w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg skal prøve å forklare så godt jeg kan. Jeg så en film for en stund siden, hovedrollen (tror jeg) ble spilt av Nicolas Cage og han var i Korea tror jeg. Han hadde også en eller annen gutt som kjørte for han på scooter/moped. Jeg tror også at Nicolas Cage var veldig god til å observere folk i objekter over alt hvor enn han gikk. Det kan hende var i en annen film. Han gutten som kjørte ble bedt om å ikke stoppe for noe/noen, så han kjørte på røtt og fikk politiet etter seg. Det er vel det jeg husker av filmen. Kan hende jeg har blandet to tre filmer Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Bangkok Dangerous? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Tusen takk Tror det er riktig. Det er riktig! Endret 3. august 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Husker å ha sett en trailer med en fyr med autisme (eller noe sånt) som ga tips til vennene sine om hvordan de skulle sjekke opp damer. Noen som har peiling på hvilken film det kan være? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Rain Man? Endret 5. august 2013 av Jonas2k Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Eller A beautiful mind. Han var ikke autist, , men oppførte seg nokså spesielt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Husker å ha sett en trailer med en fyr med autisme (eller noe sånt) som ga tips til vennene sine om hvordan de skulle sjekke opp damer. Noen som har peiling på hvilken film det kan være? Scent of a Woman kanskje? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nei, ingen av de. Den er ganske ny tror jeg, ikke noe mer enn tre år. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Nei, ingen av de. Den er ganske ny tror jeg, ikke noe mer enn tre år. Hitch? Lenke til kommentar
minimon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hei, leter etter enn gammel barnefilm! Eneste jeg husket var en liten rev (eller en rød hund) som ofte dro til et skip ved kaien å fikk kjøttboller/spaghetti av en kokk, og at hun hadde noen apekatt venner fra jungelen.. haha Det er det jeg husker..noen som vet hvilken film jeg mener?? Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hei, leter etter enn gammel barnefilm! Eneste jeg husket var en liten rev (eller en rød hund) som ofte dro til et skip ved kaien å fikk kjøttboller/spaghetti av en kokk, og at hun hadde noen apekatt venner fra jungelen.. haha Det er det jeg husker..noen som vet hvilken film jeg mener?? høres ut som Jungeldyret Hugo 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Husker to ting fra det jeg mener er samme film. Muligens 80/90-talls film. Den ene delen jeg husker er at det er en ung gutt som er "leder" for kriminaliteten i en by. Også husker jeg en scene hvor de har en fyr, også skjærer de opp hodet hans, tar ut hjernen, og setter hjernen i et slags glassmonter hvor den flyter i en væske. Endret 15. august 2013 av Banksy Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har veldig lyst å se igjen en film jeg ikke har sett på lenge, men husker ikke hva den heter. Det som skjer i filmen er at to politibetjenter kler seg ut som modeller for å utføre ett oppdrag, og så er det mye som skjer rundt det. Filmen er en komedie. Noe som har en anelse om hvilken film det kan være? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har veldig lyst å se igjen en film jeg ikke har sett på lenge, men husker ikke hva den heter. Det som skjer i filmen er at to politibetjenter kler seg ut som modeller for å utføre ett oppdrag, og så er det mye som skjer rundt det. Filmen er en komedie. Noe som har en anelse om hvilken film det kan være? Miss Congeniality? Starsky and Hutch? Lenke til kommentar
OPL Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har veldig lyst å se igjen en film jeg ikke har sett på lenge, men husker ikke hva den heter. Det som skjer i filmen er at to politibetjenter kler seg ut som modeller for å utføre ett oppdrag, og så er det mye som skjer rundt det. Filmen er en komedie. Noe som har en anelse om hvilken film det kan være? White chicks ? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 White chicks ? Det er den! Takk Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Leiter etter en western jeg så når jeg var liten. Det eneste jeg husker er en bar-scene der det er en neger som tar av seg skalpen og så ser man hjernen hans. Mulig det kan være en serie også. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Leiter etter en western jeg så når jeg var liten. Det eneste jeg husker er en bar-scene der det er en neger som tar av seg skalpen og så ser man hjernen hans. Mulig det kan være en serie også. Tar av egen skalp? The Scalphunters kanskje? http://www.imdb.com/title/tt0063557/ Men jeg tviler på at en film med Burt Lancaster har en så blodig sene. Endret 19. august 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Filmen er ikke så gammel, snakker 2000-tallet trur jeg. Han tar av egen skalp og sier noe om indianerne trur jeg. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 hvor kommer denne filmen fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå