Anzure Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Jeg lurer på hva en film heter, jeg husker jeg så den for lenge siden og har derme lyst å se den igjen fordi den er bra. Handling: det handler om en ulovlig gladiator sending på internett hvor de som streamer denne sendingen kidnapper folk for å kampe. Det ender med at de blir tatt til slutt og hovedpersonen går fri. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Ikke en film men en serie jeg husker jeg brukte å se på før barnehagen når jeg var liten, typ 1998-2000. Det gikk på tv3 , før NASCAR (haha ). Jeg husker egentlig ikke så mye mer en litt av introen, som var en varmluftsballong. Introsangen tror jeg var på fransk. Jeg husker to blonde søstre, tror kanskje den ene heter Sophie? Om noen vet hva jeg snakker om får de en klem, har irritert meg i over ett år. Takker! God jul! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Jeg lurer på hva en film heter, jeg husker jeg så den for lenge siden og har derme lyst å se den igjen fordi den er bra. Handling: det handler om en ulovlig gladiator sending på internett hvor de som streamer denne sendingen kidnapper folk for å kampe. Det ender med at de blir tatt til slutt og hovedpersonen går fri. Arena,2011? ikke så gammel men. Kan jo anbefale Gamer (2009) i samme slengen. Noe ala det samme, med Gerard Butler. Brukbar action. Endret 25. desember 2013 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Arena,2011? ikke så gammel men. Kan jo anbefale Gamer (2009) i samme slengen. Noe ala det samme, med Gerard Butler. Brukbar action. Har du en anselse om hvor jeg får tak i Arena (2011)? Jeg finner den ikke på Netflix eller Viaplay, jeg søkte den opp på den visse nettsiden og der var det ingen med norsk tekst. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Ikke en film men en serie jeg husker jeg brukte å se på før barnehagen når jeg var liten, typ 1998-2000. Det gikk på tv3 , før NASCAR (haha ). Jeg husker egentlig ikke så mye mer en litt av introen, som var en varmluftsballong. Introsangen tror jeg var på fransk. Jeg husker to blonde søstre, tror kanskje den ene heter Sophie? Om noen vet hva jeg snakker om får de en klem, har irritert meg i over ett år. Takker! God jul! Dette er den eneste (franske) serien med to søstre, hvor den ene heter Sophie, jeg kan komme på å ha støtt på oppgjennom barndommen. 1 Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Dette er den eneste (franske) serien med to søstre, hvor den ene heter Sophie, jeg kan komme på å ha støtt på oppgjennom barndommen. Vet faen ikke hvor jeg fikk varmluftsballongen fra... barneminner.. ANYWAYS.. det vanker en klem på deg sebbur *klem* Takker ! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Vet faen ikke hvor jeg fikk varmluftsballongen fra... barneminner.. ANYWAYS.. det vanker en klem på deg sebbur *klem* Takker ! Om du er heldig finner du den på dvd også Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hei. Noen som kunne kommet med litt quizhjelp? Mangler navn på de 4 første filmene her. Quizen er forresten HELT uten regler, so don't feel bad :o Endret 29. desember 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nr 2 er Love, actually Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det med brillene er vel Up? Også er det Marlon Brando på det første bilde. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Nr.3 er vel Russel Crowe og Liam Neeson og da er vel filmen The Next Three Days?Edit: Det stemte,fant ett bilde fra filmen nå,som er det samme bildet som i quizzen din. Endret 29. desember 2013 av Malmern Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Takk takk. Fant de faktisk selv igjennom reverse image search. Trodde aldri det ville funke så bra med den bildekvaliteten :o Den med Marlon Brando er forresten "Last tango in paris" Edit: Lurer på om det animasjonsbilde er fra "Meet the Robinsons" finner ikke igjennom bildesøk. Edit 2: Filmen med brillene er "Alvin and the chipmunks". Om det er den første, andre, tredje er jeg ikke sikker på ^^ Endret 29. desember 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Hei. Noen som kunne kommet med litt quizhjelp? Mangler navn på de 4 første filmene her. Quizen er forresten HELT uten regler, so don't feel bad :o Nr 1 der ser ut til å være Paul Newman i bildet.,,,men hvilket film? Hmm Endret 30. desember 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ikke Newman, men Brando, i Siste tango i Paris. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Leter etter en film som handler om en som blir tatt i fange og beskyldt for å være terrorist. Hele filmen er et avhør, og jeg mener å huske at han ble lurt til å tro at han var et annet sted en det han egentlig var, og på slutten av filmen går han ut av en bygning også avsløres det at han er agent elns. Mener også å huske at han som var mistenkt ble skutt i hodet på slutten av filmen. Håper noen vet hva jeg snakker om =) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Leter etter en film som handler om en som blir tatt i fange og beskyldt for å være terrorist. Hele filmen er et avhør, og jeg mener å huske at han ble lurt til å tro at han var et annet sted en det han egentlig var, og på slutten av filmen går han ut av en bygning også avsløres det at han er agent elns. Mener også å huske at han som var mistenkt ble skutt i hodet på slutten av filmen. Håper noen vet hva jeg snakker om =) Kan høres ut som Unthinkable Lenke til kommentar
Akelbee Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Fransk stafettfilm fra 70-tallet? Jeg så en fransk spillefilm på norsk kino rundt 1975, (trolig første halvdel av 70-tallet), av typen "stafettfilm". Denne stafettfilmen var laget av en enkelt regissør, men "stafettpinnen" besto i at en person i en birolle i en scene ble fulgt videre som hovedpersonen i neste scene, og slik fortsatt det gjennom hele filmen. Kan noen hjelpe meg med navn på film eller regisør? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Har ikke fått sett denne ennå, men kan det være Luis Buñuels Le fantôme de la liberté (1974)? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Lykke til med denne: En film jeg så når jeg var liten. Den gikk på NRK (må det ha vært) og den var Fransk (meget sannsynlig). Dette var meget sannsynligvis i 1980-81. Kan ha vært 1982. Filmen kan ha vært laget på 70-tallet, men neppe tidligere. Jeg innbiller meg at mye av handlingen var i en skog. Bøkeskogaktig/høstligt. Husker absolutt ingenting av handlingen bortsett fra at det kan ha vært ei heks med i bildet (som bodde i skauen?). Evt ei heksete kjærring som skreik som ei heks.Har inntrykk av at handlingen utspiller seg på maks tidlig 1800-tallet. Jeg har ikke troen på at det var en bra film. Jeg husker bare at jeg tok den opp på VHS da vi nylig hadde fått VHS-spiller.Hadde vært morsomt å finne ut hva i h...... dette var for noe Endret 9. januar 2014 av Rivers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå