Metalhead Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er faktisk ikke umulig, skal se om det er den Takker for hjelpen Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg er på jakt etter en gammel Sci-Fi film. Tror den er fra 75-85 tallet. Handler om en metoritt som styrter på jorden og sprer en sykdom som gjør at bla blodet til folk blir til støv. Det er noen forskere som går inn med beskyttelsesdrakter og finner ut dette. Kansje litt dårlig forklart, men... Lenke til kommentar
CQL Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 LaGranDuc: Kan ikke hjelpe deg med tittelen men vet hvilken film du mener. Kan fylle ut mer av historien slik at kanskje andre kan hjelpe: Tror det er en satelitt som styrter, og ikke en meteoritt. En forskergruppe blir kalt inn for å undersøke saken, og i gruppen er det en forsker-dame som ikke tåller røde blinkende lys. Det som skjer er jo selvsagt at når datamsakinen finner en "kur" for sykdommen så varsler den med et rødt blinkende lys, noe dama velger å overse/slå av. Velger å ikke røpe slutten, for å ikke ødelegge for dem som vil se den/ikke har sett den. Leter etter en film jeg også. Svart/hvitt. Amerikansk tror jeg. Handler om en mann som dør og kommer til himmelen. Der så lever han i sus og dus. Han får alt han peker på, og absolutt alt han gjør, lykkes han i. Han får alle damene han vil, og hver gang han gambler vinner han. Alt ser ut til å være reneste...ja.. himmelrike, men en dag så oppdager han noe forferdelig. OBS, klimakset på filmen røpes under. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Han oppdager at alt ikke er som han hadde trodd. Det er faktisk ikke noe himmelrike å absolutt hele tiden lykkes i alt. Livet gir faktisk ingen mening når man ikke har noe å miste, når det ikke lengre finnes spenning. Han konfronterer butleren som han har fått, og klager over at himmelen faktisk ikke var slik han hadde tenkt seg. Butleren svarer:"Himmelen? Trodde du at du hadde kommet til himmelen? Detter er helvete." Veldig takknemlig om noen kan hjelpe =). Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 letter etter en film som har handlingen fra den tiden folk betalte for å se to mennesker sloss. kan ikke huske så mye i fra den filmen. men noe av greiene var at var man svart så fikk man spyr og nett og var man hvit sverd, jøder fikk kniv og et skjold. noe annet jeg husker er at slavene fikk kvinner i "cellen" sin en natt som belønning for god slossing elns... vet ikke om dette skjer i denne filmen med slavene klarer å rømme også tror jeg de plyndrer alle byer de kommer over også er de på vei mot en eller annen stor by så den byen sender ut alt de har av soldater for å møte dem men da blir byen ubeskyttet og blir tatt. er litt usikker på dtte mulig jeg blander to filmer 6445035[/snapback] Fant ut at det var Spartacus etter noen dager og netter på google. hehe. må vel finne ut om det er 19660 versjonen eller 2004 versjonen jeg leter etter. 6449177[/snapback] Det der høres veldig mye ut som den første spartacusfilmen ja. Visste ikke at det har kommen en til? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Da var det min tur til å ikke huske navnet på en film. Filmen jeg leter etter er en skrekkfilm fra rundt år 2000 +/-, og handler om en gruppe mennesker som blir plassert i et hus midt i ødemarken der de blir ledet til å drepe hverandre. Om de forlater huset går en alarm ute på området, og lyskastere slås på rundt hele huset etc. Noen som vet hva jeg prater om? Det er ikke, etter hva jeg kan se på IMDb, The Haunting. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Da var det min tur til å ikke huske navnet på en film. Filmen jeg leter etter er en skrekkfilm fra rundt år 2000 +/-, og handler om en gruppe mennesker som blir plassert i et hus midt i ødemarken der de blir ledet til å drepe hverandre. Om de forlater huset går en alarm ute på området, og lyskastere slås på rundt hele huset etc. Noen som vet hva jeg prater om? Det er ikke, etter hva jeg kan se på IMDb, The Haunting. 6481803[/snapback] My Little Eye? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jepp, det må være denne.. http://imdb.com/title/tt0280969/ Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 LaGranDuc: Kan ikke hjelpe deg med tittelen men vet hvilken film du mener. Kan fylle ut mer av historien slik at kanskje andre kan hjelpe:Tror det er en satelitt som styrter, og ikke en meteoritt. En forskergruppe blir kalt inn for å undersøke saken, og i gruppen er det en forsker-dame som ikke tåller røde blinkende lys. Det som skjer er jo selvsagt at når datamsakinen finner en "kur" for sykdommen så varsler den med et rødt blinkende lys, noe dama velger å overse/slå av. Velger å ikke røpe slutten, for å ikke ødelegge for dem som vil se den/ikke har sett den. Leter etter en film jeg også. Svart/hvitt. Amerikansk tror jeg. Handler om en mann som dør og kommer til himmelen. Der så lever han i sus og dus. Han får alt han peker på, og absolutt alt han gjør, lykkes han i. Han får alle damene han vil, og hver gang han gambler vinner han. Alt ser ut til å være reneste...ja.. himmelrike, men en dag så oppdager han noe forferdelig. OBS, klimakset på filmen røpes under. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Han oppdager at alt ikke er som han hadde trodd. Det er faktisk ikke noe himmelrike å absolutt hele tiden lykkes i alt. Livet gir faktisk ingen mening når man ikke har noe å miste, når det ikke lengre finnes spenning. Han konfronterer butleren som han har fått, og klager over at himmelen faktisk ikke var slik han hadde tenkt seg. Butleren svarer:"Himmelen? Trodde du at du hadde kommet til himmelen? Detter er helvete." Veldig takknemlig om noen kan hjelpe =). 6479329[/snapback] hørstes inntresant ut... husker du noen skue spillere elns låter elns i fra filmen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 My Little Eye? 6481955[/snapback] Yes, tusen takk. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 jeg har glemt tittelen på en film. Den handler om livet i gata, den er ganske gammel (og synes jeg husker den hadde noe med spike lee). den er kjempekjent og bra, men husker ikke tittelen. Noen som vet hva den heter. den ble bl.a. nevnt på mtv movie awards 2006. Lenke til kommentar
CQL Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Oddis89: Nei, husker ingen skuespillere fra filmene. Er så lenge siden jeg så dem, og er ikke så god på eldre skuespillere. Tror ikke det var noen kjente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 jeg har glemt tittelen på en film. Den handler om livet i gata, den er ganske gammel (og synes jeg husker den hadde noe med spike lee). den er kjempekjent og bra, men husker ikke tittelen. Noen som vet hva den heter. den ble bl.a. nevnt på mtv movie awards 2006. 6485250[/snapback] Vil tippe på Jungle Fever eller Clockers. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei, trenger hjelp med og finne tittel på en film.. Filmen gikk på TV3 (tror jeg) for under 1 mnd siden.. Fikk ikke sett hele filmen, men det var han Zack fra serien Joey som var hovedpersonen. Han er en basketspiller, men blir stengt ute fra basketmiljøet eller noe, så han kler seg ut som en dame og spiller på dame laget, han får god kontakt med flere av damene på laget, men til slutt blir han avslørt under en kamp da parykken faller av. Noen som veit hva denne filmen heter?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei, trenger hjelp med og finne tittel på en film.. Filmen gikk på TV3 (tror jeg) for under 1 mnd siden.. Fikk ikke sett hele filmen, men det var han Zack fra serien Joey som var hovedpersonen. Han er en basketspiller, men blir stengt ute fra basketmiljøet eller noe, så han kler seg ut som en dame og spiller på dame laget, han får god kontakt med flere av damene på laget, men til slutt blir han avslørt under en kamp da parykken faller av. Noen som veit hva denne filmen heter?? 6507561[/snapback] Det er Juwanna Mann fra 2002. Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei, trenger hjelp med og finne tittel på en film.. Filmen gikk på TV3 (tror jeg) for under 1 mnd siden.. Fikk ikke sett hele filmen, men det var han Zack fra serien Joey som var hovedpersonen. Han er en basketspiller, men blir stengt ute fra basketmiljøet eller noe, så han kler seg ut som en dame og spiller på dame laget, han får god kontakt med flere av damene på laget, men til slutt blir han avslørt under en kamp da parykken faller av. Noen som veit hva denne filmen heter?? 6507561[/snapback] Det er Juwanna Mann fra 2002. 6507586[/snapback] Takker!! Når du sa Juwanna Mann, så kom jeg på at jeg så titelen.. Men glemt den.. Tusen takk!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 En film med Burt Reynolds, der "Duelling banjos" av Larry Weissberg & ..(eller noe lignende) blir framført. Vet ikke om det var derfra låten hadde sin opprinnelse, den var en stor hit engang på 70 tallet Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 En kamerat av meg fortalte meg om en film han hadde sett som han ikke husket hva hette. Han fortalte om den men det eneste jeg husker av det var at hovedpersonen (en mann) gikk bort til et familiemedlem og sa "Do you get horny some times" etterfulgt av en rar munnbevegelse. Det er kanskje ikke mye å gå etter men, jeg kan jo håpe Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 En film med Burt Reynolds, der "Duelling banjos" av Larry Weissberg & ..(eller noe lignende) blir framført. Vet ikke om det var derfra låten hadde sin opprinnelse, den var en stor hit engang på 70 tallet 6509990[/snapback] Et raskt søk på Google gav meg dette. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Et raskt søk på Google gav meg dette. 6510084[/snapback] Mange takk, stemmer nok det Eric Weisberg skulle det være Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ey, for en del år siden.. så jeg en film på tv.. Det var om et stort cruseship som ble kapret, også var det mye som skjedde om bord på båten.. til slutt, var båten påvei inn til en byhavn, det var ingen som styrte båten, og båten kjørte rett inn i byen. Det var en mann i den byen, som hadde kjøpt seg en ny rød(mener og huske) cab som han parkerte et sted, og båten stoppet rettforran bilen, til slutt, datt ankeret ned over bilen.. så var filmen slutt.. Noen som veit tittel på denne?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå