LeGranDuc Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Husker du noen flere detaljer om dama? Mulige filmer eller serier hun kan ha vært med i? Hvor gammel er hun? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Resident Evil?Er en episode som er noe sammenlignbart; Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Husker du noen flere detaljer om dama? Mulige filmer eller serier hun kan ha vært med i? Hvor gammel er hun? Resident Evil? Er en episode som er noe sammenlignbart; Det kan jo også hende at jeg bare tror hun er med i en sånn type film . Har jo egentlig ikke snøring! Tror hun har en føflekk på kinnet. Det er ikke hun som er med i Star Wars eller Milla Jovovich. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kan det muligens være Tiffani Thiessen Hun har jo vært med i filmer og serier di siste åra. Hun har og en føflekk på kinnet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Kan det muligens være Tiffani Thiessen Hun har jo vært med i filmer og serier di siste åra. Hun har og en føflekk på kinnet. Godt forslag, ligner veldig, men det er ikke henne. Mener å huske at hun er litt yngre . Er nok ikke like kjent som feks Kiera Knightley, ikke typiske myke trekk i ansiktet som feks Emilia Clarke. Prøver å lete litt på imdb men det er håpløst. Får vel bare vente til jeg en dag tilfeldigvis ser henne . Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Camilla Belle? Olivia Thrilby? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Stuntdame surfer på panseret til en hvit 197* Dodge Challenger. Hvilken film? Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 leter etter en film jeg har sett før.. har veldig lite info, kan hende jeg husker feil, men håper noen kan hjelpe meg.. mener at uten på coveret står en mann og ser ned på en by.. tror byen er ganske forlatt men at det er noen folk som bor der fortsatt.. tror hoved personen kan ha vert skallet men ikke helt sikker.. tror og at han blir sheriff eller noe sånt i den byen.. mener ihvertfall han går med en revolver i beltet.. tror det kan være en western men kan også ha vert action eller thriller.. ikke så mye å gå på men håper noen kjenner den igjen.. trodde kanskje danny trejo spilte i den, men har tatt en kjapp titt på imdb over filmer han har spilt i, men ingen så kjent ut.. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 tror byen er ganske forlatt men at det er noen folk som bor der fortsatt.. tror hoved personen kan ha vert skallet men ikke helt sikker.. tror og at han blir sheriff eller noe sånt i den byen.. mener ihvertfall han går med en revolver i beltet.. tror det kan være en western men kan også ha vert action eller thriller.. Kan det være: https://www.youtube.com/watch?v=w9SbLAmM9ok Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 tror byen er ganske forlatt men at det er noen folk som bor der fortsatt.. tror hoved personen kan ha vert skallet men ikke helt sikker.. tror og at han blir sheriff eller noe sånt i den byen.. mener ihvertfall han går med en revolver i beltet.. tror det kan være en western men kan også ha vert action eller thriller.. Kan det være: https://www.youtube.com/watch?v=w9SbLAmM9ok nei den er det ikke.. men takk for forslaget Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 leter etter en film jeg har sett før.. har veldig lite info, kan hende jeg husker feil, men håper noen kan hjelpe meg.. mener at uten på coveret står en mann og ser ned på en by.. tror byen er ganske forlatt men at det er noen folk som bor der fortsatt.. tror hoved personen kan ha vert skallet men ikke helt sikker.. tror og at han blir sheriff eller noe sånt i den byen.. mener ihvertfall han går med en revolver i beltet.. tror det kan være en western men kan også ha vert action eller thriller.. ikke så mye å gå på men håper noen kjenner den igjen.. https://www.youtube.com/watch?v=4M1mi7Ommbg Yul Brynner er skallet i allefall. West World (1973). Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Kan det være Serenity du er ute etter. Ja, supert! Imponert . Da fant jeg ut av filmen, men hun skuespilleren jeg trodde var med der var ikke det allikevel. Argh hvor mange år skal jeg tenke på det ansiktet hennes med ujevne mellomrom da . Serenity er en avslutning på en god serie som desverre ble kansellert Firefly en "must see"-serie hvis du likte Serenity Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 leter etter en film jeg har sett før.. har veldig lite info, kan hende jeg husker feil, men håper noen kan hjelpe meg.. mener at uten på coveret står en mann og ser ned på en by.. tror byen er ganske forlatt men at det er noen folk som bor der fortsatt.. tror hoved personen kan ha vert skallet men ikke helt sikker.. tror og at han blir sheriff eller noe sånt i den byen.. mener ihvertfall han går med en revolver i beltet.. tror det kan være en western men kan også ha vert action eller thriller.. ikke så mye å gå på men håper noen kjenner den igjen.. Yul Brynner er skallet i allefall. West World (1973). Nei er ikke den heller.. Den er nyere en det.. Kan ikke tenke meg at den er eldre en ti år.. Men takk for forslaget.. Lenke til kommentar
Thorson93 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hei! Da jeg var et lite barn, så skulle jeg overnatte hos mine besteforeldre. Så satt jeg å så på TV med noe lørdagsgodt. Å jeg så noe som skremte meg, vet ikke om det var en film eller en serie eller en reklame.. men det irriterer meg at jeg aldri har funnet ut hva det var som skremte meg så.. Så nå skal jeg forklare det jeg så, og kanskje noen der ute kan finne ut hvilket program eller film jeg så. Jeg husker ikke mye, men det er en dame på et kjøkken som røyker og hun smiler ondskapsfullt og ler.. tror også det er grønn røyk involvert. Og rett etter stopper det en buss og når dørene går opp sitter en mann i bussen med det samme smilet og ler hysterisk. Dette skremte meg som barn og trenger å få vite hva jeg så for at minnene om det skal forsvinne. Lenke til kommentar
Thorson93 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 "the tale of the ghastly grinner" Fant det.. er lettet med tanke på at det ikke var skummelt i det hele tatt, husker det helt annerledes Lenke til kommentar
marsipan86 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Husker jeg så en film en gang for flere år siden, tror det er komedie. Jeg klarer ikke å finne ut hva den heter. Mener at handlingen foregår på en internatskole og at en av karakterene ble sendt dit av foreldrene sine. Han møter en jente der som han blir forelsket i. Det er også noe vill festing i denne filmen, og en av karakterene( en veldig nerdete fyr med briller blir veldig full og har sikkert tatt narkotika også, i en scene sitter han ved siden av en annen og sover, plutselig kaster han opp på skulderen til han han sitter ved siden av, da sier han, du elget på meg. Dette er det eneste jeg husker fra denne filmen, og det er en amerikansk film. Lenke til kommentar
Duogjegogvito Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg så en film på TV for lenge siden. Typisk nrk film. Tror den var britisk, men ikke sikker. Handler om en blond jente som bor sammen med familien sin i et stort hus. Foreldrene arrangerer et stort selskap til sekstenårsdagen hennes med venner og familie. I løpet av festen følger en mannlig venn av familien etter henne på toalettet, snorter kokain med henne og voldtar henne. Litt senere i filmen blir det rettssak som jeg tror hun taper, i hvertfall i første omgang. Jenta sliter veldig videre i filmen. Husker ikke hva den heter. Tror kanskje den er fra seint 90 tallet eller tidlig 2000 tallet. Tror filmnavnet kun er ett ord. Som "broken", eller noe i den duren. Noen som kan hjelpe meg?! Væær så snill:) Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Hei, husker denne filmen fra lenge siden og nå vil jeg se den igjen. Den handler om en datamaskin som styrer en høyblokk. Et eller annet går galt, så den prøver å drepe personen inne i bygningen. Husker at den styrer temperaturen, så det er noe brann og nedfrysing som skjer Filmen er sikkert 15-20 år gammel. Det var kanskje ikke mye info, men prøver meg allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå