Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Hei :) har set en film for noen år siden. husker ikke når den kom ut, men handler om 6 folk som sitter på samme romm med håndjern i en gjern stang. husker jeg. husker også at der var en mørkhudet mann som vile rømme så han satte hånden på gulvet inntil stolpen, å en på seden sparket hånden til han klarte dra den ut av håndjernet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :) har set en film for noen år siden. husker ikke når den kom ut, men handler om 6 folk som sitter på samme romm med håndjern i en gjern stang. husker jeg. husker også at der var en mørkhudet mann som vile rømme så han satte hånden på gulvet inntil stolpen, å en på seden sparket hånden til han klarte dra den ut av håndjernet.

Nine Dead : http://www.imdb.com/title/tt0959329/

Lenke til kommentar

Hei :) Mener å huske at filmen startet ved at en eller to onde jævler tok seg inn i et hus til en familie på tre og tvang faren i huset til å se mens de voldtok og drepte kona, og drepte sønnen. Han eller de som utførte de brutale handlingene ble arrestert, og mens de satt i fengsel planlagte faren hvordan han kunne ta hevn. Etter sånn 12 år eller noe (husker ikke helt) så ble han brutale jævelen satt fri eller fikk hjelp til å rømme eller noe, og faren fanget han. Var mye mind games tror jeg. Kanskje litt dårlig forklart her, men håper noen vet hvilken film jeg mener!

Lenke til kommentar

En typisk katastrofe-film av nyere årgang (2000-). Jeg vet ikke hvorfor jeg kom på den, er ikke sikker den var noe bra, og jeg husker bare en scene.

En "Michael Bay-scene" hvor et gigantisk hangarskip blir tatt av en monsterbølge og skylt mot en by (sikkert amerikansk by).

Hvilken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...