Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å forklare så godt jeg kan. Jeg så en film for en stund siden, hovedrollen (tror jeg) ble spilt av Nicolas Cage og han var i Korea tror jeg. Han hadde også en eller annen gutt som kjørte for han på scooter/moped. Jeg tror også at Nicolas Cage var veldig god til å observere folk i objekter over alt hvor enn han gikk. Det kan hende var i en annen film. Han gutten som kjørte ble bedt om å ikke stoppe for noe/noen, så han kjørte på røtt og fikk politiet etter seg.

 

Det er vel det jeg husker av filmen. Kan hende jeg har blandet to tre filmer :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, leter etter enn gammel barnefilm! Eneste jeg husket var en liten rev (eller en rød hund) som ofte dro til et skip ved kaien å fikk kjøttboller/spaghetti av en kokk, og at hun hadde noen apekatt venner fra jungelen.. haha

Det er det jeg husker..noen som vet hvilken film jeg mener??

Lenke til kommentar

Hei, leter etter enn gammel barnefilm! Eneste jeg husket var en liten rev (eller en rød hund) som ofte dro til et skip ved kaien å fikk kjøttboller/spaghetti av en kokk, og at hun hadde noen apekatt venner fra jungelen.. haha

Det er det jeg husker..noen som vet hvilken film jeg mener??

 

høres ut som Jungeldyret Hugo :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker to ting fra det jeg mener er samme film. Muligens 80/90-talls film. Den ene delen jeg husker er at det er en ung gutt som er "leder" for kriminaliteten i en by. Også husker jeg en scene hvor de har en fyr, også skjærer de opp hodet hans, tar ut hjernen, og setter hjernen i et slags glassmonter hvor den flyter i en væske.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

Har veldig lyst å se igjen en film jeg ikke har sett på lenge, men husker ikke hva den heter. Det som skjer i filmen er at to politibetjenter kler seg ut som modeller for å utføre ett oppdrag, og så er det mye som skjer rundt det. Filmen er en komedie.

 

Noe som har en anelse om hvilken film det kan være?

Lenke til kommentar

Har veldig lyst å se igjen en film jeg ikke har sett på lenge, men husker ikke hva den heter. Det som skjer i filmen er at to politibetjenter kler seg ut som modeller for å utføre ett oppdrag, og så er det mye som skjer rundt det. Filmen er en komedie.

 

Noe som har en anelse om hvilken film det kan være?

Miss Congeniality?

Starsky and Hutch?

Lenke til kommentar

Har veldig lyst å se igjen en film jeg ikke har sett på lenge, men husker ikke hva den heter. Det som skjer i filmen er at to politibetjenter kler seg ut som modeller for å utføre ett oppdrag, og så er det mye som skjer rundt det. Filmen er en komedie.

 

Noe som har en anelse om hvilken film det kan være?

White chicks ?

Lenke til kommentar

Leiter etter en western jeg så når jeg var liten. Det eneste jeg husker er en bar-scene der det er en neger som tar av seg skalpen og så ser man hjernen hans. Mulig det kan være en serie også.

 

Tar av egen skalp?

 

 

The Scalphunters kanskje? http://www.imdb.com/title/tt0063557/

Men jeg tviler på at en film med Burt Lancaster har en så blodig sene.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...