LeGranDuc Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Ey, for en del år siden.. så jeg en film på tv.. Det var om et stort cruseship som ble kapret, også var det mye som skjedde om bord på båten.. til slutt, var båten påvei inn til en byhavn, det var ingen som styrte båten, og båten kjørte rett inn i byen.Det var en mann i den byen, som hadde kjøpt seg en ny rød(mener og huske) cab som han parkerte et sted, og båten stoppet rettforran bilen, til slutt, datt ankeret ned over bilen.. så var filmen slutt.. Noen som veit tittel på denne?? 6533729[/snapback] Det er Speed 2 Cruise Control. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Ey, for en del år siden.. så jeg en film på tv.. Det var om et stort cruseship som ble kapret, også var det mye som skjedde om bord på båten.. til slutt, var båten påvei inn til en byhavn, det var ingen som styrte båten, og båten kjørte rett inn i byen.Det var en mann i den byen, som hadde kjøpt seg en ny rød(mener og huske) cab som han parkerte et sted, og båten stoppet rettforran bilen, til slutt, datt ankeret ned over bilen.. så var filmen slutt.. Noen som veit tittel på denne?? 6533729[/snapback] Det er Speed 2 Cruise Control. 6534187[/snapback] Tusen tusen takk! Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Leter etter navnet på en Action film fra 80 eller tildlig 90 tallet. Handelingen er lagt til en kostskole der mange av elevene er barna av rike, politikere etc. Så kommer det noen som holder de gissel mot noe jeg ikke husker :S. Noen av det jeg husker er at noen av ungene får sendt opp ett Radostyrtfly . En av "heltene" er en av ungdommene som har gjort mye galt. kan være noe med Munnvann med sprit, eller det kan være at jeg blander den med en annen film. Veit at dette veldig lite fakt, men er vel Cs 10 år siden jeg så den VHS som jeg har mista for lenge siden. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) toy soldiers konge film Endret 22. juli 2006 av Spirre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Noen som en link eller det egentlige navnet på den russiske filmen nattevakten? Det sto om den i dagbladet om den og russerene hadde vist gått litt av skaftet for å se den. Noen? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Nochnoy Dozor (2004) på IMDb EDIT: Mange vestlige butikker bruker den engelske tittelen "Night watch" Endret 23. juli 2006 av JacEr Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Hva heter filmen med "jim carry" der han er gud for en dag sitat fra filmen "i got the power" Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 er vel bare å søke på navnet hans på imdb.som... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Hva heter filmen med "jim carry" der han er gud for en dag sitat fra filmen "i got the power" 6543576[/snapback] Bruce Almighty Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Nochnoy Dozor (2004) på IMDb EDIT: Mange vestlige butikker bruker den engelske tittelen "Night watch" 6542295[/snapback] Takker og bukker, du reddet dagen min Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Når jeg leste Night Watch kom jeg til å tenke på en film jeg så for noen år siden. Tror den het noe av det samme, men er ikke sikker. Det er noen folk som skal være vakt på en tekstilfabrikk av noe slag. Det er noen tuneller/huler under hvor det er et stort rottemonster som dreper de fleste. Mener å huske at den var skremmende. (for 10? år siden) Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg med identifisere en film, som Mel Gibson's rolle er en pokerspiller. Og han skal delta i en stor poker kokuranse/turnering på en båt. Historien skjer vel i "western tid" Håper noen vet hvilken film jeg mener og kan navnet på den Endret 24. juli 2006 av NorThy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Jeg må lære meg å oppdatere trådene før jeg svarer. Endret 24. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Maverick. 6547847[/snapback] Takker så meget Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg leter etter tittelen på en film som hander om noen sorte steiner som falt ned i fra verdensrommet. Disse stenene "stakk" folk, slik at dem fikk et slags virus eller en parasitt som overtok dem helt. Mener den ble sendt som miniserie på canal+ for en del år siden. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 noe ala haisommer bare med gigantiske krokodiller. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Arg. Husker kun EN scene fra en film. Håper noen kan hjelpe. En liten unge har en slik bomerang og så kaster han den og kutter av tommelen på en av bad guysene( Tror de va bad guys). Han lille gutten kom fra en slags "rase" der folk bodde på en slags søppeldynge.. Er alt jeg husker fra filmen. Noen? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Arg. Husker kun EN scene fra en film. Håper noen kan hjelpe. En liten unge har en slik bomerang og så kaster han den og kutter av tommelen på en av bad guysene( Tror de va bad guys). Han lille gutten kom fra en slags "rase" der folk bodde på en slags søppeldynge.. Er alt jeg husker fra filmen. Noen? 6550239[/snapback] Mad Max 2: The Road Warrior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå