Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne her ble jeg veldig nysgjerrig på.

hello guys,

I saw about 15-16 years ago a revenge film but i do not remember the name. It began with a bank robbery where the daughter-in-law of an old couple is killed. The murderers are not convicted because of some legal misstake. The son doesn't have the guts to take revenge, but the parents (sicilians living in USA) get the criminals one after another. One is hanged from a bridge and a truck ripps off his head. At the last the old men is caught and could not move as he was sitting in a wheelchair (after an accident). But his wife kills the last one in the court with some kind of lethal injection.

Could anyone tell me the title of that movie? I searched for "Vendetta" (cause I thought the movie was called like this) like a mad, but all I got as result were "V for Vendetta"

thank you

Lenke til kommentar

Husker jeg fikk sett litt av en film for noen år siden som virket ganske spennende. Noen folk, som jeg tror ble kidnappet, ble plassert på en øy og måtte drepe hverandre for å overleve. Mener å huske at alle fikk plassert noe rundt nakken som kunne drepe de. Alt ble filmet til et tv-program, film e.l. Noen som vet hvilken film dette er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...