hightow Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Film om noen kvinner som lokket menn hjem, og holdt hvertfall en fanget i en peis tror jeg. Noe sånt.. Har den men husker ikke navnet. Tipper det er nittitall, muligens 2000 Kan det være denne? http://www.imdb.com/title/tt0091024/ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Yess. Den er det! Tusen takk Lenke til kommentar
dyvik Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Edit: Fant filmen, den heter Minutemen. Endret 26. mars 2018 av dyvik Lenke til kommentar
hightow Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Første jeg tenker på er Agent Cody Banks. Lenke til kommentar
ATMxx Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Så en film da jeg var yngre om en gutt som fant noen slitte fotballsko i en søppelcontainer(tror det var der de lå), uansett disse skoene gjorde at han plutselig ble veldig god i fotball og senere fikk proffkontrakt. Har lyst til å se denne på nytt, men vet ikke hva den heter. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Så en film da jeg var yngre om en gutt som fant noen slitte fotballsko i en søppelcontainer(tror det var der de lå), uansett disse skoene gjorde at han plutselig ble veldig god i fotball og senere fikk proffkontrakt. Har lyst til å se denne på nytt, men vet ikke hva den heter. Noen som kan hjelpe? There's Only One Jimmy Grimble ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Noen som kjenner igjen denne westernfilmen og vet navnet?Har sett den, men husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Noen som kjenner igjen denne westernfilmen og vet navnet? Har sett den, men husker ikke hva den het. westa1.jpg westa.jpg Kan det være denne? Shane (1953) ? Bildesøk av det ene bildet ledet meg værtfall til denne bloggen som mente det var den. 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Hvilken film er dette? https://www.facebook.com/anonews.co/videos/1606249399386613/?autoplay_reason=user_settings&video_container_type=0&video_creator_product_type=2&app_id=2392950137&live_video_guests=0 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Hvilken film er dette? https://www.facebook.com/anonews.co/videos/1606249399386613/?autoplay_reason=user_settings&video_container_type=0&video_creator_product_type=2&app_id=2392950137&live_video_guests=0 The Newsroom, en serie som har sine øybeblikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Handler om en dame som dør og så havner hun midt mellom himmelen og helvette og møter noe som ligner på en jury som bestemmer at de skal gi henne en ny sjanse så de sender henne ned igjen i en annen menneske sin kropp. Men på slutten gjorde hun en såpass dårlig jobb at når hun går inn i heisa går den nedover og hun får panikk og så våkner hun plutselig opp i live Noen som vet navnet? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Kan det være Defending Your Life fra 1991? Lenke til kommentar
jajahæ Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Jeg var på kino med klassen på barneskolen. Jeg husker den ikke så godt... I filmen var det en gutt som bodde hos bestemoren sin, også ble han glemt igjen i en matbutikk, eller et kjøpesenter, der han møtte en jente som bodde der... Husker også at det var noe med en luftballong på slutten. Må ha vært og sett denne i 2004-2006 en gang, usikker på om filmen var norsk eller dubbet da jeg var liten da vi så den...Noen som kanskje skjønte hvilken jeg prøvde meg på her? Endret 9. juni 2017 av jajahæ Lenke til kommentar
Utah Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg var på kino med klassen på barneskolen. Jeg husker den ikke så godt... I filmen var det en gutt som bodde hos bestemoren sin, også ble han glemt igjen i en matbutikk, eller et kjøpesenter, der han møtte en jente som bodde der... Husker også at det var noe med en luftballong på slutten. Må ha vært og sett denne i 2004-2006 en gang, usikker på om filmen var norsk eller dubbet da jeg var liten da vi så den... Noen som kanskje skjønte hvilken jeg prøvde meg på her? Hahah, må være ''Lepel-koden''. Så den på kino med klassen på barneskolen jeg også Lenke til kommentar
jajahæ Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg var på kino med klassen på barneskolen. Jeg husker den ikke så godt... I filmen var det en gutt som bodde hos bestemoren sin, også ble han glemt igjen i en matbutikk, eller et kjøpesenter, der han møtte en jente som bodde der... Husker også at det var noe med en luftballong på slutten. Må ha vært og sett denne i 2004-2006 en gang, usikker på om filmen var norsk eller dubbet da jeg var liten da vi så den... Noen som kanskje skjønte hvilken jeg prøvde meg på her? Hahah, må være ''Lepel-koden''. Så den på kino med klassen på barneskolen jeg også Ja, tusen takk!! Lurt på dette i flere år Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Er ikke Flight of the navigator? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Er en film fra walt disney, i filmen er det en slags metall ball er noen metal rør å den kunde kjøre med mer husker jeg ikke. Hokus Pokus Kosteskaft (Bedknobs and Broomsticks)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå