Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på navnet på en japansk action-thriller som handler om en leiemorder. Filmen tar sted i en storby og et av drapene skjer fra andre siden av gata av en skyskraper i en høy etasje. Tipper den er laget på 90-tallet en gang. Leiemorderen var en typisk japansk bad-ass med halvlangt hår og store skytevåpen.

Lenke til kommentar

Hei.

Lurer på om noen kan hjelpe meg og finne navnet på en film. Holder på og bli gal her.

Husker ikke hva filmen heter, men kan fortelle litt om hva den handler om.

I begynnelsen er det en gutt unge som blir halshugget om eg husker riktig på en bensin stasjon. Faren finner ut han skal ta hevn, og dreper alle som er innblandet.

Filmen minner meg veldig om taken.

Er lenge siden eg såg filme, så husker ikke så mye. Men husker att filmen var kjempe bra, så kunne tenkt meg og sett den igjenn.

EDIT: Fant nettopp ut navnet på filmen. Den heter "Death Sentence"

Endret av veluci
Lenke til kommentar

Det jeg husker fra filmen er:

hundrevis av mennesker som bor i en hemmelig underjordisk stasjon i ørkenen.

de er alle kloner av mennesker på overflaten som har kjøpt seg en klone slik at de har organer som kan doneres hvis det trengs.

en klonet mann og dame bryter seg på et vis ut og møter de dem er klonet av.

hva heter filmen

(sry hvis det er for lite å gå på)

Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg var på Rema 1000 i stad, og så på en film som jeg hadde tenkt til å se nå, men kommer jo faen meg ikke på hva den heter.

Den handler om 3 par som skal prøve partnerbytte, men så fungerer det ikke helt.

Det så ut som en typisk american college humor film, var også gult cover, med noe pupper på :p

Noen som vet hva jeg tenker på?

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Jeg så en film for fem år siden som handlet om en ung jentegjeng som var på en roadtrip eller hyttetur ute i marka, og plutselig møter de en gal dame med shotgun. Damen følger etter jentene i bil og store deler av filmen ser du at damen jakter på dem fra en bil, mens jente kjører av gårde. For å prøve å kjempe mot den gale damen kaster de en pose de har bæsjet i, på frontruten hennes.

Dette er den verste horror-filmen jeg har sett, og lurer så veldig på hva den heter.

Lenke til kommentar

Leita etter en gammal lastebil film ej ikkje finne ijen..å blir gal i hauda ta å leite...nåken som kan hjelpe mej?? den handla om to kompisa som va ute å kjørte på veien, so meina ej dekke va flatt å dei måtte skifte de. so kom en lastebil å kjørde over den eine. politie fan ikkje mordaren så faren has bjynde å leite. han jobba i et lastebil firma så han hadde lastebile sjøl. fare fylde me over radioen kor de ha skjedd nye drap. meina han fekk permesjon å vart støtta me penga frå jobben has også for å leite ettter mordaren. lastebilane va kvite meina ej. huska lite...men nåken som veit ka dinne filmen heite ?

Endret av heioghalo
Lenke til kommentar

Leita etter en gammal lastebil film ej ikkje finne ijen..å blir gal i hauda ta å leite...nåken som kan hjelpe mej?? den handla om to kompisa som va ute å kjørte på veien, so meina ej dekke va flatt å dei måtte skifte de. so kom en lastebil å kjørde over den eine. politie fan ikkje mordaren så faren has bjynde å leite. han jobba i et lastebil firma så han hadde lastebile sjøl. fare fylde me over radioen kor de ha skjedd nye drap. meina han fekk permesjon å vart støtta me penga frå jobben has også for å leite ettter mordaren. lastebilane va kvite meina ej. huska lite...men nåken som veit ka dinne filmen heite ?

Spørr du mej tru æ dæ kan værra Revenge on the Highway (1992)

Lenke til kommentar

Litt of-topic, men du må være fra Fosnavåg eller rundt der? :p

Lenke til kommentar

Jeg så en film for fem år siden som handlet om en ung jentegjeng som var på en roadtrip eller hyttetur ute i marka, og plutselig møter de en gal dame med shotgun. Damen følger etter jentene i bil og store deler av filmen ser du at damen jakter på dem fra en bil, mens jente kjører av gårde. For å prøve å kjempe mot den gale damen kaster de en pose de har bæsjet i, på frontruten hennes.

Dette er den verste horror-filmen jeg har sett, og lurer så veldig på hva den heter.

Nå ble jeg interessert :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ble jeg interessert :hmm:

Haha, yes! Jeg fant filmen! Den heter Five Across the Eyes (2006). Dette er den verste skrekkfilmen jeg har sett noensinne, men likevel ble fire andre venner og jeg redde da vi gikk hjem etter filmen. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...