Manx Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er ingen film det er, tv-serien The Fresh Prince of Bel-Air. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg jakter på en feelgood film som jeg har sett for noen år siden. Nerdete kar jobber som begravelsesagent i England, drar på ferie til Hollywood. Møter flott pike, forelsker seg, piken oppfører seg dårlig. Karen drar hjem og piken kommer etter. Mener det ble en happy ending. Denne er nok fra tidlig 2000-tallet, jeg trodde det var David Tennant som spilte karen men fant den ikke igjen på IMDB. Noen som vet? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Leter etter en film jeg så mange år siden som jeg ikke husker navnet på. Handler om ei mor og henner unger, en dag mens hun er ute kommer det noen folk og kidnapper ungene henne mens barnepasserene er der, hun finner dem aldri og ender opp med å få seg en ny unge får så å møte en annen fyr hun blir sammen med, sønnen hennes blir voksen og er i en bil med kjæresten sin idet en lastebil kommer mot dem, vi ser henne få telefon om ulykken og hun blir fortvilet, på slutten blir hun gjennforent med barna sine når de er voksne, har veldig lyst til å se filmen så håper noen kan si meg navnet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Jeg jakter på en feelgood film som jeg har sett for noen år siden. Nerdete kar jobber som begravelsesagent i England, drar på ferie til Hollywood. Møter flott pike, forelsker seg, piken oppfører seg dårlig. Karen drar hjem og piken kommer etter. Mener det ble en happy ending. Denne er nok fra tidlig 2000-tallet, jeg trodde det var David Tennant som spilte karen men fant den ikke igjen på IMDB. Noen som vet? Takk. L.A without a map:) Endret 25. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 L.A without a map:) 1000 takk, filmen var ok, men ikke så bra jeg trodde. flotte jenter i 1998 også... Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Husker en litt kul film der en stor mørkhudet mann er i hovedrollen, er en "slossefilm". Filmen starter med at han slipper ut av fengsel men før det blir han vel angrepet på toalettet av mange slemme typer som han så klart banker opp. Ute av fengsel så mener jeg han oppsøkte ett slossemiljø... altså innen gambling. Det skulle senere vise seg for å komme i kontakt men en spesiell person for at han lovte noen å hjelpe ut en dame fra ett hardt miljø... husker ikke helt hvordan den sluttet eller egentlig noe som helst, bare husker at jeg synes den var bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Husker en litt kul film der en stor mørkhudet mann er i hovedrollen, er en "slossefilm". Filmen starter med at han slipper ut av fengsel men før det blir han vel angrepet på toalettet av mange slemme typer som han så klart banker opp. Ute av fengsel så mener jeg han oppsøkte ett slossemiljø... altså innen gambling. Det skulle senere vise seg for å komme i kontakt men en spesiell person for at han lovte noen å hjelpe ut en dame fra ett hardt miljø... husker ikke helt hvordan den sluttet eller egentlig noe som helst, bare husker at jeg synes den var bra. Blood and Bone 3 Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Blood and Bone Haha, fantastisk at noen ikke bare klarer å skjønne en slik forklaring men at det går så fort da +1 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Leter etter en film jeg så mange år siden som jeg ikke husker navnet på. Handler om ei mor og henner unger, en dag mens hun er ute kommer det noen folk og kidnapper ungene henne mens barnepasserene er der, hun finner dem aldri og ender opp med å få seg en ny unge får så å møte en annen fyr hun blir sammen med, sønnen hennes blir voksen og er i en bil med kjæresten sin idet en lastebil kommer mot dem, vi ser henne få telefon om ulykken og hun blir fortvilet, på slutten blir hun gjennforent med barna sine når de er voksne, har veldig lyst til å se filmen så håper noen kan si meg navnet? Noen som vet? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hørtes kjent ut men kommer ikke på hva den heter. Skal google litt! Lenke til kommentar
Albertini Grab Your Panini Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Kanskje litt tynt, men jeg prøver meg allikevel. Leter etter en film der det er en scene hvor en eller annen sniper løper rundt og gjemmer seg på en åker. Så vidt jeg husker var dette en militærøvelse, og han skulle enten forsøke å unngå å bli oppdaget eller å bli beskutt. De som prøver å finne ham står i et kjøretøy på en vei et stykke unna, om jeg ikke tar helt feil. Uansett imponerer han med voldsom listighet, og unngår så vidt jeg husker å bli oppdaget. Noen? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Clear and Present Danger ? Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Noen som vet? kan det være The tall man?? gjorde bare et lite søk på google så jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 kan det være The tall man?? gjorde bare et lite søk på google så jeg er ikke sikker Filmen jeg leter etter må nok være fra 90 tallet eller tidlig 2000 tallet men takk for at du prøvde og hjelpe:) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Filmen jeg leter etter må nok være fra 90 tallet eller tidlig 2000 tallet men takk for at du prøvde og hjelpe:) Har du prøvd på IMDb "I need to know"? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har du prøvd på IMDb "I need to know"? Har lett overralt, derfor jeg spør her Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Rediget Endret 28. august 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ok men jeg håper heller noen her som har sett filmen husker navnet:) Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ok men jeg håper heller noen her som har sett filmen husker navnet:) hei meg igjen hehe (filmen hørtes litt gøy ut så nå ble jeg nysgjerrig selv) har du sett igjennom denne listen? http://www.allmovie.com/characteristic/theme/kidnapping-d1665/hot-desc/80 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det var en film jeg så traileren på. Det eneste jeg husker er at det var en familie som plutselig fikk besøk av fyr som kanskje hadde en maske. Jeg tror også datteren dems ble borte på traileren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå