MR SPEED Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Hokus Pokus Kosteskaft (Bedknobs and Broomsticks)? Nei det var ikke den. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. https://m.youtube.com/watch?v=hM6ItEXb_Us 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Nei var ikke den eller. Lenke til kommentar
Jostein76 Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Kan dette være noko Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Bilder fra Treasure Planet, 2002. Kanskje ikke akkurat dette du mente heller: Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Bilder fra Treasure Planet, 2002. Kanskje ikke akkurat dette du mente heller: treasure planet 2.jpgTreasure Planet solar surfing.jpg nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke.Bilder fra Treasure Planet, 2002. Kanskje ikke akkurat dette du mente heller:treasure planet 2.jpgTreasure Planet solar surfing.jpg neiBolt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke.Bilder fra Treasure Planet, 2002. Kanskje ikke akkurat dette du mente heller:treasure planet 2.jpgTreasure Planet solar surfing.jpg neiBolt? sorry Dr. Cid så ikke før nå du sklriver over, er ikke den eller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Ser etter en film der en haug av folk er kallet inn til et slags jobbintervju. Slik jeg husker filmen foregår alt i ett rom. Alle deltagerene i "intervjuet" får utdelt et ark de skal svare på innen tiden er gått ut. Omtrent som en prøve. Når de snur arket viser det seg at det er blankt. Jeg veit jeg har sett filmen i løpet av de ti siste åra og tror ikke den var særlig eldre. Endret 1. august 2017 av L4r5 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Robotene / Robots? Ser etter en film der en haug av folk er kallet inn til et slags jobbintervju. Slik jeg husker filmen foregår alt i ett rom. Alle deltagerene i "intervjuet" får utdelt et ark de skal svare på innen tiden er gått ut. Omtrent som en prøve. Når de snur arket viser det seg at det er blankt. Jeg veit jeg har sett filmen i løpet av de ti siste åra og tror ikke den var særlig eldre. Exam Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Takk! Ser ut som det var den. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Robotene / Robots? Ser etter en film der en haug av folk er kallet inn til et slags jobbintervju. Slik jeg husker filmen foregår alt i ett rom. Alle deltagerene i "intervjuet" får utdelt et ark de skal svare på innen tiden er gått ut. Omtrent som en prøve. Når de snur arket viser det seg at det er blankt. Jeg veit jeg har sett filmen i løpet av de ti siste åra og tror ikke den var særlig eldre. Exam Nei ikke den eller. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 En film fra ca tidlig 90 tall tror jeg, om noen folk som blir holdt som gisler oppi en etasje.( Det er ikke Negotiator)Tror det var en del yngre kvinner blant gislene. Men det er omtrent alt jeg husker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Nei ikke så kjent film. Mener de ble holdt inne i et eget rom, men at det var litt høyt oppe.Litt usikker her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Hva heter den filmen her. https://www.youtube.com/watch?v=FUAaicKpiGc Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 King Ralph ? Riktig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå