Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Hei jeg så litt av en film på fredag, husker selvfølgelig ikke hva den het. Noen som vet om noen oversiktlige sider der man kan se sendelister.

Uansett filmen handlet om to politimenn i Amerika som måtte starte å samarbeide. Han ene med mørkt hår tok jobben veldig seriøst mens han andre med lyst hår forsøkte å gjøre minst mulig. Jeg husker også at filmen ble produsert i 2004.

Starsky & Hutch?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Det jeg husker er: Hoved karakteren snakker om "det store dyret" En av de onde kan forandre seg til det utyret å han skyter piler med farger for å vinne en konkuranse på starten av filmen

Å jeg trur det er ganske mye synging der også, som en disney film ville hatt.

Robin hood?

Lenke til kommentar

Nope, tegne metoden de brukte der kan sammenliknes litt med pocahontas eller tornerose

Å han leter i et bibliotek etter info angående "det store dyret" å trur at den kan forandre seg fra en mus til en drage.

Det ringer ingen bjeller, men jeg slenger ut Sverdet i Stenen som et forslag. Der er det i alle fall med en drage.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

det skal visstnok finnes en spillefilm om aristoteles og hans filosofi. eventuelt handlet den om kampen mot en annen filosofi, som muligens var platons.

noen som eventuelt har hør om en spillefilm om aristoteles' filosofi, og vet hva den heter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...