noen som kan gi meg navnet? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Leiter etter en tegnefilm som jeg så for mangemange år siden og som jeg elsket. Jeg trodde den het "Excalibur" men det var tydeligvis feil, men det var noe rundt den historien. Det eneste jeg husker er at det er en dame som møter en Aragorn type i villmarken som redder henne fra noen vesener. Han har bare en stav og er blind osv.. Noen som kan gi meg navnet? 6681590[/snapback] Det magiske sverdet var en favoritt her også Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ja der var den. Er veldig lenge siden jeg så den, men kanskje den er noe enda Hvem vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå