""" Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hei jeg så litt av en film på fredag, husker selvfølgelig ikke hva den het. Noen som vet om noen oversiktlige sider der man kan se sendelister. Uansett filmen handlet om to politimenn i Amerika som måtte starte å samarbeide. Han ene med mørkt hår tok jobben veldig seriøst mens han andre med lyst hår forsøkte å gjøre minst mulig. Jeg husker også at filmen ble produsert i 2004. Starsky & Hutch? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Starsky & Hutch? Det var riktig, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det jeg husker er: Hoved karakteren snakker om "det store dyret" En av de onde kan forandre seg til det utyret å han skyter piler med farger for å vinne en konkuranse på starten av filmenÅ jeg trur det er ganske mye synging der også, som en disney film ville hatt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det jeg husker er: Hoved karakteren snakker om "det store dyret" En av de onde kan forandre seg til det utyret å han skyter piler med farger for å vinne en konkuranse på starten av filmen Å jeg trur det er ganske mye synging der også, som en disney film ville hatt. Robin hood? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Nope, tegne metoden de brukte der kan sammenliknes litt med pocahontas eller torneroseÅ han leter i et bibliotek etter info angående "det store dyret" å trur at den kan forandre seg fra en mus til en drage. Endret 18. november 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Nope, tegne metoden de brukte der kan sammenliknes litt med pocahontas eller tornerose Å han leter i et bibliotek etter info angående "det store dyret" å trur at den kan forandre seg fra en mus til en drage. Det ringer ingen bjeller, men jeg slenger ut Sverdet i Stenen som et forslag. Der er det i alle fall med en drage. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Det ringer ingen bjeller, men jeg slenger ut Sverdet i Stenen som et forslag. Der er det i alle fall med en drage. Fant den http://www.imdb.com/media/rm3140327680/tt0111333 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er på jakt etter en film hvor hovedpersonen og muligens kona må søke tilflukt i et bankhvelv da etasjen har blitt satt fyr på, tror det var flere andre ansatte med i hvelvet.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Er på jakt etter en film hvor hovedpersonen og muligens kona må søke tilflukt i et bankhvelv da etasjen har blitt satt fyr på, tror det var flere andre ansatte med i hvelvet.. Høres litt ut som Panic Room. http://www.imdb.com/title/tt0258000/ De gjemmer seg ikke pga brann, men seinere i filmen blir huset påtent. Endret 1. desember 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Takk, men det er ikke den, jeg er ganske sikker på at det er et bankhvelv, trodde egentlig det var die hard, men det var feil. Tror det hvelvet er i en skyskraper, derfor de ikke bare kan gå ut når det brenner Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hmm.. syns jeg erindrer at det var noe sånt i Towering Inferno men husker ikke sikkert. Men det er vel helst snakk om en nyere film enn det antar jeg. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg lurer på en film jeg så mens jeg var ungdom: Eneste jeg husker er at Jean Claude Van Damme tar et rund kick. Tror det er en 80 talls film. det var en bad ass skurk på slutten, som han måtte sloss. Mulig det var noe slow moe action jeg overså. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du har vel akkurat beskrevet de fleste JCVD filmene noen gang Men vi går for Bloodsport. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du har vel akkurat beskrevet de fleste JCVD filmene noen gang Men vi går for Bloodsport. Ikke nok Van Damme, desverr Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Får vel koble på en "e" på slutten der. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 May Lee. Husker at ei jente skrek det på slutten. Good fuck eller noe. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 May Lee. Husker at ei jente skrek det på slutten. Good fuck eller noe. Mulig det ikke var Van Dame.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Joda, det er Kickboxer. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Joda, det er Kickboxer. Det var det. Thanks. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 det skal visstnok finnes en spillefilm om aristoteles og hans filosofi. eventuelt handlet den om kampen mot en annen filosofi, som muligens var platons. noen som eventuelt har hør om en spillefilm om aristoteles' filosofi, og vet hva den heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå