sumyherbst Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Takk for hjelpen da ? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Prøvd KG for å få tak i filmen? Lenke til kommentar
sumyherbst Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Nei. Dumt den ikke er gitt ut her eller i USA, for da får jeg ikke tak i en kopi med norske eller engelske undertekster. Hadde tenkt å se den med samboeren. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 huh? SÅ Vanskelig er den vel ikke å få tak i... http://www.amazon.com/Japanese-Movie-Antoki-Standard-PCBP-52580/dp/B0076SU6RG/ Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Den du linker til der har bare japanske undertekster. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Det er vel som han sier, bare Japansk version uten Engelsk tekst. Så traileren på YT. Ser bra ut. (Den er ikke oppe på KG dessverre) Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Det er en alien attack film jeg så for lenge siden, har litt lyst å se den igjen. Det eneste jeg husker er at den var bra og at det var mange alien fly og jetfly som kjempet, alle de alien flyene kom ut av et gigantisk alien fly. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 (endret) Kan det være Independence Day (1996)? Endret 27. desember 2014 av FrankZito 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Den med arnold, der han blir tvingt til og bli med på et reality live show, som han må drepe så, så mange for og vinne. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Den med arnold, der han blir tvingt til og bli med på et reality live show, som han må drepe så, så mange for og vinne. Noen som vet hva den heter? The Running Man. Knallfilm! 1 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Den med arnold, der han blir tvingt til og bli med på et reality live show, som han må drepe så, så mange for og vinne. Noen som vet hva den heter? The running man http://www.imdb.com/title/tt0093894/ 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Takk for hjelpen! Da vet jeg hva som skal settas på i kveld 1 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noen som har sett denne og vet hva den heter? Den handler om et par som pusser opp en leilighet med formål om å leie den ut.. Men leier den ut til en mann som systematisk river leiligheten i biter.. Og når paret prøver å få ham ut, viser det seg at det ikke er så lett. Da rettssystemet beskytter leieboerne,. Hmm mins det var Meg Ryan som spilte i den filmen, men tror jeg tar feil der Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Duplex? Edit; Nope, tenkte på noe annet, en med Owen Wilson... Kommer ikke hva det var.. Ellers kommer jo den gode gamle med Tom Hanks til minnet, der han pusser opp et hus med kona såvidt jeg husker, for å selge det siden de skal skilles. Endret 6. januar 2015 av Slai Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noen som har sett denne og vet hva den heter? Den handler om et par som pusser opp en leilighet med formål om å leie den ut.. Men leier den ut til en mann som systematisk river leiligheten i biter.. Og når paret prøver å få ham ut, viser det seg at det ikke er så lett. Da rettssystemet beskytter leieboerne,. Hmm mins det var Meg Ryan som spilte i den filmen, men tror jeg tar feil der http://www.imdb.com/title/tt0100318/ Denne? Er griffith/Keaton. 1 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noen som har sett denne og vet hva den heter? Den handler om et par som pusser opp en leilighet med formål om å leie den ut.. Men leier den ut til en mann som systematisk river leiligheten i biter.. Og når paret prøver å få ham ut, viser det seg at det ikke er så lett. Da rettssystemet beskytter leieboerne,. Hmm mins det var Meg Ryan som spilte i den filmen, men tror jeg tar feil der http://www.imdb.com/title/tt0100318/ Denne? Er griffith/Keaton. Yes.. det var den jeg lette etter.. Supert, takk Lenke til kommentar
Tjolaiiz Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Leter etter en film om en mann som blir tatt av politiet eller noe, han lider hvertfall av Schizofreni. Husker det var en stor man med frakk, trur det regnet mye. Han drepte politfolk selv om han var i en politicelle. Hadd vel noen form for krefter. Husker noe "plystre" musikk når han dukket opp. Til slutt viste det seg vel at han var på et mental sykehus og fantaserte. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Leter etter en film om en mann som blir tatt av politiet eller noe, han lider hvertfall av Schizofreni. Husker det var en stor man med frakk, trur det regnet mye. Han drepte politfolk selv om han var i en politicelle. Hadd vel noen form for krefter. Husker noe "plystre" musikk når han dukket opp. Til slutt viste det seg vel at han var på et mental sykehus og fantaserte. Kan det være The Traveler (2010)? Eller Identity (2003)? Endret 17. januar 2015 av FrankZito Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) f Endret 17. januar 2015 av FrankZito Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Høres litt ut som noe Fallen oppi der og, med plystringa... Men tja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå